Je wil hem graag kopen he...PB me je prijs en wie weet ben je fan van de AVIADownforce Hans schreef:Grappig filmpje......maar de eerste scene gaat binnenkort wel vervelen

Je wil hem graag kopen he...PB me je prijs en wie weet ben je fan van de AVIADownforce Hans schreef:Grappig filmpje......maar de eerste scene gaat binnenkort wel vervelen
Joop kom jij toevallig uit Enschede?Joop schreef:LOL @ Prutsers....
....hertjes spotten in de z(w)evende hemel...![]()
Echt een bak voor jou Jacco zo'n 7.
Thanks!Xave30 schreef:Grappige video. Leuk in elkaar gezet Tom W.
was een grappige aftiteling vandaar de moeite waardTom Westendorp schreef:Helemaal met je eens René! Maar dit was de eerste keer dat ik zoiets heb gedaan dus snap er nog niet veel van haha.
Nope; midden-Nederland...Tom Westendorp schreef:Joop kom jij toevallig uit Enschede?Joop schreef:LOL @ Prutsers....
....hertjes spotten in de z(w)evende hemel...![]()
Echt een bak voor jou Jacco zo'n 7.
Hhahahhhah oke....wat zei je hij is in goede handen!!!Adje ///M3 schreef:Heb toevallig net nog met de eerste eigenaar gepraat. Hij mist em Jacco!![]()
Ik zeg "kheb em verkocht aan een echte DF P.I.M.P. welke dienst gaat maken voor de jacht op hertjes"duifjes.com schreef:Hhahahhhah oke....wat zei je hij is in goede handen!!!Adje ///M3 schreef:Heb toevallig net nog met de eerste eigenaar gepraat. Hij mist em Jacco!![]()
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 8 gasten