Nou, dat is dus kennelijk onderzocht. Geen idee of het klopt, want niet elk onderzoek is even kwalitatief maar ik kan me wel iets voorstellen bij de stabiele uitstraling die ze in dat artikel noemen.GTRene schreef:lijkt me ook vreemd, dat kan net zo goed met bv een president van een land ala frankrijk of amerika, wie zegt dat het door de koningin komt...
Wat gaat DF stemmen komende Tweede Kamer verkiezingen?
- Snipe
Re: Wat gaat DF stemmen komende Tweede Kamer verkiezingen?
- GTRene
stabiele uitstraling...de regering regeert namens het volk...als de koningin een stabiele uitstraling heeft en bv de landen die zaken doen met het daarop doen/rekenen dan is dat vreemd immers wie regeert nou? de gekozen regering door het volk of achterkamertjes koningin en marionetten?Snipe schreef:Nou, dat is dus kennelijk onderzocht. Geen idee of het klopt, want niet elk onderzoek is even kwalitatief maar ik kan me wel iets voorstellen bij de stabiele uitstraling die ze in dat artikel noemen.GTRene schreef:lijkt me ook vreemd, dat kan net zo goed met bv een president van een land ala frankrijk of amerika, wie zegt dat het door de koningin komt...
en wat is dan de keuze van het volk waard
dus ik vind het vreemd en of de koningin en alles wat ze doet goed praten...wat een bull dat kan net zo goed een ander goed geschikt persoon naar mijn mening...de koningin mag alleen een poppetjes rol spelen en mooi zijn? (indien mogelijk) en niet te veel geld kosten
voor de rest mag ze niet meedoen, hooguit met stemmen net als wij.
- Michel P
En toch, desnoods met ducktape de muil van Bea afplakken, en rap degraderen tot lintjesknippert, nu is ze de spin in het politieke web......... walgelijk.
Michel
Michel
- Ravin ///M
Vreemd dat de Oranjes icl. Bea ook nog eens stemrecht hebben.
- GTRene
Inderdaad, daar lijkt het wel op...magoed wie weet wat er nog meer speelt in de achterkamertjes...Michel P schreef:rap degraderen tot lintjesknippert, nu is ze de spin in het politieke web......... walgelijk.
Michel
stel...bepaalde handige gluiperds der achterkamertjes spreken wat af met tante BEA, bv wij zullen u vorstelijk belonen en beloven u niet aan te tasten...wilders bv wil korten toch op het koningshuis? dus zij spannen de koningin mooi voor de kroon, euh kar en via haar drukken ze de stem des volk PVV weg...ja zoiets dan...bepaalde zaken vind ik niet voor het volk maar voor de elite/status/partij...en dat is nooit goed, net als de bank die zegt er voor ons te zijn maar vullen lekker hun zakken in de eerste plaats, das ook niet goed.
nahja moeilijk uit te leggen maar het zaakje ruikt niet fris in elk geval.
het moet zijn van A naar B(eter) maar het gaat van B naar A (BEA)
- Snipe
We moeten natuurlijk ook weer niet gaan doen of de PVV de belangrijkste partij van het land is. Wat Beatrix ook wel of niet gedaan of gezegd heeft, in eerste instantie kan er geen coalitie worden gemaakt met PVV omdat Verhagen er geen zin in had.
Vervelend, jammer, niks aan te doen, maar dan komen er dus andere partijen aan bod. Dat staat dus nog even los van de bemoeienis van Beatrix, die volgens mij eerder inventariserend dan sturend te noemen is.
Natuurlijk is er vanuit democratisch oogpunt wel wat aan te merken op het principe van een koning(in), maar dat is iets anders dan stellen dat Beatrix nu de situatie naar haar hand zet.
Vervelend, jammer, niks aan te doen, maar dan komen er dus andere partijen aan bod. Dat staat dus nog even los van de bemoeienis van Beatrix, die volgens mij eerder inventariserend dan sturend te noemen is.
Natuurlijk is er vanuit democratisch oogpunt wel wat aan te merken op het principe van een koning(in), maar dat is iets anders dan stellen dat Beatrix nu de situatie naar haar hand zet.
