Porsche Boxster Spyder

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
GTRene

Re: Porsche Boxster Spyder

Bericht door GTRene » 25 jun 2010, 13:31

te zwaar en voelt niet bijzonder neem ik aan. :hmmm:
hij moet voor wat hij eigenlijk zoekt eens in een TVR Griffith of Chimeara rijden, die zijn niet echt voor het circuit ofzo maar bieden veel DF en dat dak is zeer simpel, je kan hem cabrio of Targa rijden en dakje kan mee.
bovendien heerlijke V8 sound al bij 20km/u zelfs bij langzaam rijdende ritjes erg veel fun qua sensatie en bovendien best zeldzaam en past voor elke gelegenheid.

hier bv de Griffith

ff niet op de kleur letten, tis een voorbeeld en dit is al een oudje 1993 maar nwere heeft bijna zelfde look.

damn was ik lang bezig foto's komt die website corvette weer in beeld...ff nwe zoeken

hier dan wat andere

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

de interieurs vind ik ook meestal mooi en mooi rond de bestuurder gemaakt.

kort filmpje, het schakelt ook lekker kort en je moet een beetje ferm schakelen, its a mens car :df:

bovendien zijn ze aardid rap :wink:

Griffith 500 vs Ferrari F430

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FuirtJ9_ ... re=related[/youtube]

en zo ist een targa

Afbeelding

heel eenvoudig klik je die 2 alu buizen in en ist een cabrio...geniaal :clap:

Ik heb zelf destijds een 1993 4.3 big valve gehad, iets van 280pk maja ding weegt 1060kg dus gaat lekker :D
de 500 heeft tussen de 320<.340pk ligt eraan welke versie.

ah hier een LHD

Afbeelding

dit is een later type 2000 de laatse 100 serie, maar die daarvoor is misschien wat mooier zeg een 1998'r

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 25 jun 2010, 15:19

FerdiACS1 schreef:Wel jammer, want ik wil de performance/rijkwaliteiten/racekuipstoelen/geluid! etc. van de Spyder in de huid van een Boxster S. Zo, heb ik weer ... :hmmm:
Boxster S met Intrax/AST onderstel, GT2 kuipen, sportuitlaat en setje Spyder wielen + Pilot Sport Cup bandjes. Does the trick?

*edit: Boxster S kan je eventueel ook uit DLD halen om wat geld te besparen en de upgrades te bekostigen :wink: aanbod zat met weinig km

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 25 jun 2010, 15:23

Steven Nauta schreef:
FerdiACS1 schreef:Wel jammer, want ik wil de performance/rijkwaliteiten/racekuipstoelen/geluid! etc. van de Spyder in de huid van een Boxster S. Zo, heb ik weer ... :hmmm:
Boxster S met Intrax/AST onderstel, GT2 kuipen, sportuitlaat en setje Spyder wielen + Pilot Sport Cup bandjes. Does the trick?

*edit: Boxster S kan je eventueel ook uit DLD halen om wat geld te besparen en de upgrades te bekostigen :wink: aanbod zat met weinig km

Wat Steven zegt! +1!

Macboy

Bericht door Macboy » 25 jun 2010, 15:53

TVR ? Niks voor Ferdi natuurlijk man.

Sperdy

Bericht door Sperdy » 25 jun 2010, 19:57

TVR? Ontzettend leuk en sympathiek merk uit Engeland. Maar inderdaad niets voor mij.

Afbeelding

Macboy

Bericht door Macboy » 25 jun 2010, 23:36

Ik denk dat Wiesmann een ideaal merk voor Ferdi is. Zitten immers BMW motoren in. Alleen helaas veel te duur nietwaar ?

