Porsche Boxster Spyder

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
GTRene

Re: Porsche Boxster Spyder

Bericht door GTRene » 06 jul 2010, 00:38

Robin Hartog schreef:
GTRene schreef:op zich stoer/gaaf dat geluid als je naar de bergrennen kijkt ofzo...maar voor dagelijks oid no way...dan ben je "aso" bezig voor velen :mrgreen:
Ik zou der niet prettig mee rijden door NL dus not for me (al denkt dat jochie in me heel anders daarover :wink: )
Dude, je hebt een Hartge Z3. Who's talking 'aso'? :D :wink:
:mrgreen: bij mij denken ze dat het gaat onweren, the God of Thunder :D ik kom der dan nog mee weg :hmmm:

bij zo'n porsche ben je meteen een scheurpiloot...toch wel interessant zo'n Cayman met zeg 380<>420pk :df:

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 06 jul 2010, 02:05

Haha, en bij zo'n Porsche als die van Ron4S ben je een vuvuzela? ;) :mrgreen:

Maar ik snap je wel. Een Cayman/Boxster met 400 pk lijkt me ook wel grappig ja. 8) Like the way you think. :D

Sperdy

Bericht door Sperdy » 06 jul 2010, 07:07

Allemensen, wat een operatie. Neem aan dat je software ook wordt aangepast? Kun je er nog van af Ron? :) Als je dit mooi vindt, dan gewoon doen. Maar O, wat zou ik je dit afraden zeg, maar dat ben ik maar :) Als het allemaal onder Porsche fabrieksgarantie valt, hoef je je daar geen zorgen om te maken. Veel plezier er mee.

Hans R
Auto: Jeep Rubicon

Bericht door Hans R » 06 jul 2010, 07:20

Wel gaaf (voor 3x) dit is best luid namelijk.. ik zal voor de Beek optie gaan, de standaard Spyder uitlaat en daar de kleppen tussenuit laten halen, goedkoper en origineel :wink:

Sorry Ron, ik had het filmpje nog niet gezien, had dan die 360 Stradale gekocht als je zoveel herrie wil maken.

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 06 jul 2010, 08:53

Deze auto heeft niet alleen de uitlaat aangepast, dat is niet mogelijk. Klinkt daarvoor veel te bruut en veel te luid. Vooral van voren ook.

Voordeel van die uitlaat is wel dat er een knopje op zit om hem te dempen. Dat zit bijvoorbeeld niet op de uitlaat van SuperSprint.

Michel P

Bericht door Michel P » 06 jul 2010, 09:04

Als rijdersauto lijkt me de Spyder de meest begeerlijke porker. Wit, en met zo min mogelijk opties, en altijd dakloos. Want zo'n ding moet je niet dicht willen rijden.

Michel

Mathieu

Bericht door Mathieu » 06 jul 2010, 09:17

Ach, het is toch nooit goed hier op DF.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ja8UpQZR ... re=related[/youtube]

Hier nog een flimpie met klepjes open en dicht.

En de uitleg van Capristo.

It is a freely programmable control. That means you can determine when the valves do open. That depends on the
back pressure generated in the exhaust system. There is a cruise mode, a sports
mode and a completely open mode. In the
cruise mode and sports mode you can
individually program the pack pressure
when the valves shall open.
By means of
a remote control you can independently open and close the valves. But there is a safety setup opening the valves automatically when reaching a certain
back pressure to prevent the engine from
damage. Best regards, Capristo team

GTRene

Bericht door GTRene » 06 jul 2010, 10:31

ze hebben de auto's tegenwoordig zo goed soundproof gemaakt dat sommigen dat compenseren met een nog lawaaierige uitlaat waar in sommige gevallen de omgeving van meegeniet of juist niet...
als je het voor jezelf doet kun je beter wat sound isolatie weghalen her en der om meer betrokken te raken bij de auto en het geluid...en of eventueel en open filter en milde sportuitlaat, die combo geeft genoeg thrills zonder anderen hinder van te geven :hmmm:

RVV

Bericht door RVV » 06 jul 2010, 10:41

Is de handtekening al gezet? :mrgreen:

alex987

Bericht door alex987 » 06 jul 2010, 12:03

hallo :banaan: dat klinkt lekker @ron4s weet je voor mij de prijs in nl voor deze uitlaat kon op de duitse capristo site geen prijs vinden alleen op een usa site een prijs van $3750 groeten alex 987

Sperdy

Bericht door Sperdy » 06 jul 2010, 13:22

alex987 schreef:hallo :banaan: dat klinkt lekker @ron4s weet je voor mij de prijs in nl voor deze uitlaat kon op de duitse capristo site geen prijs vinden alleen op een usa site een prijs van $3750 groeten alex 987
:shock: alias GerardR?

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 06 jul 2010, 13:27

Haha, lijkt erop, maar nee :wink:

Hans R

Bericht door Hans R » 06 jul 2010, 13:33

alex987 schreef:hallo :banaan: dat klinkt lekker @ron4s weet je voor mij de prijs in nl voor deze uitlaat kon op de duitse capristo site geen prijs vinden alleen op een usa site een prijs van $3750 groeten alex 987
Bel anders even naar Duitsland :wink:

alex987

Bericht door alex987 » 06 jul 2010, 14:47

hoi hans dat zal dan nog even moeten wachten ik zit nog zo,n 2,5 week op bali 8) p.s hans al helemaal voorbereid op de uitbreiding :mrgreen:

Tom van H.