- RutgerK
Het is niet alleen een campagne geweest over cijfertjes maar kennelijk ook de formatie. Ik snap de ophef over het uitsluiten van de PVV ook helemaal niet. Een rechts kabinet met VVD, PVV en CDA vertegenwoordigd ook niet het gevoel van het volk. Met 24 zetels ben je natuurlijk een grotere partij maar er zijn genoeg grote partijen in het verleden tot de oppositie veroordeeld. De SP haalde in 2006 25 zetels en kwam van 9. Dat is beter dan de PVV nu gepresteerd heeft. Ik ben niet links maar ik vind dat hier altijd erg pro rechts wordt gebabbeld.Wouter81 schreef:http://www.telegraaf.nl/binnenland/7051 ... tml?p=11,2
Compleet ziek en belachelijk dat de PVV nu totaal wordt uitgesloten. Smerige openlijke achterkamertjespolitiek, met dat verlepte t#ringwijf in't paleis die haar invloed ook even heeft aangewend om dit tegen te houden, door haar PvdA vriendje Tjeenk Willink aan te stellen. Dit slaat werkelijk helemaal nergens op. Wel margepartijtjes als D66 en GL uitnodigen maar niet de een partij met 24 zetels. Dag democratie, die hebben we hier dus gewoon niet. Zo ongeveer iedereen wordt uitgenodigd behalve de grootste winnaar en de derde partij van Nederland. Vakkundig tegengehouden door de bestaande politieke kadavers. Denk dat dit ze nog flink gaat opbreken.
En het dan raar vinden dat niemand meer vertrouwen in politiek heeft.Aan het gas met die gasten. Wat een farce.
Een kabinet moet een solide meerderheid vertegenwoordigen van de bevolking met 24 zetels vertegenwoordigd de PVV 15,45 % van de uitgebrachte stemmen (1.454.493). De SP kreeg in 2006 16,58 % van de stemmen (1.630.803) en was de DERDE partij van Nederland. Dus het argument dat veel stemmen automatisch kabinetsdeelname zou moeten betekenen is kul.
Een rechts kabinet met CDA zou natuurlijk ook niet kloppen met de afstraffing die het CDA heeft gekregen. Het is voor zo'n kabinet erg moeilijk om met een aan aangeschoten partij een kabinet te vormen die een minimale meerderheid in de Tweede Kamer heeft met 76 zetels.
Ik denk dat het nu vooral zaak is om te kijken naar de inhoudelijke punten waar het nieuwe kabinet mee aan de slag moet om de economie en het land weer op het goede spoor te krijgen. De PVV heeft een aantal standpunten ingenomen die een rechtskabinet zo goed als onmogelijk hebben gemaakt. De andere mogelijkheid is een breed gedragen kabinet waar al in het regeerakkoord de compromissen gevonden kunnen worden om de komende 2-3 jaar aan de slag te gaan.
Ik verwacht overigens bij geen enkel kabinet dat het de komende 4 jaar zal volmaken. Zodra de moeilijkste maatregelen zijn genomen als het kabinet wel gaan breken op de eigen 'gezichten' die de partijen toch weer gaan inbrengen. Het wordt interessant hoe de PVV het als grootste partij gaat doen in de oppositie. De PVV wordt in ieder geval de spil in de oppositievoering.
- Michel P
Nou, ik denk als je nu verkiezingen gaat houden, velen alsnog op de PVV stemmen, die strategisch op de VDD hebben gestemt....... nu voelen velen zich weer overgeleverd aan de oude politieke elite......
Maar laat de PVV maar in de opositie zitten, en wachten op de volgende verkiezingen, want de zittende politiek is die van lekker voor de toekomstige generatie alles vooruit schuift, en heikele onderwerpen als intergratie en immigratie lekker uit de weg gaan.....
Michel
Maar laat de PVV maar in de opositie zitten, en wachten op de volgende verkiezingen, want de zittende politiek is die van lekker voor de toekomstige generatie alles vooruit schuift, en heikele onderwerpen als intergratie en immigratie lekker uit de weg gaan.....
