Meer power in de e30!
- Sander S.
Meer power in de e30!
Bezit sinds kort een 320i e30 Coupe.
Nu zullen jullie goed begrijpen dat het nu al leuk is om mee te rijden, maar eigenlijk wil ik wel wat meer powerrr ..
Nu heb ik al een offerte aangevraagd bij Dhr. Paul Vasblom, voor het inbouwen van een gebruikte 325i motor. Zijn er nog meer van dit soort adressen? of is Vasblom gewoon de man voor het e30- werk?
Eventuele andere opties om meer pk' te krijgen zijn niet uitgesloten, moet ze alleen even weten 8)
Thnx.
Nu zullen jullie goed begrijpen dat het nu al leuk is om mee te rijden, maar eigenlijk wil ik wel wat meer powerrr ..
Nu heb ik al een offerte aangevraagd bij Dhr. Paul Vasblom, voor het inbouwen van een gebruikte 325i motor. Zijn er nog meer van dit soort adressen? of is Vasblom gewoon de man voor het e30- werk?
Eventuele andere opties om meer pk' te krijgen zijn niet uitgesloten, moet ze alleen even weten 8)
Thnx.
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
- Bert ///M3
- Dennis Cavallino
- Bert ///M3
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Over hurricane hoor ik helaas niet echt geweldige berichten??Bert ///M3 schreef:Nee.
In Heerhugowaard zitten oa RS Motorsport en Hurricane racing. JR zit idd in Obdam. Verder heb je nog Koopman Racing in Winkel.
Enneh Koopman racing in Winkel???
Ik woon nu in Winkel sinds 2 maanden, maar nog niet eerder iets van gehoord?
- Bert ///M3
Zit op het industrieterreinFlatline schreef:Over hurricane hoor ik helaas niet echt geweldige berichten??Bert ///M3 schreef:Nee.
In Heerhugowaard zitten oa RS Motorsport en Hurricane racing. JR zit idd in Obdam. Verder heb je nog Koopman Racing in Winkel.
Enneh Koopman racing in Winkel???
Ik woon nu in Winkel sinds 2 maanden, maar nog niet eerder iets van gehoord?

www.koopman-racing.nl
Zijn wel schappelijke lui, als ik iets nodig heb dan vraag ik meestal eerst hun.
Overigens heb je ook nog CC Racing in Wognum, die doen veel met E30jes, verhuren ze ook enzo.