Volgens mij is dat de andere kant op, die is lager.M@rcel schreef:Nee, eigenlijk niet. Onlangs ook nog met een Passat W8 een spoedopdracht naar Gouda waarbij de voorkant wel wat springerig werd, maar echt niet zulke klappen maakte.M-bitious schreef:Ook niet bij 230 km/h?M@rcel schreef:Ben blij dat ik het daar op 16"inch ballonbanden en luchtvering mag doen, die dwarsrichel geeft bij mij geen problemen.
Zal er van de week weer eens extra op letten.
CBR 2010: --->>>The Movie pag 11<<<---
- M-bitious
Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5
- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
Richting Gouda is van Rotterdam richting Utrecht, dus dezelfde kant op. 

- M-bitious
Richting Gouda kan toch ook van Utrecht naar Rotterdam zijn toch?
-
Wat wel zo is, hoe groter de velg hoe dunner de banden worden, lager.......
Met zulke klappen beschadigt je velg dan gewoon sneller.....
Waarom niet een maatje kleiner?!
Met zulke klappen beschadigt je velg dan gewoon sneller.....
Waarom niet een maatje kleiner?!

- JP
Overduidelijk van Rotterdam --> Gouda, want je kwam langs de BP, aan de andere kant ligt de Shell.
In beide richtingen is de A20 tussen Terbregseplein en Gouwe, allesbehalve vlak. Met de vrachtauto, slaat de oplegger zo maar 15cm in de luchtvering, (bij 80km/h)
Hetzelfde was er zondag ook op de A31, onder Gronau --> Oberhausen. Dat is ook een grote betonbaan met gerepareerde stukken die zo maar 2cm hoger/lager liggen dan de rest van de weg.
In beide richtingen is de A20 tussen Terbregseplein en Gouwe, allesbehalve vlak. Met de vrachtauto, slaat de oplegger zo maar 15cm in de luchtvering, (bij 80km/h)
Hetzelfde was er zondag ook op de A31, onder Gronau --> Oberhausen. Dat is ook een grote betonbaan met gerepareerde stukken die zo maar 2cm hoger/lager liggen dan de rest van de weg.
- M-bitious
Je moet hard rijden waar het kan, dan is er niets aan de hand. Ik baal wel van de Autobahn trip, want ik was van plan om de 340 teller km/h te doorbreken. Had gps en 2 camera's klaar staan. En dan rij je zielig naar huis, zie je opeens 3 banen compleet vrij voor je neus, en je kan geen gas geven :twisted:
- M-bitious
Ja dat weet ik, maar ik dacht dat de Passat misschien aan de andere kant reed.JP schreef:Overduidelijk van Rotterdam --> Gouda, want je kwam langs de BP, aan de andere kant ligt de Shell.
- GTRene
tot een jaar terug ofzo? hadden ze op de A35 richting Enschede ook zo'n rot richel van een cm of 2 een km ofzo voor de afslag...moest je echt niet harder dan 120 over rijden als je grote velgen/platte banden hebt. dat klapte al aardig, kun je nagaan als je er met dubbele snelheid aankwam, schrok me rot de eerste keer dus daarna telkens opletten war ie ongeveer zat...maja denk je niet altijd aan tot...
nu ist daar lekker glad/vlak.
trouwens laatst toen ik richting CPZ ging met die DF dag op de rondweg amsterdam het begin geloof ik? anyway daar zit me een bult in de weg
echt een jump place, ik zag voor me al een motor expres jumpen
ik dacht wow ff zachter toen kwam me toch een bult daar.
moet je ook niet te hard over heen anders doe je zo mee in the Dukes of hazards

nu ist daar lekker glad/vlak.
trouwens laatst toen ik richting CPZ ging met die DF dag op de rondweg amsterdam het begin geloof ik? anyway daar zit me een bult in de weg

moet je ook niet te hard over heen anders doe je zo mee in the Dukes of hazards

- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
Niet over de A20 iig.M-bitious schreef:Richting Gouda kan toch ook van Utrecht naar Rotterdam zijn toch?

- Macboy
Re: CBR 2010: politiebezoek
lol @ skihut van Rene zijn Z3 
En volgens mij valt de klap behoorlijk. Het is meer de camera die het erger doet lijk ?
Trouwens, was Jacco nu toch mee ??

brakaaaaaaaa

Als je op het juiste moment op pauze drukt zie je het bordje spoorvorming staanM-bitious schreef:Het moment is zelfs op video gezet. Bij ongeveer 2 minuten gebeurt het. Misschien rijkswaterstaat aanschrijven dat die hobbel niet zonder schade met 230 te nemen is![]()
http://www.youtube.com/watch?v=rm_klvmq ... r_embedded

Trouwens, was Jacco nu toch mee ??
brakaaaaaaaa
Opa schreef:Staat die Metin hier nou gewoon die politie-auto vol te zeiken?

