Porsche Boxster Spyder

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Tristan

Re: Porsche Boxster Spyder

Bericht door Tristan » 24 jun 2010, 09:53

:mrgreen:

Macboy

Bericht door Macboy » 24 jun 2010, 10:02

(jezus viel niet mee om die tekst kloppend te krijgen, eerst lettergrootte, dan de tijd weer, dan de underscore en dan klopte het aantal bewerkingen weer niet en toen dat klopte dan klopte de tijd weer niet :))

Sperdy

Bericht door Sperdy » 24 jun 2010, 10:17

De auto is iets te eenzijdig, door dat dakje. Suprcar is het, maar ik had gehoopt dat ik de auto ook in de winter, snelweg (radio) te rijden is als gesloten auto. En dat gaat dus toch niet in mijn beleving. Dan wordt het een echte tweede auto die je soms gebruikt. Ik wil de auto altijd naast de 135i inzetten, toch iets van 50/50. maar nu de spyder toch zo eenzijdig is, heb ik het idee dat ik de Spyder toch grotendeels voor de garage koop. En is dat lijkt me niet helemaal de goede weg..

GTRene

Bericht door GTRene » 24 jun 2010, 10:22

FerdiACS1 schreef:De auto is iets te eenzijdig, door dat dakje. Suprcar is het, maar ik had gehoopt dat ik de auto ook in de winter, snelweg (radio) te rijden is als gesloten auto. En dat gaat dus toch niet in mijn beleving. Dan wordt het een echte tweede auto die je soms gebruikt. Ik wil de auto altijd naast de 135i inzetten, maar nu de spyder toch zo eenzijdig is, heb ik het idee dat ik de Spyder toch grotendeels voor de garage koop. En is dat lijkt me niet helemaal de goede weg..
he he, je ziet het licht :wink:
tuurlijk een super pracht auto maar een redelijk belangrijk iets ontbreekt als je hem vaak wil inzetten, een makkelijk goed dak.
en zo'n auto is er voor gemaakt om vaak in te zetten vanwege betrouwbaarheid en sportiviteit...maar wordt toch beperkt door dat dakje, is het niet qua handigheid/tijd dan wel de herrie en dat wil je niet horen, je wil de auto en of wind horen, niet dat dakje (althans dat vind ik persoonlijk)

Hans R
Auto: Jeep Rubicon

Bericht door Hans R » 24 jun 2010, 10:42

Een gewone Boxster S dus.. het duurt ff 42 pagina's maar hij is erachter.. :clap:

Maar wacht even, hoe vaak rij je harder dan 130? En maakt het dakje echt zoveel meer lawaai bij deze snelheid? En echte doorgewinterde cabrio rijder rijd ook met -10 met zijn dak open, alleen zal jij een koude kop krijgen.. toch maar een pruik erbij kopen Ferdinand! :angel:
Laatst gewijzigd door Hans R op 24 jun 2010, 10:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 24 jun 2010, 10:44

Haha. Idd.

De Spyder is gewoon echt een auto waarbij je bij het zien, instappen en rijden meteen moet hebben van 'dit is hem'. Is dat niet zo, dan is de Spyder niks voor je, dan is de Boxster S super!

GTRene

Bericht door GTRene » 24 jun 2010, 11:15

niet zo mooi als en vermogen :hmmm:
maar wel speciaal de Porsche Boxster RS 60 Spyder, 2de hands voor redelijke prijzen en toch leuk wellicht als je toch een cabrio wil....je kan der altijd een SC bij op zetten :D

de video is een US uitvoering dus rare nr plaat achter, echter verder wel een duidelijke video met andere zaken ten opzichte van de gewone boxter als je toch een beetje iets unieks wil :mrgreen:

dan heb je alleen niet zoveel keus in uitvoering , das weer minder.

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 24 jun 2010, 11:26

Dat is gewoon een fancy Boxster. Ook het vorige model nog trouwens. Komt niet in de buurt van de Spyder natuurlijk!!