Michel
-
Luco
Ik denk dat je je daarin vergist.Richardt. schreef:Helemaal met je eens Wouter. Stiekem had ik het toch wel aan zien komen. Hoewel ik niet op de PVV gestemd heb kan ik me er behoorlijk pissig over maken.
4 á 5 miljard lijkt me wel érrug veul!Snipe schreef:Er zijn ook redenen om het niet op te heffen: http://www.parool.nl/parool/nl/224/BINN ... d-op.dhtmlMichel P schreef:weer een reden om het koningshuis op te heffen![]()
Ik bedoel, ik zie die oude baktaart 1x per jaar in de belangstelling staan en dat is met Koninginnedag. Verder hoor je er bijna nooit wat over.
Kan me niet voorstellen dat die snoepreisjes, die ze dan wel weer doen, indirect zoveel geld opleveren.
Bij de reisjes die jij snoepreisjes noemt zijn ook vaak zakenlui bij die dan tijdens die reisjes lobbyen en opdrachten binnenhalen.
Zonder het zog snoepreisje van de koningin zouden die zakenlui geen of iig een minder belangrijke ingang hebben om te lobbyen.
Overigens zou ik echt niet willen ruilen met het koningshuis, je wordt namelijk geleefd en hebt veel minder vrije keuzes dan jij en ik.
- Snipe
Kijk, de tekst van Wilders van gisteren. Wat zeggen jullie er van?
"Vz, Op 9 juni 2010 heeft de kiezer gesproken. Om een bekend filosoof te citeren: daar was geen woord Spaans bij.
Anderhalf miljoen kiezers. De Partij voor de Vrijheid de derde partij van Nederland. Een winst van vijftien zetels.
Vz, veel partijen hebben het er steeds over dat je bevolkingsgroepen niet moet ‘uitsluiten’. Maar de elitekliek heeft er een stuk minder moeite mee als anderhalf miljoen kiezers worden uitgesloten, worden buitengesloten. Dat vinden ze geen enkel probleem.
Die groep kiezers is zojuist de afgelopen weken buiten de democratie geplaatst. Die mensen hadden net zo goed niet naar de stembus hoeven gaan. Hun stem telt niet mee. Anderhalf miljoen mensen worden gekwetst in hun rechtsgevoel. Anderhalf miljoen mensen vragen zich af of de democratie nog wel voor hen geldt. Anderhalf miljoen mensen zijn afgeserveerd door een politieke elite die het zo goed met zichzelf heeft getroffen en dat vooral zo wil houden en anderen wil buitensluiten.
Er is geen seconde onderhandeld met de grote winnaar. De grootste winnaar van de verkiezingen. Geen seconde. De Partij voor de Vrijheid is behandeld als een paria, als een melaatse, als een zwerver die de elite liever op de stoep laat staan. Er staat nu een cordon sanitair om anderhalf miljoen burgers, om anderhalf miljoen stemmers, om anderhalf miljoen belastingbetalers, om anderhalf miljoen Nederlanders. Ze bestaan en ze maken geluid, maar het lijkt alsof de politieke elite wil zeggen, laten we alsjeblieft niet luisteren naar die mensen.
Veel partijen in de Tweede Kamer vinden dat zo snel mogelijk moet worden onderhandeld met terreurorganisaties als Hamas of de Taliban. Maar praten met de PVV, dat is een groot taboe.
Dan worden grenzen overschreden.
De PvdA boekte het op een na slechtste resultaat uit haar geschiedenis. Alleen Ad Melkert was een nog grotere brekebeen. En uitgerekend die partij levert nu de informateur. Meneer Tjeenk Willink mag nu zijn partijgenoten aan baantjes helpen. Kan iemand mij de logica eens uitleggen? De verliezer van de verkiezingen krijgt nu een informateur cadeau.
Op de verkiezingsposters van de PvdA stond: ‘iedereen telt mee’. Maar anderhalf miljoen PVV-stemmers tellen helemaal niet mee. Op andere PvdA-posters stond: ’niet je afkomst telt maar je toekomst’. Echter: als je afkomst PVV is, heb je geen toekomst in de democratie waar PvdA-bonzen de dienst uitmaken.
