Bericht
door RVV » 02 feb 2006, 19:21
Tja M5, ergens blijft zoiets wel trekken hoor, niet tegen deze prijzen, maar een e39 koop/kocht je na 3 jaar ook voor 40K tot 50K. Stel dat die E60 M5 na een jaar of drie rond de 50K/60K te verkrijgen is ? Dan zou ik het nog wel een keertje willen proberen hoor.
Toen ik de 325i touring kocht, kon ik voor 5K meer ook een M5 kopen die heeft Ruurd (speed) later gekocht. Nou ergens heb ik toch altijd een beetje spijt gehad dat ik toen niet zo'n ding heb gekocht. Aan de andere kant was de touring een rationele aankoop en daar ook geen spijt van gehad, maar een M5 blijft wel trekken. Maar ik wil geen E39 M5 meer die auto vind ik wat te gedateerd aan doen. Dus mischien ooit een E60 M5 ??? Wie zal het zeggen.
Wat betreft de 325ti, ik heb die auto nooit als een nep BMW gezien, de whole package klopt gewoon van die auto en met M paket is ie zelf super qua uitstraling. Het is dat ik toen echt Audi rijder was, maar anders was het mischien ooit wel een 325ti geweest.
Een 130i vind ik ergens wel een opvolger van een 325ti. Beide niet moeders mooiste, beiden de benjamins onder de sportieve BMW's en beide bieden ze veel rijplezier. Dus altijd een goeie keus die 325ti.