GTRene

Bericht door GTRene » 24 jun 2010, 11:30

Mark Nauta schreef:Dat is gewoon een fancy Boxster. Ook het vorige model nog trouwens. Komt niet in de buurt van de Spyder natuurlijk!!
dat is ook zo, maar bedoelde maar te zeggen als de boxter spyder niet in je plaatje past en je toch wat aparts wil...magoed je kan je boxter ook helemaal maken zoals je wil, sommige tuners bieden leuke goodies aan qua verfraaiing eventueel.

ook zag ik dat ze de boxter spyders al tegen dumpprijzen op de marktgooien :wink:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2

GTRene

Bericht door GTRene » 24 jun 2010, 11:34

Afbeelding

pimp my ride :D

GTRene

Bericht door GTRene » 24 jun 2010, 11:46

ff wat meer serieus, dit is ook niet verkeerd op je boxter

Afbeelding

magoed de nieuwe is ook al niet verkeerd van zichzelf als je nieuw of net de kop eraf (qua prijs) wil.

Afbeelding

GTRene

Bericht door GTRene » 24 jun 2010, 11:56

ik kom net deze tegen, mooie foto...ready for DF :df:

Afbeelding

GTRene

Bericht door GTRene » 24 jun 2010, 12:10

ook wat leuke 2010 boxters...mooi kleurtje lijkt me.

Afbeelding

Afbeelding

de nwe ziet er stoerder uit dan ik had verwacht

Afbeelding

Afbeelding

nog grotere foto's en of info over de extra's hier

http://www.topspeed.com/cars/porsche/20 ... 86957.html

David R.

Bericht door David R. » 24 jun 2010, 16:02

steve smith schreef:
Macboy schreef:
Hoewel ik nog steeds mensen begrijp dat die het niet zo op tuners hebben, maar Manthey mag je eigenlijk geen tuner noemen maar een vervolmaker van het Porsche (ook al bestaat dat woord niet iedereen begrijpt wat ik bedoel)
Ik zie dat toch anders. Manthey financiert z'n raceactiviteiten door het verkopen van een illusie aan elke willekeurige gek-met-dikke-knip die langskomt. Natuurlijk weten ze veel van autosport, en natuurlijk weten ze veel van de Ring, maar Porsche is ook niet gek. En 90% van Manthey clientele gaat geen ene streep harder met een Manthey gepimpt ding dan dat ze met een standaard auto zouden doen. En een substantieel percentage gaat langzamer met het die-hard gepimpte ding dan dat ze met een standaard "all round" GT3 zouden doen.

Laten we zeggen dat ik het "David R" gehalte bij een hoop Manthey-auto's erg hoog vind, is dat een acceptabele samenvatting?
Steve als je wat over me weet vertel dat dan voortaan recht in mijn gezicht. Blaaskaak

Hans R

Bericht door Hans R » 24 jun 2010, 16:29

Gaat ook maar eens koffie zetten.. :morecoffee:

GTRene

Bericht door GTRene » 24 jun 2010, 16:51

tea-time :forum:

GTRene

Bericht door GTRene » 24 jun 2010, 18:27

we gaan weer verder Porsche Boxter S vs 3 andere cabrio's (corvette 430pk/audi TT/bmw Z4 3.5i) ...wie wint er? en damn wat snel van 0 naar 60mijl...
verrassing, alleen hebben ze daar de foute stuurschakeling die zij ook niet fijn vinden maar...

Tom

Bericht door Tom » 24 jun 2010, 19:03

Z4 fail, again :|
Beter hard sparen dus voor een porsche.

Hielke

Bericht door Hielke » 24 jun 2010, 19:10

En wat is de belijning van de Boxster toch ontzettend clean.

Boxter of Boxter S over de Spyder anytime.

Hans R

Bericht door Hans R » 24 jun 2010, 19:19

Over saaie filmpjes gesproken... gaaap..