Het CDA spant helemaal de kroon. Het CDA weigert te onderhandelen, ze weigeren zelfs te komen praten met de PVV en de VVD zonder dat die partijen eerst een akkoord hebben gesloten maar het CDA wil wel direct aan tafel met de PvdA en de VVD. Zonder voorwaarden vooraf. Dat is onbegrijpelijk, dat is inconsistent, maar dat is ook onbeschrijflijk arrogant tegen onze kiezers.
En de VVD rent nu in de armen van Job Cohen. In de verkiezingsstrijd werd het verkiezingsprogramma van de PvdA nog aangeduid door de heer Rutte als ‘de langste zelfmoordbrief uit de geschiedenis’. Maar nu weet Mark Rutte niet hoe snel hij zijn handtekening onder dat suïcidale geschrift moet zetten. De mensen die op de VVD hebben gestemd krijgen dadelijk de PvdA en misschien zelfs Groen Links en D66 erbij. Je zult maar VVD hebben gestemd.
Vz, de kans is groot dat er een kabinet komt van het brede midden. Maar welke partij is breder dan de PVV en wie vertegenwoordigt het hart van de democratie meer dan de Partij voor de Vrijheid. Zijn Henk en Ingrid dan soms melaats? Zijn 60 procent van de Nederlanders dan soms niet goed snik als ze de islam de grootste bedreiging van onze identiteit vinden en is 60 procent van de burgers soms achterlijk omdat zij de massa-immigratie de grootste vergissing sinds de Tweede Wereldoorlog noemen?
Gesproken wordt nu onder leiding van een nieuwe informateur met Groen Links, VVD, PvdA, D66 en CDA. Het zijn de oude bestaande middenpartijen die elkaar opzoeken uit angst voor de flanken. Angstvallig naar elkaar toekruipen. Maar ik voorspel u: het politieke midden zal imploderen. Waar we nu getuige van zijn is een laatste stuiptrekking van de oude politiek die weet dat ze haar langste tijd gehad heeft maar elkaar houvast en troost voor het naderende einde biedt."
"Vz, Op 9 juni 2010 heeft de kiezer gesproken. Om een bekend filosoof te citeren: daar was geen woord Spaans bij.
Anderhalf miljoen kiezers. De Partij voor de Vrijheid de derde partij van Nederland. Een winst van vijftien zetels.
Vz, veel partijen hebben het er steeds over dat je bevolkingsgroepen niet moet ‘uitsluiten’. Maar de elitekliek heeft er een stuk minder moeite mee als anderhalf miljoen kiezers worden uitgesloten, worden buitengesloten. Dat vinden ze geen enkel probleem.
Die groep kiezers is zojuist de afgelopen weken buiten de democratie geplaatst. Die mensen hadden net zo goed niet naar de stembus hoeven gaan. Hun stem telt niet mee. Anderhalf miljoen mensen worden gekwetst in hun rechtsgevoel. Anderhalf miljoen mensen vragen zich af of de democratie nog wel voor hen geldt. Anderhalf miljoen mensen zijn afgeserveerd door een politieke elite die het zo goed met zichzelf heeft getroffen en dat vooral zo wil houden en anderen wil buitensluiten.
Er is geen seconde onderhandeld met de grote winnaar. De grootste winnaar van de verkiezingen. Geen seconde. De Partij voor de Vrijheid is behandeld als een paria, als een melaatse, als een zwerver die de elite liever op de stoep laat staan. Er staat nu een cordon sanitair om anderhalf miljoen burgers, om anderhalf miljoen stemmers, om anderhalf miljoen belastingbetalers, om anderhalf miljoen Nederlanders. Ze bestaan en ze maken geluid, maar het lijkt alsof de politieke elite wil zeggen, laten we alsjeblieft niet luisteren naar die mensen.
Veel partijen in de Tweede Kamer vinden dat zo snel mogelijk moet worden onderhandeld met terreurorganisaties als Hamas of de Taliban. Maar praten met de PVV, dat is een groot taboe.
Dan worden grenzen overschreden.