Maar goed dit is het Boxster Spyder draadje dus we gaan weer over tot de orde van de dag :)

GTRene

Bericht door GTRene » 25 jun 2010, 23:41

licht er aan, als hij nieuw wil is een wiesmann te duur...
maar een goede 2de hands en een beetje zoeken kun je een leuke kopen voor onder een ton wat je ook kwijt bent voor een spyder boxter...
daarbij is zo'n wiesmann veel waardevaster en exclusiever...
achja zoveel moois te koop, echter wil je echt wat hebben waarvan je zegt dat zit me als gegoten, kun je aan het zoeken komen, ieder z'n eigen :df:

ik heb van de week net de nwe folders binnen van de wiesmann... :D

Andre

Bericht door Andre » 26 jun 2010, 11:26

Filmpje cayman S on track

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8Vr69M4s ... r_embedded[/youtube]

Hielke

Bericht door Hielke » 26 jun 2010, 11:46

FerdiACS1 schreef:TVR? Ontzettend leuk en sympathiek merk uit Engeland. Maar inderdaad niets voor mij.

Afbeelding
Die foto zegt alles. Dit is 'm Ferdi. Bouwkwaliteit, geluid, besturing, looks. Alles 100 punten.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 26 jun 2010, 11:50

Hielke schreef:
FerdiACS1 schreef:TVR? Ontzettend leuk en sympathiek merk uit Engeland. Maar inderdaad niets voor mij.

Afbeelding
Die foto zegt alles. Dit is 'm Ferdi. Bouwkwaliteit, geluid, besturing, looks. Alles 100 punten.
Nu alleen nog hoge hakken en lippenstift.

Doe me dan maar zo'n Cayman S, liever 'n dak boven m'n hoofd.

JP

Bericht door JP » 26 jun 2010, 12:01

Afbeelding

Sperdy

Bericht door Sperdy » 27 jun 2010, 12:34

Deze Zwarte spyder ziet er goed uit. De bulten vallen niet zo op. Een witte Spyder in het eggie heeft in mijn beleving, te veel plastic. Daarom denk ik dat zwart metalig beter zal zijn, vallen die bulten een beetje weg. Maar voor het uiterlijk had deze zwarte Spyder hierboven net goed een Boxster kunnen zijn. Dat verschil zie je niet. Boxster S kan ook met keramische remmerij, 19", sportstoelen, verlaagd, alcantara, vuvuzela, spacers en de hele mikmak. Het stoffen dakkie in combinatie met die bulten vind ik bij de Spyder beter staan. Dus gesloten? Liever een Spyder, maar 'open' vind ik de belijning van de Boxster beter.

Michel P

Bericht door Michel P » 27 jun 2010, 12:56

Je koopt toch geen Spider :bag:

Slotje dan maar :lol:

Hielke

Bericht door Hielke » 27 jun 2010, 23:01

Michel P schreef:Je koopt toch geen Spider :bag:

Slotje dan maar :lol:
De gemiddelde verstokt verdwaasde BMW rijder doet er 5 jaar over voordat ie het licht ziet.

Zo bekeken zou Ferdi er nog niet klaar voor zijn.

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 28 jun 2010, 00:12

Zwarte in NL

Afbeelding

Sperdy

Bericht door Sperdy » 28 jun 2010, 10:03

Klopt wat hielke zegt, vroeg of laat gaat het natuurlijk toch een keer gebeuren...

GTRene

Bericht door GTRene » 28 jun 2010, 10:34

die zwarte zo op de foto is wel in de mooiste combo wat mijn smaak betrefd :thumbup:

