Maarja, moest kunnen... 1 juli verloopt mijn keuring en ik ga vandaag. Het zonnetje schijnt, ik heb er goede hoop op. Nu twijfel je altijd wel over bepaalde dingen, maar ach.. ik zou het wel zien.
Vanochtend mijn auto netjes weggebracht en niet heel veel later kreeg ik een belletje dat mijn auto helemaal ok is. Alleen moeten er wat nieuwe voorbanden om, en dan mocht ie afgemeld worden.
Wat zo is dat is, dus ik maar gelijk wat tijd vrijgemaakt in mijn agenda voor vandaag en hop, door naar de bandenboer. Wat kopjes koffie later zaten er 2 nieuwe voorbanden op, bedankte de man en reed vrolijk terug richting garage om deze af te laten melden.
Op de provinciale weg komt mij een Polo tegemoet rijden... aardig gangetje erin en opeens zweeft mevrouw in haar Polo midden op de weg, om daarna gewoon frontaal op mij af te komen rijden.
Haar hoofd ging alle richtingen op, behalve vooruit en deze zag mij daarom ook niet.
Gelukkig merkte ik het optijd op, schoot met een gangetje van 80km/u de kant in en drukte tergelijkertijd op mijn tuuter...
Het scheelde een haartje ! of ik zat hier nu niet dit berichtje te typen.
Mijn uitwijk manoeuvre mocht niet baten dat zij, ondanks dat ik al door de berm reed, mijn spiegel er compleet af reed...
Potverdikkie... naja.. wat gegevens uitgewisseld .. en ik toch maar terug naar de garage..
Maar je raad het al.. er moet een buitenspiegel op je auto zitten...
Al bij al, nog geen gekeurde auto...