Ik heb gisteren weer eens zo'n apple filmpje bekeken en ben gelijk weer razend enthousiast en wil er eigenlijk eentje gaan scoren met 3g, maar ben benieuwd hoe hij jullie bevalt en of je er nog gebruikt van maakt na een tijd?

Heb je hier misschien een foto van? Op de productfoto's ziet het er best strak uit alleen twijfel ik dan over een sleeve of echt de "Folio"Heb er een bruin leren case van "Sena" omheen gedaan, die is nu nog wat opzichtig maar dat slijt snel genoeg.
Ongelofelijk! Iedereen die 'm echt wil heeft er toch al lang eentje? Mijn 3G kan ik iig van harte aanbevelen!!!!Roman S. schreef:De release in Nederland is vrijdag, wie gaat 'm halen?
Ook leuk richting je klant, natuurlijk een heel stuk 'uitstraling' als je met zo'n ding aan komt zetten en daar je notities ed. op maakt.Kevin20v schreef:ik heb naast mijn full time baan nog een eigen internet bedrijfje, en wil met de ipad eigenlijk een hoop bla bla combineren.
Nu gebruik ik de google agenda en tekstverwerker etc. maar als je dan een afspraak wil plannen dan moet je eerst de laptop aanzetten (als ie niet al aan stond) op internet met de "dongle" enz. enz.
Mijn boekhoudpakket is een SAAS pakket en werkt dus o.a. via internet, dus ik hoop met de Ipad gewoon zoveel mogelijk zaken op 1 apparaat te kunnen verwerken (event. gecombineerd met de iphone).
Buiten dat het opstarten sneller gaat, lijkt het apparaat gewoon heel intuitief in gebruik, makkelijk mee te nemen en zeker de multi touch user interface lijkt me erg handig!
Hoe bevalt het typen op deze machine? Of moet je dan echt gaan denken aan de ipad houder met keyboard?
@ Steve:Heb je hier misschien een foto van? Op de productfoto's ziet het er best strak uit alleen twijfel ik dan over een sleeve of echt de "Folio"Heb er een bruin leren case van "Sena" omheen gedaan, die is nu nog wat opzichtig maar dat slijt snel genoeg.
Angry Birds? Fruit Ninja?Downforce Hans schreef:Het is inderdaad een grappig ding, ben alleen steeds kwijt aan mijn kids
Will do, iPad ligt in de auto en die is ff weg.Kevin20v schreef:@ Steve:Heb je hier misschien een foto van? Op de productfoto's ziet het er best strak uit alleen twijfel ik dan over een sleeve of echt de "Folio"Heb er een bruin leren case van "Sena" omheen gedaan, die is nu nog wat opzichtig maar dat slijt snel genoeg.
Ik gebruik 'm voornamelijk thuis dus ik ben prima tevreden met de Wifi versie. Internetten onderweg doe ik @ iphone, heb ik altijd bij me.Andre schreef:Is een 3G een must have of is 64 wifi voldoende.
Met iphone kan ik principe alle 3G acties al ondernemen.
Same here.Tom V schreef:Ik gebruik 'm voornamelijk thuis dus ik ben prima tevreden met de Wifi versie. Internetten onderweg doe ik @ iphone, heb ik altijd bij me.Andre schreef:Is een 3G een must have of is 64 wifi voldoende.
Met iphone kan ik principe alle 3G acties al ondernemen.
Die birds zijn volgens mij een beetje verslavendsteve smith schreef:Angry Birds? Fruit Ninja?Downforce Hans schreef:Het is inderdaad een grappig ding, ben alleen steeds kwijt aan mijn kids
Zeker wetenDownforce Hans schreef:Die birds zijn volgens mij een beetje verslavendsteve smith schreef:Angry Birds? Fruit Ninja?Downforce Hans schreef:Het is inderdaad een grappig ding, ben alleen steeds kwijt aan mijn kids