Kleine wereld... :-)
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Kleine wereld... :-)
Rij ik net vanaf Leeuwarden richting Bolsward (N359), spot ik een flitser bij de afslag Bolsward Noord (op een plek waar ik ze nooit eerder heb gezien
). Zo'n kansloze rukker in een blauwe Zafira er vlakbij, verdekt opgesteld. Ik de volgende auto's direct met grootlicht waarschuwen, is de eerste de beste auto een bordeauxrode BMW 8 serie. Ik ken er maar 1 in de buurt hier.... dus Jelmer
, ik hoop dat je netjes 100 reed, zo te zien had je de sokken er aardig in vlak ervoor... :o 8)
- René
Heb hem ook gezien, reed er net een half uurtje later voorbij.
Heb de auto van Jelmer ook zien staan in Tjerkwerd volgens mij. Ik reed in een truck van de Technische Unie (zo'n groene).
Flitser stond idd op een verborgen plaats waar die normaal niet staat, achter een hekje in de middenberm
Vr.gr. René
Heb de auto van Jelmer ook zien staan in Tjerkwerd volgens mij. Ik reed in een truck van de Technische Unie (zo'n groene).
Flitser stond idd op een verborgen plaats waar die normaal niet staat, achter een hekje in de middenberm
Vr.gr. René
Laatst gewijzigd door René op 15 jan 2007, 20:53, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jelmer850i
OMG
, niet gezien..
Waar (van bolsward naar leeuwarden of andersom?) en hoe laat? Had idd de sokken er flink in! Wel even 180 gereden op die weg, maar dat was meer richting leeuwarden.
Heenrijs naar leeuwarden vrij rustig gereden.. zo te zien bedoel je dat, dan valt t mee 8) , maar goed ik moest ook terug, een uur later...
Daar komen ze weer...
Waar (van bolsward naar leeuwarden of andersom?) en hoe laat? Had idd de sokken er flink in! Wel even 180 gereden op die weg, maar dat was meer richting leeuwarden.
Heenrijs naar leeuwarden vrij rustig gereden.. zo te zien bedoel je dat, dan valt t mee 8) , maar goed ik moest ook terug, een uur later...
Daar komen ze weer...
Laatst gewijzigd door Jelmer850i op 15 jan 2007, 20:49, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jelmer850i
Klopt, daar woon ik 8) (niet lang meer, woon nu in het huis met dat te koop bord erop (is van mijn ouders))René schreef:Heb hem ook gezien, reed er net een half uurtje later voorbij.
Flitser stond idd op een verborgen plaats waar die normaal niet staat, achter een hekje in de midenberm![]()
Vr.gr. René
- Jelmer850i
- Jelmer850i
- Jelmer850i
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
- Jelmer850i
- Jelmer850i
Zal dan wel meevallen.. , reed ik toen zo snel?Wouter81 schreef:Was op de heenreis naar Leeuwarden Jelmer, gelijk bij de afslag Bolsward-Noord, terugreis kon je niet geflitst worden, Gatsodinges kon in deze hoek alleen Bolsward-Leeuwarden verkeer flitsen, niet andersom. Hoop voor je dat het meevalt.