Hier werd ik wakker en blij van! :D

Wat een kar! Superbruut.. en je houd nog geld over ook :wink:
TVR Sagaris

Sperdy

Bericht door Sperdy » 24 jun 2010, 19:48

Hans R schreef:Een gewone Boxster S dus.. het duurt ff 42 pagina's maar hij is erachter.. :clap:

Maar wacht even, hoe vaak rij je harder dan 130? En maakt het dakje echt zoveel meer lawaai bij deze snelheid? En echte doorgewinterde cabrio rijder rijd ook met -10 met zijn dak open, alleen zal jij een koude kop krijgen.. toch maar een pruik erbij kopen Ferdinand! :angel:
lol@Hans.
Ja, de 'beugel' die het dak verbind met een haak aan de carrosserie, geeft een klapper geluid bij 120+. daarnaast giert de wind ook door de opening boven het raam, omdat het dakje iets bol komt te staan vanaf 120+. dat betekent, dat je je radio niet kunt horen, ookal draai je het volume hard open. 't is simpel, als je de Spyder door omstandigheden, met het dak dicht moet rijden, zou ik oordoppen in doen. Het geluid is vergelijkbaar - voor de motorrijders onder ons - met motorrijden mrt helm ( uiteraard) maar zonder oordoppen. Ander vergelijk, rij maar eens in je normale auto met de ramen naar o
laag en dan 120+, dat gaat ook niet. Dus is de Spyder een supercoole, echte 'open' cabrio. Fantastisch, maar te eenzijdig. Wel jammer, want ik wil de performance/rijkwaliteiten/racekuipstoelen/geluid! etc. van de Spyder in de huid van een Boxster S. Zo, heb ik weer ... :hmmm:

GTRene

Bericht door GTRene » 24 jun 2010, 20:30

Ja Ferdi, gewoon een mooie boxter S uitzoeken waar net de kop af is en zelf opleuken met mooie kuipjes e.d. beetje ala Ferdi maken wat jij vind dat bij je past.

Lol @Hans :mrgreen: das veels te wild voor Ferdi :wink: daarbij geen cabrio...maar wel leuk :df:

TVR is toch leuk, lekker eigenwijs en de klassiekers met V8 rover zijn erg leuke auto's, misschien wel in Ferdi's straatje passend, magoed heb ik al vaker gezegd.

jaydee

Bericht door jaydee » 24 jun 2010, 21:20

FerdiACS1 schreef: lol@Hans.
Ja, de 'beugel' die het dak verbind met een haak aan de carrosserie, geeft een klapper geluid bij 120+. daarnaast giert de wind ook door de opening boven het raam, omdat het dakje iets bol komt te staan vanaf 120+. dat betekent, dat je je radio niet kunt horen, ookal draai je het volume hard open. 't is simpel, als je de Spyder door omstandigheden, met het dak dicht moet rijden, zou ik oordoppen in doen. Het geluid is vergelijkbaar - voor de motorrijders onder ons - met motorrijden mrt helm ( uiteraard) maar zonder oordoppen. Ander vergelijk, rij maar eens in je normale auto met de ramen naar o
laag en dan 120+, dat gaat ook niet. Dus is de Spyder een supercoole, echte 'open' cabrio. Fantastisch, maar te eenzijdig. Wel jammer, want ik wil de performance/rijkwaliteiten/racekuipstoelen/geluid! etc. van de Spyder in de huid van een Boxster S. Zo, heb ik weer ... :hmmm:
Alle cabriodaken staan bol als je rijdt, dat komt gewoon door de lucht die over de auto waait. Als het dakje van de Spyder losgetrokken werd van de zijruiten waren die niet goed afgesteld.

Met oordoppen in hoor je je radio trouwens wel prima, ook zonder dak.

Macboy

Bericht door Macboy » 25 jun 2010, 12:56

Trouwens, Ferdi kan ook gewoon een 135i cabrio kopen en daar dezelfde Schnitzel-kuur in proppen ?

Afbeelding

Waarom hebben we hier niet eerder aan gedacht ?

Tom

Bericht door Tom » 25 jun 2010, 13:30

135i cabrio - 1575kg

Plaats reactie