De PvdA boekte het op een na slechtste resultaat uit haar geschiedenis. Alleen Ad Melkert was een nog grotere brekebeen. En uitgerekend die partij levert nu de informateur. Meneer Tjeenk Willink mag nu zijn partijgenoten aan baantjes helpen. Kan iemand mij de logica eens uitleggen? De verliezer van de verkiezingen krijgt nu een informateur cadeau.
Op de verkiezingsposters van de PvdA stond: ‘iedereen telt mee’. Maar anderhalf miljoen PVV-stemmers tellen helemaal niet mee. Op andere PvdA-posters stond: ’niet je afkomst telt maar je toekomst’. Echter: als je afkomst PVV is, heb je geen toekomst in de democratie waar PvdA-bonzen de dienst uitmaken.
Het CDA spant helemaal de kroon. Het CDA weigert te onderhandelen, ze weigeren zelfs te komen praten met de PVV en de VVD zonder dat die partijen eerst een akkoord hebben gesloten maar het CDA wil wel direct aan tafel met de PvdA en de VVD. Zonder voorwaarden vooraf. Dat is onbegrijpelijk, dat is inconsistent, maar dat is ook onbeschrijflijk arrogant tegen onze kiezers.
En de VVD rent nu in de armen van Job Cohen. In de verkiezingsstrijd werd het verkiezingsprogramma van de PvdA nog aangeduid door de heer Rutte als ‘de langste zelfmoordbrief uit de geschiedenis’. Maar nu weet Mark Rutte niet hoe snel hij zijn handtekening onder dat suïcidale geschrift moet zetten. De mensen die op de VVD hebben gestemd krijgen dadelijk de PvdA en misschien zelfs Groen Links en D66 erbij. Je zult maar VVD hebben gestemd.
Vz, de kans is groot dat er een kabinet komt van het brede midden. Maar welke partij is breder dan de PVV en wie vertegenwoordigt het hart van de democratie meer dan de Partij voor de Vrijheid. Zijn Henk en Ingrid dan soms melaats? Zijn 60 procent van de Nederlanders dan soms niet goed snik als ze de islam de grootste bedreiging van onze identiteit vinden en is 60 procent van de burgers soms achterlijk omdat zij de massa-immigratie de grootste vergissing sinds de Tweede Wereldoorlog noemen?
Gesproken wordt nu onder leiding van een nieuwe informateur met Groen Links, VVD, PvdA, D66 en CDA. Het zijn de oude bestaande middenpartijen die elkaar opzoeken uit angst voor de flanken. Angstvallig naar elkaar toekruipen. Maar ik voorspel u: het politieke midden zal imploderen. Waar we nu getuige van zijn is een laatste stuiptrekking van de oude politiek die weet dat ze haar langste tijd gehad heeft maar elkaar houvast en troost voor het naderende einde biedt."
- GTRene
Ik vind het een goed verhaal, al had dat 1na laatste stukje niet erin gehoeven, maar de rest heeft ie zeker en punt, zo komt het ook bij mij over...een kliekje, magoed we zien wel...de druk wordt wel weer wat groter op die kliek, dus wie weet dat ze op het eind toch wat de deur meer open zetten voor 1.5 miljoen omdat ze er bijna niet meer omheen kunnen en anders hun ware aard teveel laten zien, tis te duidelijk geworden in de digi tijd 
- HansD
Wil je het echt weten?Kijk, de tekst van Wilders van gisteren. Wat zeggen jullie er van?
wat een jankverhaal. Een groot Calimero toneelstukje.Volgens mij is hij gisteren nog meerdere keren uitgenodigd om te praten.Er is geen seconde onderhandeld met de grote winnaar. De grootste winnaar van de verkiezingen. Geen seconde
Ze zijn alleen nog steeds groter dan de PVV.De PvdA boekte het op een na slechtste resultaat uit haar geschiedenis.
