Test: Volkswagen Golf R
- Snipe
Re: Test: Volkswagen Golf R
lol @ Robin
- duifjes.com
lul@snipe hahahahhaSnipe schreef:lol @ Robin
- Macboy
Wat me opvalt is dat er met de kritiek bijzonder weinig wordt gedaan. Zeg dan gewoon: we hebben een totaal verkeerde weg ingeslagen. We gaan jullie adviezen ter harte nemen en gaan een andere weg inslaan. Helaas kunnen we (nog) niet de weg inslaan die jullie DF-ers willen, maar we gaan er alles aan doen om die kant op te gaan.
We lezen alleen maar excuusjes (we hebben maar 3 uur / we moeten er nog ingroeien / we mogen niet driften).
Bullshit allemaal. Neem dan meer tijd voordat je iets online zet of experimenteer eerst achter de schermen.
Kritiek is niet leuk, zeker niet in het begin, maar er is niemand die hier beweert dat alleen het afrossen van een auto en het driften tot leuke filmpjes zou kunnen leiden. Het gaat om het overbrengen van enthousiasme, van passie voor auto's, kortom van het overbrengen van DF ! Dat missen we dus.
En zeg nou zelf: als je DF TV wilt lanceren, moeten de eerste filmpjes dan niet inslaan als een bom ?
We lezen alleen maar excuusjes (we hebben maar 3 uur / we moeten er nog ingroeien / we mogen niet driften).
Bullshit allemaal. Neem dan meer tijd voordat je iets online zet of experimenteer eerst achter de schermen.
Kritiek is niet leuk, zeker niet in het begin, maar er is niemand die hier beweert dat alleen het afrossen van een auto en het driften tot leuke filmpjes zou kunnen leiden. Het gaat om het overbrengen van enthousiasme, van passie voor auto's, kortom van het overbrengen van DF ! Dat missen we dus.
En zeg nou zelf: als je DF TV wilt lanceren, moeten de eerste filmpjes dan niet inslaan als een bom ?
- Snipe
Nee, dat ben ik niet met je eens. Ik zie hier goede ideeën, onder meer van Hielke, Robin, Andre en Edwin. Alleen is het natuurlijk niet zo dat we dan zeggen: "Alles wat we tot nu toe hebben gedaan gooien we weg en we starten opnieuw."Macboy schreef:Wat me opvalt is dat er met de kritiek bijzonder weinig wordt gedaan.
Reken erop dat we iets met deze ideeën doen en dat het onze bedoeling is om steeds betere video's af te leveren. We hebben niet een crew met bijvoorbeeld Dennis, Laurens en Luco om vervolgens alleen maar video's te maken van een rondje om de kerk. En die filmpjes waarin we dwars gaan en op de limiet, die komen er ook echt wel. Alleen (en nu komt de dooddoener): Aken en Keulen zijn ook niet in een dag gebouwd. Geef het wat tijd.
- duifjes.com
Vergelijk het met een automerk dat iets nieuws presenteert.......eerst een 1-serie en dan zeggen dat het later beter wordt??? Kom op....of je gaat echt volgas of niet....Snipe schreef:Nee, dat ben ik niet met je eens. Ik zie hier goede ideeën, onder meer van Hielke, Robin, Andre en Edwin. Alleen is het natuurlijk niet zo dat we dan zeggen: "Alles wat we tot nu toe hebben gedaan gooien we weg en we starten opnieuw."Macboy schreef:Wat me opvalt is dat er met de kritiek bijzonder weinig wordt gedaan.
Reken erop dat we iets met deze ideeën doen en dat het onze bedoeling is om steeds betere video's af te leveren. We hebben niet een crew met bijvoorbeeld Dennis, Laurens en Luco om vervolgens alleen maar video's te maken van een rondje om de kerk. En die filmpjes waarin we dwars gaan en op de limiet, die komen er ook echt wel. Alleen (en nu komt de dooddoener): Aken en Keulen zijn ook niet in een dag gebouwd. Geef het wat tijd.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Wat ook zou kunnen helpen is 'n enthousiaste jongedame erbij als sidekick(VBH typje oid)
- duifjes.com
Laat ik die nu net hebben.....maar inmiddels Sohosted klant geworden en bewaar haar daarvoor....Robin schreef:Wat ook zou kunnen helpen is 'n enthousiaste jongedame erbij als sidekick(VBH typje oid)
- Snipe
Dat helpt altijd, Robin.
