das wel vreemd mijn 166 2,5 deed het tot 240 nog best redelijk en het is me ook gelukt om 252 op de teller te zetten in duitsland.BamiesGTA schreef:250 op teller. Had nog wat toeren over, maar ging nog geen mm over de 250...
Pfoe! Petje af, vond het vandaag op de autobahn met 200 kmh wel genoeg met het dakje naar benedenThijs-v-d-H schreef:Gisteren avond 275 met een M3 Cabrio E93.... open
Was absoluut goed te doen, had wel het windscherm erin zitten. Dat helpt heel erg veel in z´n E93 cabrio en verder gewoon iets dieper in je stoel gaan zittenBen_968CS schreef:Pfoe! Petje af, vond het vandaag op de autobahn met 200 kmh wel genoeg met het dakje naar benedenThijs-v-d-H schreef:Gisteren avond 275 met een M3 Cabrio E93.... open. Parkeerplaats gezocht, dak omhoog, achterruitje naar beneden voor de sound en met aircootje aan 321 kmh geharkt met de M6. Ik vond het wel genoeg, de M6 had nog wel wat over.
ah, een prive cbr gehoudenBen_968CS schreef:Pfoe! Petje af, vond het vandaag op de autobahn met 200 kmh wel genoeg met het dakje naar benedenThijs-v-d-H schreef:Gisteren avond 275 met een M3 Cabrio E93.... open. Parkeerplaats gezocht, dak omhoog, achterruitje naar beneden voor de sound en met aircootje aan 321 kmh geharkt met de M6. Ik vond het wel genoeg, de M6 had nog wel wat over.
hoe reed dat op zo'n snelheid...wordt ie lichter in het stuur oid? of strak op de weg...Tom Westendorp schreef:Mijn persoonlijke toppen zijn respectievelijk:
Zelf rijden: 265 in een Lotus Exige Komotech.
Trek je dan geen uitlaasgassen naar binnen Ben?Ben_968CS schreef:Pfoe! Petje af, vond het vandaag op de autobahn met 200 kmh wel genoeg met het dakje naar benedenThijs-v-d-H schreef:Gisteren avond 275 met een M3 Cabrio E93.... open. Parkeerplaats gezocht, dak omhoog, achterruitje naar beneden voor de sound en met aircootje aan 321 kmh geharkt met de M6. Ik vond het wel genoeg, de M6 had nog wel wat over.
Um, goeie vraag. Niet gemerkt en zeker niet over nagedacht... Wel genoten van glorieus geluid. :banaan:Peric schreef:Trek je dan geen uitlaasgassen naar binnen Ben?Ben_968CS schreef:Pfoe! Petje af, vond het vandaag op de autobahn met 200 kmh wel genoeg met het dakje naar benedenThijs-v-d-H schreef:Gisteren avond 275 met een M3 Cabrio E93.... open. Parkeerplaats gezocht, dak omhoog, achterruitje naar beneden voor de sound en met aircootje aan 321 kmh geharkt met de M6. Ik vond het wel genoeg, de M6 had nog wel wat over.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 8 gasten