Pas toen Affelay er in kwam begon het elftal een beetje te borrelen. Dan mistie maar de ervaring om ze er in te schieten, maar er komt tenminste beweging in zo'n stroeve opstelling. Sjonge jonge, wat een klote saaie wedstrijd weer. Ja het gaat om de punten natuurlijk, maar zo hoef ik niet te winnen
Beetje meer sprankelend voetbal plz. Elia en/of Robben mis je voor de actie. Vd Vaart wederom een teleurstelling imo.
pfffffffff Elano toch... ik hoop dat het neits ernstigs is... is een aderlating voor Galatasaray anders Kader Keita komt ook net het veld in bij Ivoorkust, ook van Galatasaray
ik moet wel zeggen trouwens dat ik onwijs baal van Elano... dat wil ik dan natuurlijk weer niet zien. Laat ik dat voorop stellen, maar een beetje strijd, emotie en goals kan je mij wakker voor maken!
het zijn geen maten ten eerste en ten tweede Kaka was zo dom om dat duwtje te geven of die elleboog uit te steken... dat de scheids dan zo'n kneus is tjah.... Maar dit is toch 10x beter dan wat we te zien krijgen bij een ander willekeurig saaie wedstrijd uit het WK ... genoeg om over te praten in deze pot...
Ach, Kaka kan lekker rusten de 3e pot, doet hij de 8e finales weer mee...
Maar als ik Brazilie gister zag... NL wordt geen wereldkampioen...
Als Brazilie en Nederland beide groepshoofd worden, komen wij elkaar in de kwartfinale tegen.
Ik zie NL dit Brazilie niet verslaan.