Hans R schreef:Maar een gewone 911 is hetzelfde als een gewone Golf, is de moneymaker voor Porsche daar doelde ik op...
Heb nog nooit in een stock 911 Carrera gereden, maar dit durf ik - voor mij dan - op voorhand toch te betwijfelen of dit waar is Hans, maar misschien heb je wel gelijk...
(lol)
Knuppel in het hoenderhok: @ Hans,
Maar men heeft toch wel een beetje gelijk wat de waarde is van DF met die Engelse meuk als a) het altijd onzeker is of je de finish haalt in een hele auto b) dat je bijrijder altijd een erkende ANWB monteur moet zijn c) dat je emotie moet aanduiden met laag bij de grond zitten, zou die wel of niet remmen? dooie vingers door een trillend stuur en doofheid? (< Hans ff happen ok?).
Mini's
O ja, en nog dit. Achteraf moet ik concluderen dat ik het allebei niets vind, nu ik bmw heb gereden en laat staan, nu de Spyder. Heb echt lol gehad in mijn works/dahler, ontzettend veel lol, maar met de kennis van nu wil ik bijv. voor geen goud uit mijn 135i. Als ik overigens nu moest kiezen tussen tussen een r53 of r56, koos ik blind een r56. Ja, de r53 jankt en dat is erg leuk. Maar als het om mijn soort van DF gaat, koos ik direct een r56 ipv. een r53. Die r53 heeft zoveel last van onderstuur, da's niet normaal en het 1.6s blokkie is erg slap. Een r56 turbo heeft een beter blok en een volwassener onderstel, maar ook die glijdt nog steeds als de nete over zijn voorwielen..