Bericht door Tom van H. » 06 jul 2010, 15:06

Hans R schreef:Wel gaaf (voor 3x) dit is best luid namelijk.. ik zal voor de Beek optie gaan, de standaard Spyder uitlaat en daar de kleppen tussenuit laten halen, goedkoper en origineel :wink:

Sorry Ron, ik had het filmpje nog niet gezien, had dan die 360 Stradale gekocht als je zoveel herrie wil maken.
Post je ook wel eens iets zonder reclame voor Beek te maken? ;) Hoop dat je er genoeg voor betaald krijgt :P

Hans R

Bericht door Hans R » 06 jul 2010, 15:21

Hehe.. krijg er helaas helemaal niks voor :wink: ik vind het een prima bedrijf, maar ik zal voortaan de naam weglaten!

@Alex, ik ben hard bezig met zoeken voor een kinderstoeltje in de Lotus :mrgreen: Have fun in Bali, surfs up!

Sperdy

Bericht door Sperdy » 06 jul 2010, 15:33

@Ron S (in duidelijke mannen - en DF taal)

"Schroef die Sjonnie schroot niet onder je mooie Spyder. Dus afbestellen, en wel heel snel.."

Einde van een goed bedoeld advies aan Ron.

cooldragon

Bericht door cooldragon » 06 jul 2010, 15:39

FerdiACS1 schreef:
:shock: alias GerardR?
dude! Je was me net voor! Kreeg precies datzelfde gevoel!
Tenzij ze op dezelfde school hebben gezeten?;-)

alex987

Bericht door alex987 » 06 jul 2010, 15:43

@hans zoek dan er wel eentje met ingebouwde 5 punts gordel veiligheid boven alles niet , gezien jou rijstijl :mrgreen:

Tom van H.

Bericht door Tom van H. » 06 jul 2010, 16:28

Hans R schreef:Hehe.. krijg er helaas helemaal niks voor :wink: ik vind het een prima bedrijf, maar ik zal voortaan de naam weglaten!
Mij maakt het niet uit verder, ik ga niet over de reclame-uitingen ;). Vind het hartstikke aardige lui maar mijn ervaring daar was ook weer niet zo denderend goed....

FreudeamFahren

Bericht door FreudeamFahren » 06 jul 2010, 17:01

FerdiACS1 schreef:@Ron S (in duidelijke mannen - en DF taal)

"Schroef die Sjonnie schroot niet onder je mooie Spyder. Dus afbestellen, en wel heel snel.."

Einde van een goed bedoeld advies aan Ron.
En dan zelf 7 miljoen pagina's om advies (of is het aandacht?) lopen vragen, en maar dralen... Iets met scheepslui en aan wal staan enzo. :hmmm: Oh ja. :wink:

Sperdy

Bericht door Sperdy » 06 jul 2010, 18:24

? Begrijp ik niet. Als ik een spyder ga bestellen, dan geen aftermarket dingen erop. Dat is ook mijn goed bedoelde advies aan Ron. Maar het zal Ron een worst zijn natuurlijk, die maakt zijn spyder zo mooi als hij zelf wil uiteraard. Wat een coole bak is die spyder toch

FreudeamFahren

Bericht door FreudeamFahren » 06 jul 2010, 19:00

Ron koopt wat hij wil, jij lijkt wel erg veel bevestiging van derden nodig te hebben... In dat licht vind ik het grappig dat jij hem advies geeft. Maar goed, ieder zijn meug ;-)

Sperdy

Bericht door Sperdy » 07 jul 2010, 00:18

Heb jij dat ff scherp gezien. Kom niet meer bij :)

Ron4S

Bericht door Ron4S » 07 jul 2010, 21:35

@Ferdi; met schroot heeft deze uitlaat volgens mij weinig te maken, met Sjonnie al helemaal niets. Het is gewoon een absoluut topproduct (voor een topprijs). Jij was erg onder de indruk van de sportuitlaat van Porsche, voor mij klinkt die te tam, kwestie van smaak. En zal ik 90% van de tijd natuurlijk in de wat beschaafdere settings van de uitlaat rondrijden (die dan net wat harder klinkt dan de sportuitlaat van Porsche zelf). Maar het idee dat ik de uitlaat volledig open KAN doen per druk op de knop voor die 10% van de tijd dat ik daar zin in heb, dat gaf voor mij de doorslag, samen met de vermogenstoename en gewichtsbesparing. En waar een Tubi en Kreissieg letterlijk een krijsend geluid voortbrengen, heeft Capristo nog die heerlijke Porsche sound weten te behouden.

Wat betreft fabrieksgarantie; in Nederland zal dat wel lastig worden inderdaad, in Duitsland doen de dealers niet zo moeilijk zeg ik uit ervaring.

Mijn Spyder is momenteel trouwens in productie kreeg ik gisteren te horen....

Plaats reactie