Andre

Bericht door Andre » 28 jun 2010, 11:33

En bmw raakt helaas steeds meer verwijderd van hun Motorsport heritage. Efficient dynamics en groene labels staan bij bmw boven aan aan de agenda. Dit wordt ook doorgedrukt bij Motorsport. Deze zijn van 800 werknemers naar 140 gegaan. Autosport heeft geen prioriteit meer bij bmw. Kijk eens naar de M3 GTS hoe stiekem die auto in de markt is gezet. Geen groot marketing plan achter die auto om te laten zien wat bmw is. Ze willen het gewoon niet meer. ///M heeft nu ingezet op turbo s waarbij ///M nog meer geschikt word voor dagelijks vervoer met de trekkracht onderin. Zelfontwikkelde hoogtoerige race motoren voor straat is voorbij bij ///M. En daarbij gaat bij mij ook een bmw lichtje uit. Bmw zijn voor mij perfecte daily s. Maar emotionele fun auto s koop je helaas op dit moment niet meer bij bmw. Misschien verliezen ze veel klanten dat ze op termijn toch weer met eigen motoren komen. Lets hope so. Ik was op Lemans ook hierover gesproken met Motorsport medewerkers ook die jongens vinden het heel erg spijtig wat er nu gebeurt bij ///M. Het is niet ///M die jongens willen maar al te graag. Het is AG die ///M kortwiekt. Een merk als porsche biedt wel die emotie en weet waarom zij groot zijn geworden en dat is door het racen en houdt dat in hun gedachten. BMW AG gooit het te grabbel. Heel heel erg jammer. Het perfecte voorbeeld is Alfa romeo die ging bmw voor door het omgooien van het roer. Kijk wat er nu van alfa romeo over is.

Dus Ferdi die porsche moet er gewoon nog een keer komen. We lullen nog wel een paar pagina s door.
Laatst gewijzigd door Andre op 28 jun 2010, 11:42, 4 keer totaal gewijzigd.

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 28 jun 2010, 11:35

Dit wordt ook doorgedrukt bij Motorsport. Deze zijn van 800 werknemers naar 140 gegaan.
Zitten daar ook de medewerkers van het BMW F1 team bij?
Dat scheelt natuurlijk ook wel een paar honderd man.

Alles het exclusief het F1 team is, is het nog veel triester :(

Sperdy

Bericht door Sperdy » 28 jun 2010, 12:39

Uiteraard komt er een Porsche :) De vraag is alleen welke. Van de gewone 911 - non race - ben ik nooit zo enthousiast geweest. Wel van de spyder - alle jezus, wat een goeie bak is dat! Maar praktisch is 'ie niet in mijn situatie. Een dikke Boxtser S? Ja, tuurlijk, kan ook. Maar misschien de Cayman RS? Nog ff wachten dus..

GTRene

Bericht door GTRene » 28 jun 2010, 12:45

dan zou ik inderdaad een mooie Cayman RS achtige nemen, altijd goed :df:

JP

Bericht door JP » 29 jun 2010, 00:20

Macboy

Bericht door Macboy » 29 jun 2010, 16:58

Die achterkant :love:

Gewoon een paar sexy billen !

Andre

Bericht door Andre » 29 jun 2010, 17:29

lol@macboy:)

Die ziet overal wulpse welvingen in:)

Maar moet wel toegeven die achterkant ziet er wel heel mega hammergeil aus.

FreudeamFahren

Bericht door FreudeamFahren » 29 jun 2010, 21:40

FerdiACS1 schreef:(...) Van de gewone 911 - non race - ben ik nooit zo enthousiast geweest. (...)
Ik wilde vragen of je er wel eens echt mee gereden hebt, maar dat maakt geen barst uit. De conclusie weten we nu al. De 135i trekt harder en het is net niet wat je zoekt. Ondanks het feit ook een basic 911 met letterlijk geen enkele accessoire waanzinnig mooi stuurt, heerlijk helder communiceert door stuur en zitvlak, absurd nauwkeurig op de limiet te rijden is en prachtig aan het gas hangt. Sterker nog, dat doet een instap Cayman ook. Misschien nog wel beter, want het onafgeveerde gewicht van een setje PCCB is laag, maar van de kleinste Porsche remmen icm met de kleinste Porsche velgen is dat vergelijkbaar laag. Maar ja, dat is in jouw ogen geen spektakelmaker. Dus ik zeg niks :bag:

Plaats reactie