- MartijnGizmo
Huh? Ik dacht dat Macboy achterin de S8 zat?
-
braka's.... 

- Macboy
Dat lijkt snel - en dat is het ook. Toch kan het altijd sneller. Bij 320 kilometer per uur is het namelijk de Corvette die zich meldt in de achteruitkijkspiegel van de M5. Hoe vaak komt het voor dat je met vier mensen aan boord 320 kilometer per uur rijdt en vervolgens last hebt van bumperklevers? Het is duidelijk: vandaag is de Corvette de koning van de Autobahn.

Mooie foto ook
- duifjes.com
HAHHAHAHAHAH.....laat de foto aan de kinderen zien *(4 en 5 jaar oud)....... hey daar is PAPAMetchu schreef:braka's....

- Downforce Hans
Als je in mijn kielzog had kunnen blijven zitten dan had je die 340 misschien nog wel gehaald ook......M-bitious schreef:Je moet hard rijden waar het kan, dan is er niets aan de hand. Ik baal wel van de Autobahn trip, want ik was van plan om de 340 teller km/h te doorbreken. Had gps en 2 camera's klaar staan. En dan rij je zielig naar huis, zie je opeens 3 banen compleet vrij voor je neus, en je kan geen gas geven :twisted:

-
zij weten de waarheidduifjes.com schreef:HAHHAHAHAHAH.....laat de foto aan de kinderen zien *(4 en 5 jaar oud)....... hey daar is PAPAMetchu schreef:braka's....

-
Dan zou het A12 heten.M-bitious schreef:Richting Gouda kan toch ook van Utrecht naar Rotterdam zijn toch?
Ik draai bij Rotterdam Alexander de A20 op richting Gouda, en ja...richting Rotterdam is die lager
- Maus335i
Iemand wel eens stukje A1 snelweg tussen oprit A9 en afrit A10 Oost geprobeerd met +/- 150 te nemen? Met de 335 kwam ik los van de grond, flink gevaarlijk daar.........
Ok ok, je mag daar maar 100
Ok ok, je mag daar maar 100

- DDX
Je bedoelt die bulten als je vanaf a10 de a1 oprijd, blijf daar altijd helemaals recht hangen en geef pas na die bulten gas.
Paar jaar geleden had je ook leuke bulten zitten bij ingaan van de zeeburgertunnel (richting zaanstad)
Paar jaar geleden had je ook leuke bulten zitten bij ingaan van de zeeburgertunnel (richting zaanstad)
- M-bitious
Ik denk dat ik af val als kandidaat proefkonijn.
- M-bitious
Re: CBR 2010: politiebezoek
Ach als je er twee kromme velgen aan over houdt is het een flinke dreun geweest.Macboy schreef: Als je op het juiste moment op pauze drukt zie je het bordje spoorvorming staanEn volgens mij valt de klap behoorlijk. Het is meer de camera die het erger doet lijk ?
- M-bitious
Ik dacht al waar blijft HansDownforce Hans schreef:Als je in mijn kielzog had kunnen blijven zitten dan had je die 340 misschien nog wel gehaald ook......M-bitious schreef:Je moet hard rijden waar het kan, dan is er niets aan de hand. Ik baal wel van de Autobahn trip, want ik was van plan om de 340 teller km/h te doorbreken. Had gps en 2 camera's klaar staan. En dan rij je zielig naar huis, zie je opeens 3 banen compleet vrij voor je neus, en je kan geen gas geven :twisted:

Ging weer eens ff te snel voor je he? :shakeit:
- Erik K.
Opa schreef:Ziet er weer uit als een geslaagde CBR.![]()
![]()
Staat die Metin hier nou gewoon die politie-auto vol te zeiken?![]()
![]()
![]()
Deze gozer heeft het van Metchu afgekeken:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1014311 ... onder.html

- GTRene
volgens mij zat ik daar nog op de A1 een stukje voor je de afslag richting Den Haag A10? gaat....DDX schreef:Je bedoelt die bulten als je vanaf a10 de a1 oprijd, blijf daar altijd helemaals recht hangen en geef pas na die bulten gas.
- Robin Hartog
Die bij de zeeburgertunnel. Brrr...DDX schreef:Je bedoelt die bulten als je vanaf a10 de a1 oprijd, blijf daar altijd helemaals recht hangen en geef pas na die bulten gas.