Weet de moeder dat ook?
En al dat gezeik hier over auto's
Niels schreef:Het gaat natuurlijk om de airbag die van voren eruit klapt gecombineerd met het kinderzitje wat achterstevoren in de auto is geplaatst. Alleen daar zit het gevaar lijkt me.
Dit stukje deed me denken aan die ene reclame van Amstel, over die gast die op huwelijksreis gaat.Twee dagen rijden zie ik met zo'n kleine niet zitten. We hebben een huisje geboekt voor een weekje in augustus op een uurtje afstand van de Ring. Mooie omgeving, altijd goed eten en een afstand die te overbruggen is. Klein detail is dat de M3 mee gaat maar daar gaat het niet om natuurlijk
Richardt. schreef:Zit ie wel daadwerkelijk in de deur?
Lijkt me eerder zo'n zij/gordijn airbag die voor de ruiten langs schiet bij een aanrijding. Lijkt me dat dat niet zo erg is
Als de airbag in die 15-20 cm een kinderzitje tegenkomt, krijgt dat stoeltje toch wel een flinke opdonder hoor. Een kinderzitje wat in de isofix bevestigingen zit, is weer net wat anders dan een passagier die als een lappenpop tegen de airbag aangeslingerd wordt. Ik zou toch wat navraag doen naar de mogelijkheden van uitschakelen van die plofzak. Een gordijnairbag is zo'n probleem niet, wél als er een volledige zij-airbag in de achterzetel zit (als die bestaan???).2000USA schreef:Volgens mij kan je bij de meeste moderne auto's alleen de passagiersairbag voor uitgeschakeld worden. Qua zij airbags, deze komen volgens mij nooit verder dan 15-20cm de auto in. En als ze er dan al uitkomen heb je dat liever tegen je aan, dan evt. ander plaatwerk/glas/whatever lijkt me...
En we zijn er..GTRene schreef:..., op naar vaderdag
Chuck schreef:Ja ineens wordt je vader, vandaag 14:20 heel erg blij met een gezond dochtertje erbij. Een lange dag wa het begon al om 07:00 in de ochtend en nu bekaf maar blij.
Foto's komen nog, ga pitten
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], Baidu [Spider], MarcF, Martijn_bmw, Thomas H en 10 gasten