Niet netjes maar hun eigen keus. Partijen zijn toch niet verplicht om te onderhandelen alleen omdat meneer Wilders dat zo graag wil.Het CDA weigert te onderhandelen, ze weigeren zelfs te komen praten met de PVV en de VVD zonder dat die partijen eerst een akkoord hebben gesloten maar het CDA wil wel direct aan tafel met de PvdA en de VVD
Volgens mij heeft de VVD als eerste met de PVV gepraat en heeft Rutte Wilders gisteren meerdere keren nogmaals uitgenodigd maar is afgewezen.En de VVD rent nu in de armen van Job Cohen
Maar welke partij is breder dan de PVV en wie vertegenwoordigt het hart van de democratie meer dan de Partij voor de Vrijheid.
Tsja, hij zegt het zelf al. De PVV is een flankpartij en is het niet vanzelfsprekend dat hij in een coalitie wordt opgenomen.Het zijn de oude bestaande middenpartijen die elkaar opzoeken uit angst voor de flanken.
- Ravin ///M
Echt sneu, hij valt zooo door de mand. Hij is gewoon bang om te regeren, hij ziet het zelf niet eens zitten.
+1 Hans
+1 Hans
- JP
Maar wie dan wel ?
Ik zie die formatie nog heel lang duren om uiteindelijk maar opnieuw te gaan stemmen
Ik zie die formatie nog heel lang duren om uiteindelijk maar opnieuw te gaan stemmen
- Fernando
Ik denk dat heel veel strategische VVD stemmers dan iets anders gaan stemmen...JP schreef:
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Dat jank verhaal geldt voor alle partijen.....................
Wat nou landsbelang?......................alleen partij retoriek.........................
Wat we al wisten is nogmaals bevestigd, politiek is het niet en gaat het ook nooit worden/maken..........het is smeriger dan alle olie uit deMexicaanse Golf...............
Wat nou landsbelang?......................alleen partij retoriek.........................
Wat we al wisten is nogmaals bevestigd, politiek is het niet en gaat het ook nooit worden/maken..........het is smeriger dan alle olie uit deMexicaanse Golf...............
- Snipe
Wat Ravin zegt.
- JP
Bang zijn om te regeren of het niet zien zitten, dat is nog een verschil.
Tuurlijk ziet hij het niet zitten met die andere badmutsen, want dan moet hij meer water bij de wijn gaan doen.
Dannog, als er , binnen afzienbare tijd, nieuwe verkiezingen zouden komen en Wilders zou de grootste worden, dan heb je nog steeds Bea (
) die Wilders echt niet MP laat worden.
Tuurlijk ziet hij het niet zitten met die andere badmutsen, want dan moet hij meer water bij de wijn gaan doen.
Dannog, als er , binnen afzienbare tijd, nieuwe verkiezingen zouden komen en Wilders zou de grootste worden, dan heb je nog steeds Bea (
- RutgerK
Het is inderdaad wel een jankverhaal die als enig doel heeft om zijn partij nog meer als alternatief neer te zetten voor de gevestigde partijen. Wilders is allang bezig met de volgende verkiezing. De oneigenlijke conclusies die hij in het verhaal gebruikt worden door vel PVV stemmers helaas toch wel geslikt.
Hopelijk kan Roemer Wilders haarfijn uitleggen hoe onterecht het is om als grootste winnaar bij verkiezingen en derde partij van Nederland niet mee te mogen regeren.
Wat ik verder interessant vind ik de conclusie dat als er nu verkiezingen gehouden zouden worden mensen weer anders zouden stemmen. Dat pleit niet echt voor het invoeren van het referendum volgens mij.
Hopelijk kan Roemer Wilders haarfijn uitleggen hoe onterecht het is om als grootste winnaar bij verkiezingen en derde partij van Nederland niet mee te mogen regeren.
Wat ik verder interessant vind ik de conclusie dat als er nu verkiezingen gehouden zouden worden mensen weer anders zouden stemmen. Dat pleit niet echt voor het invoeren van het referendum volgens mij.
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Wat romo zegt dus.
Ben het vertrouwen in onze politiek weer helemaal kwijt, na dat beschamend incompetente om-elkaar-heen-gedraai van de afgelopen weken in Den Haag. Het interesseert me totaal niet meer, al krijgen we een communistisch regime.
