Die kun je nu al bestellen (de 3GS)Ravin ///M schreef:Is er een kans dat Vdf ook de 3GS gaat leveren, of zal het alleen de 4 worden?

http://www.vodafone.nl/shop/category/Te ... at41410004
Die kun je nu al bestellen (de 3GS)Ravin ///M schreef:Is er een kans dat Vdf ook de 3GS gaat leveren, of zal het alleen de 4 worden?
Heb mijn 3G en huidige 3GS gewoon via kpn contractverlenging, alleen niet bij een kpn businesscenter gekocht.Roy schreef:bla bla bla . Daarom wil ik nou al een tijdje een iPhone, maar vanwege mijn KPN abo kan ik hem niet zo bij KPN ophalen. Wil daar ook niet weg, heb al een behoorlijke korting opgebouwd omdat ik daar nu 11 jaar zit ofzo.
bla bla bla
Iemand nog tips of kan iemand mij zeggen waarom ik echt een 4 zou moeten kopen ipv een 3gs?
Helaas hypt de media alles...positief danwel negatief...Michel P schreef:Wel zwak van Apple nu ze het probleem downplayen met andere populaire telefoons....
Michel
Dit geeft iig wel wat inzicht:Tom schreef:Alles leuk en aardig maar waarom hebben ze nog steeds geen prijzen bekend gemaakt bij T-Mobile?
Jep. We willen net zo hip mieters kek gaaf zijn als mensen die een Blackberry nemen.Fernando schreef:jullie willen dus zo'n hip mieters kek gaaf toestel in een plastic hoesje?
Gebruikers op dit forum: 328Ti, Semrush [Bot] en 5 gasten