-
Dat moet dan een vrouw worden met dikke strakke jopen en ze moet klinken alsof ze het zaad van gisteravond nog achter in de huig heeft.
- duifjes.com
LOLAndre schreef:Dat moet dan een vrouw worden met dikke strakke jopen en ze moet klinken alsof ze het zaad van gisteravond nog achter in de huig heeft.
-
HAHahahahaha Andre.
- RVV
Andre schreef:Dat moet dan een vrouw worden met dikke strakke jopen en ze moet klinken alsof ze het zaad van gisteravond nog achter in de huig heeft.

- JP
Wat zou de conclusie zijn geweest als het 'gewoon' een standaard R zou zijn ipv deze reeds gechipte van H...?
Zou anders wel eens een gechipte GTi tegen een standaard R of desnoods een gechipte/deze R willen zien.
Kijken of die meerprijs van een 270pk 4wd R jegens een 211pk GTi dan nog steeds zoveel meer DF geeft....
Zou anders wel eens een gechipte GTi tegen een standaard R of desnoods een gechipte/deze R willen zien.
Kijken of die meerprijs van een 270pk 4wd R jegens een 211pk GTi dan nog steeds zoveel meer DF geeft....
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Deze is standaard! (software update van de dealer is er overheen gegaan)
- JP
Ah, ok....(my bad....
) Komt de tuning nog terug... ?

- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
wat denk je 

- Michel P
Mooie post Macboy en Hielke. Wat meer opwinding en humor kan qua filmpjes geen kwaad lijkt me. Het Koos Spee in de broek poepen van angst is te lachwekkend voor woorden......
Hoe zit het qua aansprakelijkheid/verzekering als een DF-er zijn auto aan de stuntpiloten ter beschikking stelt? Is DF BV verzekerd als Golf R onderstuurt de sloot in gaat en of er letselschade o.i.d. is? Of is er slechts een sorry, waarna je moet hopen dat de eigenaar van de auto goed verzekerd is? Dit lijkt me een belangrijker aspect dat de doodsangsten voor Koos Spee.
En Hielke, graag die lelijke grijze Fries achter het stuur met een duitse nasynchronisatie, dat zou pas humor zijn.
Michel
Hoe zit het qua aansprakelijkheid/verzekering als een DF-er zijn auto aan de stuntpiloten ter beschikking stelt? Is DF BV verzekerd als Golf R onderstuurt de sloot in gaat en of er letselschade o.i.d. is? Of is er slechts een sorry, waarna je moet hopen dat de eigenaar van de auto goed verzekerd is? Dit lijkt me een belangrijker aspect dat de doodsangsten voor Koos Spee.
En Hielke, graag die lelijke grijze Fries achter het stuur met een duitse nasynchronisatie, dat zou pas humor zijn.
Michel
- Niels
- Auto: Prius+
Mooie kar (Hans) maar persoonlijk vind ik het natuurlijk eeuwig zonde dat de VR6 gesneuveld is. Ik vind het filmpje heel behoorlijk en ik heb het gevoel dat het iets natuurlijker/gemakkelijker wordt gepresenteerd dan dat van de 320D en dat is zondermeer goed.
V.w.b. de kritieken.....tja wat de DF-ers in dit topic vergeten is dat het filmpje niet specifiek voor hun gemaakt wordt. Je kunt concluderen dat er meer tijd aan besteed moet worden maar als bedrijf probeer je de balans te vinden tussen kosten en opbrengsten. Een circuit af huren en Tiff Needel voor de hoofdprijs vragen langs te komen gaat waarschijnlijk een mooi filmpje opleveren maar naast de inverstering die je moet ophoesten kun je je afvragen of het ook gaat brengen wat nodig is namelijk rendement
Ik denk dat DF 2.0 nog niet zo ver is al zou men dat wel willen
Dat het filmpje wordt beschouwd als iets op autoblog niveau kun je beschouwen als forse opsteker aangezien die nogal veel meer ervaring hebben
just my twee centen..