En ik heb nu alweer spijt dat ik me toch weer heb laten verleiden om te stemmen afgelopen 9 juni. Ik ben er weer ingetuind, geef ik eerlijk toe. Die 5 minuten waren weer een totale waste of time. Ze zoeken het allemaal maar uit. Het was niks, het is niks en het wordt niks.
Gaan die klootzakken over een paar dagen ook nog eens 2 hele f#cking maanden met vakantie.
Ben het vertrouwen in onze politiek weer helemaal kwijt, na dat beschamend incompetente om-elkaar-heen-gedraai van de afgelopen weken in Den Haag. Het interesseert me totaal niet meer, al krijgen we een communistisch regime.
En ik heb nu alweer spijt dat ik me toch weer heb laten verleiden om te stemmen afgelopen 9 juni. Ik ben er weer ingetuind, geef ik eerlijk toe. Die 5 minuten waren weer een totale waste of time. Ze zoeken het allemaal maar uit. Het was niks, het is niks en het wordt niks.
Gaan die klootzakken over een paar dagen ook nog eens 2 hele f#cking maanden met vakantie.
-
Luco
Euhhhhhhhhhhhhh ja met alleen de vvd, omdat de cda niet wil, dat is geen onderhandelen he, het is maar net hoe je het wil lezen, maar feitelijk heeft die wel gelijk, iedereen telt in nederland bij bv de pvda, maar je mag geen pvv stemmen.Citaat:
Er is geen seconde onderhandeld met de grote winnaar. De grootste winnaar van de verkiezingen. Geen seconde
Volgens mij is hij gisteren nog meerdere keren uitgenodigd om te praten.
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Het lastige is dat links best wel stevig in het zadel zit bij deze.
Rutte wordt de bitch van cohen en de rest van die regenboog, en kan het komende tijd niet laten ploffen omdat die taktische stemmers nu meer naar de pvv gaan bij nieuwe verkiezingen.
Ik kan alleen hopen dat ze zichzelf in de puinpoeier laten draaien, want nog 4 jaar pappen en nathouden en linkse hobbies trek ik niet. (http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... t_ter.html)
Rutte wordt de bitch van cohen en de rest van die regenboog, en kan het komende tijd niet laten ploffen omdat die taktische stemmers nu meer naar de pvv gaan bij nieuwe verkiezingen.
Ik kan alleen hopen dat ze zichzelf in de puinpoeier laten draaien, want nog 4 jaar pappen en nathouden en linkse hobbies trek ik niet. (http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... t_ter.html)
- HansD
Euhhhhhhh het CDA mag toch zelf beslissen of ze wel of niet met de PVV willen praten? Of moeten ze direct op komen draven en alleen maar ja en amen zeggen als onze blonde nationale held dat wil?
Als hij echt zo graag wil regeren zoals hij zegt zou hij elke kans aangrijpen. Nu is het een goed excuus om in de oppositie te blijven roeptoeteren en zielig te zijn.
Wilders zegt wel dat hij buitengesloten wordt maar ik hoor hem ook alleen maar op de PVDA afgeven. Dat zou een ramp voor het land zijn, prima mag hij vinden, maar klaag dan niet als het ook over jouw gezegd wordt.
PVV is de 1e grote rechtse partij en zal waarschijnlijk net zoals de SP in de periferie blijven hangen. Ze zullen zeker een vaste aanhang krijgen, hoe groot die wordt is de vraag, maar aangezien dhet leeuwedeel van hun standpunten niet gedeeld wordt door andere partijen zal het erg lastig worden om in een coalitie te komen.e
Als hij echt zo graag wil regeren zoals hij zegt zou hij elke kans aangrijpen. Nu is het een goed excuus om in de oppositie te blijven roeptoeteren en zielig te zijn.
Wilders zegt wel dat hij buitengesloten wordt maar ik hoor hem ook alleen maar op de PVDA afgeven. Dat zou een ramp voor het land zijn, prima mag hij vinden, maar klaag dan niet als het ook over jouw gezegd wordt.
