Die was in 2007....en CBR3 in 2008.FerdiACS1 schreef:CBR2 ?

Die was in 2007....en CBR3 in 2008.FerdiACS1 schreef:CBR2 ?
Elmar schreef:http://www.bergwerffbmw.nl/wieiswie.html
Dat weet ik nog wel Rene.......ik heb nog een klein stukje gefimd toen daarboven, maar is niet de moeite waard om online te zetten, was meer van de parkeerplaats.GTRene schreef:gaaf Opa![]()
trouwens schiet me ineens te binnen...
weet je nog dat we met z'n allen op die paar meter hoge geluids/zicht-wal stonden bij die A31 parkeerplaats?
was erg gaaf om de auto's en DF members te zien rijden @topspeed onder luid gejuich,...
echter op een gegeven moment toen dat beklimmen van die wal en waarschijnlijk te veel afleiding voor het verkeer op de weg begon te worden moesten we helaas daar vanaf![]()
maar was wel leuk daar boven op staan met een stel gekken
Mooi warm makertje voor de 250+km/u en 400pk+ dagHet was een dag zonder een wanklank. Toch werd duidelijk dat met CBR08 de grens bereikt was. Er viel geen onvertogen woord, iedereen had een topdag, maar de grenzen waren opgezocht en bereikt. De snelheidsverschillen werden te groot, het aantal auto’s was eigenlijk te groot en het aantal mensen op de parkeerplaats was ook te groot. Dit kon niet meer herhaald worden. Zou er ooit nog een vervolg komen?
De RS6 kwam hier zelfs niet aande heftig getunede Audi’s RS4 met meer dan 600 pk.
Gebruikers op dit forum: CRZ, krentenbol, Mark 320iS, Richardt. en 1 gast