M6 rijder stelt zich voor
- M-bitious
Bedankt voor alle mooie woorden. Gelukkig zijn velgen altijd een kwestie van smaak. Persoonlijk vind ik ze op foto's minder dan in het echt. De M6 is een grote auto, waardoor de velgen gewoon 19 inch lijken, maar ze zijn mega groot. Misschien moet ik eens naar een meeting komen.
Als mensen vragen hebben over de auto zal ik ze graag beantwoorden. Ik heb erg veel foto's en ook leuke detailopnames. Kan iemand die ergens uploaden op de site, of moet ik ze extern posten?
Frank.
Als mensen vragen hebben over de auto zal ik ze graag beantwoorden. Ik heb erg veel foto's en ook leuke detailopnames. Kan iemand die ergens uploaden op de site, of moet ik ze extern posten?
Frank.
- Erik K.
Je kunt ze het beste extern posten denk ik, zie hier voor eventuele tipsAls mensen vragen hebben over de auto zal ik ze graag beantwoorden. Ik heb erg veel foto's en ook leuke detailopnames. Kan iemand die ergens uploaden op de site, of moet ik ze extern posten?

http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=3268
- Dennis Cavallino
- frank de jonge
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
tjonge tjonge tjonge waar gaat het heen met dit forum!!!
De ene vette bak na de andere meld zich hier aan, dat worden serieus leuke meetings denk ik dan zo.. Tunnelrun lijkt me dan ook echt superdik met al van dit soort auto's
Dus kortom een erg erg mooie wagen en dat kleur van het interieur is dus echt te gaaf gewoon.. :!:
De ene vette bak na de andere meld zich hier aan, dat worden serieus leuke meetings denk ik dan zo.. Tunnelrun lijkt me dan ook echt superdik met al van dit soort auto's
Dus kortom een erg erg mooie wagen en dat kleur van het interieur is dus echt te gaaf gewoon.. :!:
- M-bitious
- Downforce Hans
- RVV
M-bitious schreef:Ik had laatst toch echt moeite op de Autobahn om een M3 CSL te lossen, en was teleurgesteld, totdat ik me realiseerde dat ik na het tanken nog in 400pk modus stond. M knopje gedrukt en ...................
Dat viel mij ook op, in de 400pk modus is er weinig verschil met een e46 M3.
Heb de begrenzer er door BMW zelf af laten halen ? Dan loopt ie toch tot 310 ? Heb ook al filmpjes gezien dat een M6 330 teller loopt.
- M-bitious
Dat klopt want de M6 is een stuk zwaarder dan een M3, maar toch kwam ik wel weg bij de CSL, die veel lichter is en meer pk's heeft dan de "gewone" M3.
Ik heb een module gekocht die de sensor op het differentieel in de maling neemt, zodat de auto denkt dat hij langzamer gaat. Ik heb dus helemaal geen begrenzer. BMW vraagt 3500 euro en begrenst op 305 kmh. Ik was 500 euro kwijt
Hartge rekent maar liefst 2.900 euro. Mijn module is er ook zo weer uit. Ik vond het een lekker idee dat tijdens de garantie de ecu niet wordt aangepast. Ik vermoed dat ik ook wel 330 kmh op de teller krijg.
Ik heb een module gekocht die de sensor op het differentieel in de maling neemt, zodat de auto denkt dat hij langzamer gaat. Ik heb dus helemaal geen begrenzer. BMW vraagt 3500 euro en begrenst op 305 kmh. Ik was 500 euro kwijt