V.w.b. de kritieken.....tja wat de DF-ers in dit topic vergeten is dat het filmpje niet specifiek voor hun gemaakt wordt. Je kunt concluderen dat er meer tijd aan besteed moet worden maar als bedrijf probeer je de balans te vinden tussen kosten en opbrengsten. Een circuit af huren en Tiff Needel voor de hoofdprijs vragen langs te komen gaat waarschijnlijk een mooi filmpje opleveren maar naast de inverstering die je moet ophoesten kun je je afvragen of het ook gaat brengen wat nodig is namelijk rendement

Dat het filmpje wordt beschouwd als iets op autoblog niveau kun je beschouwen als forse opsteker aangezien die nogal veel meer ervaring hebben

just my twee centen..
-
Ik vind het ook een leuk filmpje. Vergeet ook niet dat Teun en Herman er nog niet zolang mee bezig zijn, moeten ook in die rol groeien. Zie er ook een stijgende lijn in dus dat zit wel goed.
Maar ik moet de rest ook gelijk geven, het mist "DF" en diepgang op gebied van het rijden. Een combinatie van Teun voor de algehele presentatie (leuk en spontaan vertellen zit er wel in, al mag het iets diepgaander) icm een goede rijder (Dennis, Laurens, Luco, Andre) zou denk ik een heel mooi resultaat opleveren.
Maar ik moet de rest ook gelijk geven, het mist "DF" en diepgang op gebied van het rijden. Een combinatie van Teun voor de algehele presentatie (leuk en spontaan vertellen zit er wel in, al mag het iets diepgaander) icm een goede rijder (Dennis, Laurens, Luco, Andre) zou denk ik een heel mooi resultaat opleveren.
- Dennis Cavallino
Dat komt goed Tom. Ik wilde eerst niet met mijn bakkes op DF tv, maar Teun en ik hebben een leuk plan. Daarnaast ga ik zelf gewoon testen op tv zoals ik schrijf, maar dan met minder tekst en evenveel gevoel. Ik hoop dat dat overkomt... Nu alleen nog even een mooie testvloot klaar zetten. Dan kunnen we los..
- Mathieu
Dennis, ga je echt met je hoofd op de fernseherDennis Cavallino schreef:Dat komt goed Tom. Ik wilde eerst niet met mijn bakkes op DF tv, maar Teun en ik hebben een leuk plan. Daarnaast ga ik zelf gewoon testen op tv zoals ik schrijf, maar dan met minder tekst en evenveel gevoel. Ik hoop dat dat overkomt... Nu alleen nog even een mooie testvloot klaar zetten. Dan kunnen we los..

- Macboy
Toch heb ik het gevoel dat jullie het punt niet helemaal snappen.
Het filmpje zelf is ook dikke prima. Laat dit duidelijk zijn. Maar het filmpje is main stream en dus geen DF filmpje. Je wilt als DF toch gaan profileren en de concurrentie strijd aangaan ? Dan moet je toch met iets nieuws gaan komen en niet iets bestaands gaan kopieren ! Want waarom zouden bestaande klanten van Autoblog of Autoweek naar DF overstappen ? Omdat ze daar hetzelfde kunnen krijgen ?
Het is net alsof DF een frisdrank aan het uitbrengen is wat op coca cola moet gaan lijken, wat natuurlijk NOOIT gaat lukken want coca cola is coca cola. Wil je geld verdienen ? Dan kom je met iets nieuws (zoals Fernandes). En dan hopen dat het aanslaat.
Dennis komt eindelijk met een reactie waar we wel wat aan hebben en dat tenminste enige vertrouwen geeft.
Als ik een Golf R filmpje zou presenteren had ik gezegd: "ja ik kan nu wel van alles over de auto gaan vertellen, maar de auto heb ik maar een uur tot mijn beschikking en ik ga er lekker van genieten ! " om vervolgens gewoon een leuk filmpje te laten zien van de auto waarin er gereden wordt. Dát is nou DF ! Zonder als een aso rond te rijden.
Dan heb je in 1 minuut volgens mij al een leuker en unieker filmpje dan dat wat er nu is.
