Vibram FiveFingers moet je nu hebben

Iedereen vind zijn eigen schoenen natuurlijk geilRoman S. schreef:Dat 'geil' blijft natuurlijk persoonlijk, maar imho - en ik hoop ook van anderen - draait dit topic nog niet helemaal lekker
Marc RS4 schreef:Doe mij die lambo schoenen voor me vrouwtje dan maar...
Word een beetje beschouwd als 'a poor man's Santoni' maar zijn gewoon prima schoenendvh schreef:Is magnanni een fatsoenlijk merk??
Klopt, daarvoor heb ik nog een zwart model met enkele (hoge) gesp 8)Xave30 schreef:Mooi Erik. Helemaal niet over de top.
Laatst gekocht, perfect voor licht klimwerk en kanoen!Xave30 schreef:Van Bommel's, Santoni's, Sebago's, Kenneth Cole's (zelfs Birkenstock's) noem maar op... ze zijn allemaal zoooo pre-2000.
Vibram FiveFingers moet je nu hebben![]()
Dus!Mark schreef:
Laatst gekocht, perfect voor licht klimwerk en kanoen!
Dat zegt de schoenmaker hier in de buurt ook. Hij voegt daar wel aan toe dat je het moet zien als het verschil tussen Lada en Dacia: er zit een duidelijk verschil tussen maar het is allebei niet geweldig. En, voegt hij eraan toe, met allebei wil je niet gezien worden.Macboy schreef:Even voor de duidelijkheid: Van Bommel en Floris Van Bommel zijn 2 werelden van verschil qua kwaliteit dus aub niet door elkaar halen allemaal![]()
In welke prijs categorie loop in de "BMW schoenen"Snipe schreef:Dat zegt de schoenmaker hier in de buurt ook. Hij voegt daar wel aan toe dat je het moet zien als het verschil tussen Lada en Dacia: er zit een duidelijk verschil tussen maar het is allebei niet geweldig. En, voegt hij eraan toe, met allebei wil je niet gezien worden.Macboy schreef:Even voor de duidelijkheid: Van Bommel en Floris Van Bommel zijn 2 werelden van verschil qua kwaliteit dus aub niet door elkaar halen allemaal![]()
Dat ligt aan je definitie van 'prima schoenen'. Er zijn immers ook hele volksstammen die een Dacia een prima auto vinden.BrianV schreef:voor 200 Euro heb je prima schoenen lijkt me
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Martijn_bmw, PetervdH en 15 gasten