Ja fraai he!Xave30 schreef:Klinkt zeeer sportief Youp!
NeedForSpeed-esque video door alle vibraties

Dat doe ik ook met plezier, ik kan niet vaak genoeg terugschakelen.....EJGT3CS schreef:Mooiste vind ik nog dat tussengas geven!

Ik ken iemand, waarschijnlijk de enige andere in NL met dit uitlaatsysteem, die heeft op Zandvoord/Assen/Lelystad en Malmedy nog nooit problemen gehad.GTRene schreef:leuk verslag![]()
zow...wat een geluidje![]()
echt net een rally karretje, super al hoor je wel dat ie ook kan resoneren bij bepaalde toerentallen, maar wel uber sportief...
echter op circuits you fail I guess....en bij de buren ook![]()
maar puur sportief en niemand heeft der last van dan zeg ik gaaf![]()
nodigt echt uit o lekker te scheuren zo.


Maarja, het nodigt inderdaad uit om GAS te geven....


En dan loopt hij nieteens optimaal omdat hij amper lucht krijgt op dit moment... Standaard airbox en een buis die een beetje achter de radiateur hangt te bungelen op dit moment... Ik ben nog aan het wachten op een filter voor in de Citroen Sport airbox.S-J schreef:Zit echt met verbazing naar je snelheidsmeter te kijken, is dat ding zo snel?!?![]()
Klinkt ook echt heerlijk, dat geeft toch echt een extra dimensie aan de driving fun!

Ik heb hem één keer getimed op 6,2 sec 0-100 met RaceChrono en een 5hz GPS ontvanger. Bij TopGear heeft JC destijds ook een Saxo getest vs de 106gti, Polo 16v en Fiat Punto 1.4 GT. Hij haalde 7,1 sec 0-100, maar uiteraard met een compleet standaard auto.