(het is niet mijn plan om alleen maar negatief te zijn, maar dit wilde ik toch nog even kwijt)
Het filmpje zelf is ook dikke prima. Laat dit duidelijk zijn. Maar het filmpje is main stream en dus geen DF filmpje. Je wilt als DF toch gaan profileren en de concurrentie strijd aangaan ? Dan moet je toch met iets nieuws gaan komen en niet iets bestaands gaan kopieren ! Want waarom zouden bestaande klanten van Autoblog of Autoweek naar DF overstappen ? Omdat ze daar hetzelfde kunnen krijgen ?
Het is net alsof DF een frisdrank aan het uitbrengen is wat op coca cola moet gaan lijken, wat natuurlijk NOOIT gaat lukken want coca cola is coca cola. Wil je geld verdienen ? Dan kom je met iets nieuws (zoals Fernandes). En dan hopen dat het aanslaat.
Dennis komt eindelijk met een reactie waar we wel wat aan hebben en dat tenminste enige vertrouwen geeft.
Als ik een Golf R filmpje zou presenteren had ik gezegd: "ja ik kan nu wel van alles over de auto gaan vertellen, maar de auto heb ik maar een uur tot mijn beschikking en ik ga er lekker van genieten ! " om vervolgens gewoon een leuk filmpje te laten zien van de auto waarin er gereden wordt. Dát is nou DF ! Zonder als een aso rond te rijden.
Dan heb je in 1 minuut volgens mij al een leuker en unieker filmpje dan dat wat er nu is.
(het is niet mijn plan om alleen maar negatief te zijn, maar dit wilde ik toch nog even kwijt)
-
Dennis Cavallino schreef:Dat komt goed Tom. Ik wilde eerst niet met mijn bakkes op DF tv, maar Teun en ik hebben een leuk plan. Daarnaast ga ik zelf gewoon testen op tv zoals ik schrijf, maar dan met minder tekst en evenveel gevoel. Ik hoop dat dat overkomt... Nu alleen nog even een mooie testvloot klaar zetten. Dan kunnen we los..
Dennis zet je dan ook die hema zonnebril in je haar?
- Snipe
Hmmmm, ik merk dat ik mijn punt niet helemaal duidelijk heb gemaakt. Natuurlijk willen we niet hetzelfde bieden als bestaande sites. Dat is er immers al. Aan de andere kant: als de hele wereld dat bagger had gevonden, waren die sites er niet zo groot mee geworden. Dat betekent niet dat je het wiel opnieuw uit moet vinden, maar wel dat je er iets aan toe moet voegen.Macboy schreef:Toch heb ik het gevoel dat jullie het punt niet helemaal snappen.
Wat in mijn ogen de meerwaarde van DF is (of wordt, of zou moeten zijn), is de mix van verschillende soorten filmpjes. De test van de Golf is een prima autotest, maar daarnaast zullen we andere filmpjes moeten brengen. Dennis gaat, al of niet met Hema-zonnebril in zijn haar, het een en ander maken waar ik zelf in ieder geval erg benieuwd naar ben. Daarnaast zullen we autotests of gewoon leuke filmpjes moeten brengen met meer spektakel, hetzij op de openbare weg, hetzij op het circuit. Dat wil echter niet zeggen dat je altijd maar zo dwars mogelijk door het beeld moet hoeken.
-
- Auto: M3P, 130i
DF heeft meerdere malen per jaar een trackday. Wat filmpje schieten moet mogelijk zijn lijkt me?Snipe schreef:Zoals gezegd, omdat er een nogal grote kans is dat Koos Spee en zijn mannen dan spoedig op de stoep staan. Er is nog even geen budget voor een eigen test track waar we dan Andre in het pak van The Stig overheen kunnen laten knallen.Hielke schreef:Waarom niet een terugkerende identieke testroute met de auto op de limiet?
Dat zeg ik niet om ieder idee van anderen af te schieten overigens, maar omdat het onaardig is om niet te reageren.
@Duifjes: de mening van importeurs telt wel degelijk mee, want zonder testauto's valt er weinig te testen.
Het lijkt mij sowiezo een goed idee om de activiteiten te bundelen.
Komende ItaliaRun, ideale gelegenheid voor een 'duurtest' bijv.