Mnouwe reed altijd met een 45M3 tankwagen.
Kon 43.000 liter prut in

Zijn ook de grootste wat er hier op de weg te zien zijn geloof ik.
je moet het maar zo zien, die free-bees zijn ook weer geld waard dus dat kan je in theorie weer aftrekken van de prijs...en hij loopt een tikkie beter....dus aan het eind van het jaar maakt het niet veel uit qua geld.Knot schreef:Ben gister ook maar met freebees gestart, duurder dan onbemande/witte pompen 98 maar t moet maar, beter voor t beesie.
Ja ik dacht dat het in Dld nog wel een beetje goedkoper zou zijn, maar die Ultimate 102 was ook gewoon 1.624 de literKnot schreef:
Buitenland pak ik altijd 98, 100 of 102, zo hoog mogelijk, dat zijn sowieso de fun tripjes dus duurste shit erin.
Ik zou het eigenlijk wel eens willen meten met de M3. Denk alleen dat het aantal pk's dik tegen zal vallen met de 286 in het boekje, of zou dat wel mee vallen?? In ieder geval wel even Ultimate erin danKnot schreef:Naja, van 95 naar 99 was 10pk.. dus 102 heb je nog 5pk winst, daar wil ik wel voor betalen
Ik heb een bijbaantje bij een pomp langs de snelweg. En ik durf wel te beweren dat ik op een dag meer klanten heb voor eten/drinken en vooral rookwaren dan voor brandstofIk moet ook niks hebben, veel mensen tanken bij bemande pompen voor rookwaar, broodjes, cola etc, mot ik allemaal niet, alleen brandstof!
Ik dacht dat een 3.0 juist goed presteerde in verhouding tot de opgave.Mark Nauta schreef:Ik zou het eigenlijk wel eens willen meten met de M3. Denk alleen dat het aantal pk's dik tegen zal vallen met de 286 in het boekje, of zou dat wel mee vallen?? In ieder geval wel even Ultimate erin danKnot schreef:Naja, van 95 naar 99 was 10pk.. dus 102 heb je nog 5pk winst, daar wil ik wel voor betalen.
Ik heb in mijn supra een knock-light. Deze gaat als een kerstboom knipperen met 98 van de Tango, maar niet met 98 van de Esso of Q8. Met 98 van BP trouwens ook niet.Jeroen Bosman schreef:aha, ze zien je al aankomen bij het depot![]()
Maar kan je ergens 98 tanken wat niet BP is, komt dit vrijwel allemaal van hetzelfde depot uit België vandaan. Het maakt dus niet uit waar je dat tankt, de toevoegingen zijn voor alle merken hetzelfde, het enige verschil is dus echt de prijs. Tango kan je gewoon tanken, is gewoon A kwaliteit brandstof met toevoegingen zoals bij reguliere Q8 brandstof. 100% zeker, gooi zelf vaak genoeg het tankje vol en dan bedoel ik niet mijn eigen tankje :banaan:
Ik vandaag ook, 102 bij de Aral gescoord. Bij de grote stations hebben ze Ultimate 102, maar heb bij een kleine Aral ook nog Ultimate 100 gezien... I.i.g. liep ie er lekker opMark Nauta schreef:Ik tank vrijwel altijd bij een witte pomp vlak buiten Roosendaal, daar is nog steeds 98 te verkrijgen.
Maandag was ik in Duitsland en toen heb ik onderweg even getankt bij de Aral. Ook daar hebben ze Ultimate, maar dan is het 102![]()
. Dat lustte die wel
.
Dat gaat best hard. Heb tot nu toe ongeveer 120eu op de FreeBees kaart staan....Knot schreef:Ben gister ook maar met freebees gestart, duurder dan onbemande/witte pompen 98 maar t moet maar, beter voor t beesie.
Gebruikers op dit forum: A110_Bleu_Sierra, Ahrefs [Bot], alt, Bing [Bot], EvdP, HarryC, Majestic-12 [Bot], Will F. en 3 gasten