en toch denk ik dat ze het wel een beetje hadden ingecalculeerd ! hahahaNoord-Korea op zoek naar vier WK-gangers
18/06/2010 10:52
Over de WK-ploeg van Noord-Korea is weinig bekend. Maar nu is ook de verblijfplaats van vier internationals ongewis.
Aanvaller Chol-Hyok An, keeper Myong-Won Kim en de middenvelders Kyong-Il Kim en Sung-Hyok Pak lieten zich niet zien voor de wedstrijd tegen Brazilië. Op het officiële wedstrijdformulier stonden ook maar negentien namen en was het viertal afwezig.
Noord-Korea geeft later vrijdag meer uitleg over de vermissing van de vier spelers. Mogelijk vragen ze politiek asiel aan in Zuid-Afrika in de hoop op een betere toekomst. Waarschijnlijk zijn ze niet inzetbaar bij het duel met Portugal op maandag.
Voetbal Algemeen/actueel!
-
Re: Voetbal [algemeen/actueel]
het wtf nieuws voor vandaag
- Robin Hartog
Zow, da's idd wel 'wtf-nieuws'. :o
Valt mij nog mee dat het hele team niet gevlucht isMetchu schreef:het wtf nieuws voor vandaag
en toch denk ik dat ze het wel een beetje hadden ingecalculeerd ! hahahaNoord-Korea op zoek naar vier WK-gangers
18/06/2010 10:52
Over de WK-ploeg van Noord-Korea is weinig bekend. Maar nu is ook de verblijfplaats van vier internationals ongewis.
Aanvaller Chol-Hyok An, keeper Myong-Won Kim en de middenvelders Kyong-Il Kim en Sung-Hyok Pak lieten zich niet zien voor de wedstrijd tegen Brazilië. Op het officiële wedstrijdformulier stonden ook maar negentien namen en was het viertal afwezig.
Noord-Korea geeft later vrijdag meer uitleg over de vermissing van de vier spelers. Mogelijk vragen ze politiek asiel aan in Zuid-Afrika in de hoop op een betere toekomst. Waarschijnlijk zijn ze niet inzetbaar bij het duel met Portugal op maandag.

- HansD
+1 Ik had verwacht dat het hele team asiel aan zou vragen. Wat niet is kan nog komen.Valt mij nog mee dat het hele team niet gevlucht is
Dan is iig de uitslag bekendHansD schreef:+1 Ik had verwacht dat het hele team asiel aan zou vragen. Wat niet is kan nog komen.Valt mij nog mee dat het hele team niet gevlucht is

- Tristan
Duitsland - Servië: 0-1
Wordt een leuke 2e helft.
Wordt een leuke 2e helft.

- Robin Hartog
Dat wordt idd een interessante 2e helft. Kijken wat Duitsland gaat doen. 8)
- Tristan
Overigens Klose rood gekregen in 36e min. :o
- Robin Hartog
Vandaar 2 minuten later de 0-1 voor Servie.Tristan schreef:Overigens Klose rood gekregen in 36e min. :o

- Robin Hartog
Hahaha, een penalty stop van Servie. F*ck mijn poule, laat Servie maar over die Duitsers heen walsen. 8)
-
Pfff, wat een kaartenfestijn 

- Tristan
:banaan:
:drinking:
:shakeit:

-
Dit is ook niet best voor mijn poule maar het scheelt mij niks :banaan:Robin Hartog schreef:Hahaha, een penalty stop van Servie. F*ck mijn poule, laat Servie maar over die Duitsers heen walsen. 8)
-
gatverdamme zeg... bij de zwitsers vond ik het nog schattig dat ze wonnen... maar bij de serven kan ik het echt niet hebben... Duitsland had minimaal gelijk moeten spelen
2x geel was overdreven en die stomme podolski had penalty moeten scoren 

-
Schade Deutschland :banaan:
- Mike S.
- Auto: M135i
LOL ik had die 0-1 goed voorspeld in mijn Vi poule...
Die 2e gele kaart is gegeven volgens de regels... en als je klose bent ( en je hebt al geel ) en je ziet dat de scheids makkelijk geel trekt de eerste 30 min dan ga je niet iemand bij de middencirkel tackelen met de kans dat je te laat bent.
Gewoon hardstikke dom..
Die 2e gele kaart is gegeven volgens de regels... en als je klose bent ( en je hebt al geel ) en je ziet dat de scheids makkelijk geel trekt de eerste 30 min dan ga je niet iemand bij de middencirkel tackelen met de kans dat je te laat bent.
Gewoon hardstikke dom..
Slecht voor mijn poule, maar ja dit is minstens net zo leuk 
Als duitsland en ghana maar doorgaan

Als duitsland en ghana maar doorgaan

- Robin Hartog
Serieus, wat hebben ze de "top-ploegen" gegeven zeg.. Engeland - Algerije geëindigd in 0-0...
- Fernando
saaie 1e helft, geen kans gehad.... 
1-0!!!!!

1-0!!!!!
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
wow ik hield m'n hart vast bijna 'n penalty met die schwalbe, maar we zijn klaar.
- Fernando
idd die commentator riep ook gelijk: PENALTY!!!! 

- Oscar29
wat een gare kutwedstrijd zeg. En maar toeteren hier in de straat 

- Macboy
Is er iemand die begrijpt waarom Elia en Huntelaar en Affelay niet meteen de 2 volledige tweede helft worden ingezet ?
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Ik vond Affelay maar een beetje egoistisch spelletje spelen en niet getuigen van ervaring in die 2 kansen....Macboy schreef:Is er iemand die begrijpt waarom Elia en Huntelaar en Affelay niet meteen de 2 volledige tweede helft worden ingezet ?

-
jaMacboy schreef:Is er iemand die begrijpt waarom Elia en Huntelaar en Affelay niet meteen de 2 volledige tweede helft worden ingezet ?
@ Robin, affelay mist idd de handelingssnelheid... maar ego zou ik niet zeggen! het is zeker een aanwinst!