Het grote: waar luister je nu naar - topic.
- Hans
- Berichten: 2696
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:59
- InjectTheVenom
- Berichten: 4264
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 12:21
- Locatie: Import-Limburger
Re: Het grote: waar luister je nu naar - topic.
Kijk zo komen we al ergens
Nu nog de mp3 van Manchester 2007.
Hans schreef:InjectTheVenom schreef:Misschien via een Blogspot?
http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q ... 451d1e50b2
- HansD
- Berichten: 2378
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:27
- Locatie: Amsterdam
- Robertdj
- Berichten: 3135
- Lid geworden op: 04 nov 2009, 10:11
- Locatie: NJC
Re: Het grote: waar luister je nu naar - topic.
Rage Against the Machine - Know Your Enemy
- HansD
- Berichten: 2378
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:27
- Locatie: Amsterdam
-
Fransbmw7
- Berichten: 178
- Lid geworden op: 13 dec 2009, 15:50
- Locatie: Burgum
-
Fransbmw7
- Berichten: 178
- Lid geworden op: 13 dec 2009, 15:50
- Locatie: Burgum
Re: Het grote: waar luister je nu naar - topic.
Eigenlijk is dit nummer met deze clip beter voor hier
-
Tom Verhaaf
- Berichten: 258
- Lid geworden op: 14 aug 2007, 19:12
- Locatie: Groningen
Re: Het grote: waar luister je nu naar - topic.
Kasabian - West Ryder Pauper Lunatic Asylum, geweldig album.
-
FrankS
- Berichten: 1320
- Lid geworden op: 16 jun 2009, 10:10
- Robertdj
- Berichten: 3135
- Lid geworden op: 04 nov 2009, 10:11
- Locatie: NJC
- ErikMartijn
- Berichten: 1816
- Lid geworden op: 08 jan 2010, 15:41
- Locatie: 323ti
- Maus335i
- Berichten: 3824
- Lid geworden op: 18 apr 2007, 14:05
- Locatie: Groningen
Re: Het grote: waar luister je nu naar - topic.
Arrow Jazz staat laatste tijd veel (hele dag) aan op kantoor. Niet irritante, lekkere achtergrond muziek 
- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
-
Xave30
- Berichten: 15380
- Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
- Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34
Re: Het grote: waar luister je nu naar - topic.
Grote dancehit uit het verre verleden:
- stefan740
- Berichten: 1419
- Lid geworden op: 28 jan 2008, 12:48
- Locatie: Nijmegen
- ErikMartijn
- Berichten: 1816
- Lid geworden op: 08 jan 2010, 15:41
- Locatie: 323ti
-
Xave30
- Berichten: 15380
- Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
- Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34
Re: Het grote: waar luister je nu naar - topic.
Nina Simone -> 8)
---
Hall & Oates- She's Gone (1976).
---
Hall & Oates- She's Gone (1976).
-
Peter van den Berg
- Berichten: 887
- Lid geworden op: 11 apr 2008, 13:03
- Locatie: Het Noorden
-
Fransbmw7
- Berichten: 178
- Lid geworden op: 13 dec 2009, 15:50
- Locatie: Burgum
- InjectTheVenom
- Berichten: 4264
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 12:21
- Locatie: Import-Limburger
Re: Het grote: waar luister je nu naar - topic.
Alicia Keys - Try Sleeping With A Broken Heart. Geniale en beeldschone vrouw die miss Keys
- Eric H
- Berichten: 3641
- Lid geworden op: 15 feb 2008, 10:09
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
- Locatie: Zoetermeer
Re: Het grote: waar luister je nu naar - topic.
n.a.v. een tip in het laatste TG Magazine : Moonbeam
Klinkt wel lekker
:banaan:
Klinkt wel lekker
-
Xave30
- Berichten: 15380
- Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
- Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34
Re: Het grote: waar luister je nu naar - topic.
8) 8) 8) 8) 8)InjectTheVenom schreef:Alicia Keys - Try Sleeping With A Broken Heart. Geniale en beeldschone vrouw die miss Keys![]()
- romo
- Berichten: 27226
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Het grote: waar luister je nu naar - topic.
FgtH-Liverpool, daaruit "Maximum Joy".............................OMG wat een lekker nummer, underrated tot en met............
Noem me een oude l.l...........maar jaren 80 muziek......................verdomd, ik word melancholisch..............
Noem me een oude l.l...........maar jaren 80 muziek......................verdomd, ik word melancholisch..............
-
Marco R.
- Berichten: 1684
- Lid geworden op: 30 sep 2008, 21:43
- InjectTheVenom
- Berichten: 4264
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 12:21
- Locatie: Import-Limburger
Re: Het grote: waar luister je nu naar - topic.
Jerry Goldsmith - Gremlins 2: The New Batch Suite :spin:
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Berry1000RR en 7 gasten