??? Wanneer hebben we een links kabinet gehad dan? Volgens mij is het altijd een middenkabinet. CDA, PVDA en VVD zijn middenpartijen (de een iets meer rechts en de ander iets meer links), D'66 is een typische middenpartij en GL en SP zijn links maar die hebben nog nooit geregeerd.want nog 4 jaar pappen en nathouden en linkse hobbies trek ik niet.
PVV is de 1e grote rechtse partij en zal waarschijnlijk net zoals de SP in de periferie blijven hangen. Ze zullen zeker een vaste aanhang krijgen, hoe groot die wordt is de vraag, maar aangezien dhet leeuwedeel van hun standpunten niet gedeeld wordt door andere partijen zal het erg lastig worden om in een coalitie te komen.e
- Michel P
+1 Romo, Wouter en smiley.......
Rutte wil alleen maar MP worden, daar zet hij graag alle principes voor aan de kant....... eigenlijk had Mark Rutte bij D66 willen zitten.......
Nu zal hij idd de bitch van links worden, maar ach wel MP....... lekker mevrouw Obama kussen en Carla (fapfap) Bruni........ een jongensdroom komt uit, lekker fappen op de hotelkamer.......
Helaas zijn velen in zijn mooie rechts klinkende campagne getrapt, tewijl hij van nature meer links bloed heeft....
Denkt met weemoed terug aan de VVD met Bolkenstein........
Michel
Rutte wil alleen maar MP worden, daar zet hij graag alle principes voor aan de kant....... eigenlijk had Mark Rutte bij D66 willen zitten.......
Nu zal hij idd de bitch van links worden, maar ach wel MP....... lekker mevrouw Obama kussen en Carla (fapfap) Bruni........ een jongensdroom komt uit, lekker fappen op de hotelkamer.......
Helaas zijn velen in zijn mooie rechts klinkende campagne getrapt, tewijl hij van nature meer links bloed heeft....
Denkt met weemoed terug aan de VVD met Bolkenstein........
Michel
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Naar mijn gevoel alle balkie perioden.HansD schreef:??? Wanneer hebben we een links kabinet gehad dan? Volgens mij is het altijd een middenkabinet. CDA, PVDA en VVD zijn middenpartijen (de een iets meer rechts en de ander iets meer links), D'66 is een typische middenpartij en GL en SP zijn links maar die hebben nog nooit geregeerd.want nog 4 jaar pappen en nathouden en linkse hobbies trek ik niet.
Het intereseerd mij niet waar een partij staat van het midden. Zodra er een coalitie moet komen is het een potje pokeren over de standpunten, en moet je maar zien wat er van over blijft.
Een beetje links en een beetje rechts meestal. Ik ben meer geintereseerd in de uitkomst van de pokerpartij zodat de verliezen bekend zijn. Daar reken ik een partij op af. Nu en in de toekomst.
Datzelfde geld voor wilders; als hij mee wil regeren, zal hij water bij de wijn moeten doen, en zullen die waardeloze standpunten als kopvoddentax als eerste van tafel gaan. Kleingeld in het grote pokerspel.
Net als die 65 jaar intereseerd het me de rozen.
Zolang de belangrijke standpunten in mijn ogen maar stand houden; zorg, onderwijs en veiligheid en de rem effe op immigratie zodat we de administratie en huisvesting op orde kunnen krijgen.
Dat baantjes inkopen in de zieligheidsindustrie door 0.7% van het bnp over de balk te smijten in duidelijk aangetoonde bodemloze putten. Die EU put (met straatsburg als extra uitvalsbasis als hoogtepunt) waar we per persoon verhoudingsgewijs teveel aan betalen. Ook hier weer voor baantjes. Kotsmisselijk wordt ik ervan.
Als die idioterie klaar is, zal ik met liefde mijn 52% belasting weer betalen. En over 60% valt dan ook wel te praten. Maar niet voor die pvda knuffel hobbies.
En helaas is er maar 1 partij die zo duidelijjk de vinger op de zere plek legt.
En dat doet pijn bij de gevestigde orde. Maar verandering gaat er komen. Is het vandaag niet, dan wel morgen.
Magoe; het zal wel een regenboog worden, en ik ga me weer 4 jaar ergeren aan de berichten in de krant.
Zo, dat ben ik effe kwijt