Bij het buiten rijden van de parking kwam plots een 996 gt3rs opgereden, ik ging even aan de kant en hij maakte ook snel rechts omkeer. Ik volgde hem en hij reed duidelijk naar wat meer open stukken. Toen we op wat industrie grond gebied waren trok hij vol door en tot mijn verbazing moest ik maar één of twee wagen lengtes toegeven. Na verschillende spurtjes telkens richting 240 zat er echt niet veel tussen, ook in het remmen kon ik hem volgen.
Dan op de snelle waaiers/bochten moest ik eigenlijk ook niks prijs geven. Waarom zou een mens dan nog zijn EVO verkopen en een GT3RS kopen, wel het blijft een superbrute machine om zien en als je dan hem van dichtbij ziet.. brrr..
Toen we zo aan het sprinten waren en flauwe bochten aanpakten hoorde je de porsche huilen en de mitsu fluiten, wat geeft er nu meer plezier dan dit. Je voelt je super geconcentreerd en je kan alles direct van je afzetten. Het voelt gewoon super...
Na wat spelen wierp ik enkele malen met mijn groot licht en ging hij dan ook de kant. Het was een oudere kerel van een jaar of 40-45 en we hebben toen nog wat nagebabbeld over ons kwartier plezier. Hij was vooral verrast dat ik hem in het remmen erg goed bij hield. We hebben alvast afgesproken om eens samen te gaan rijden.. leuke vooruitzichten dus!
Ik mag dan wel met een japanse schoendoos rijden maar hij blijft toch verrassen