Nog meer screens http://www.gtplanet.net/70-gran-turismo ... scar-more/
Jeetje helemaal vergetenLinc (Bas) schreef:En het rijden in de F1 auto blijft ook nog steeds gaaf om te doen. Zeker in een race tegen de "normale" auto's. Dat verschil in snelheids gevoel hebben ze echt goed gedaan.
Waarom is er een prologue ? is dat een zoethoudertje wat eigenlijk een veredelde g3/4 is ?Macboy schreef:Jeetje helemaal vergetenLinc (Bas) schreef:En het rijden in de F1 auto blijft ook nog steeds gaaf om te doen. Zeker in een race tegen de "normale" auto's. Dat verschil in snelheids gevoel hebben ze echt goed gedaan.![]()
Je hebt ook een F1 auto in GT5 prologue ! Daar heb ik zin in zeg, hoe krijg ik die want kostte volgens mij toch meer dan 1 miljoen ? Zoveel zin en tijd heb ik nu ook weer niet want je kreeg maar 30k per overwinning gemiddeld.
Het is mij ook geluktMacboy schreef:Ik had er ook nooit van gehoord, maar hier een link die ik vind via google
http://db.gamefaqs.com/console/ps3/save ... ogue_e.zip
Maar hoe krijg ik de info dan op mijn PS3 ??
*gevonden*
Benchmark is leuk maar een keer een game die daadwerkelijk uitkomt zou nog leuker zijn.Marc RS4 schreef:Wederom een nieuwe benchmark.
Ik heb deze geinstalleerd en deze werkt.Macboy schreef:Ik krijg het niet werkend helaas. Heb een PS3/ map savegame gedownload. Heb het op USB gezet. In de map PS3 -> SAVEGAME ->
Precies zoals opgeslagen en precies zoals hij het spel zelf opslaat.
Dan ga ik naar de game map en klik daar op opgeslagen data, ik kies mijn USB uit en ik zie daar de GT5 map en dan klik ik op kopieren. Als ik het spel vervolgens opstart, start ik gewoon met mijn eigen savegame.
Heb mijn eigen save game weggeflikkerd en opnieuw gedaan.
En toch krijg ik mijn eigen save game weer en niet die savegame met 72 auto's in de garage.
Wat doe ik fout ?? Heb ik misschien een verkeerde savegame ? En zo ja, hoe kan het dat ie mijn eigen savegame dan bewaart terwijl ik die weggegooid heb ?
Enige wat ik net wilde zeggen is dat dat soms gewoon niet werktvanwege copy protection :fy: op de savegames. Ik heb in het begin Linux op de PS3 gedraaid. Toen ik er flauw van was(lees: PC voldoet gewoon beter als media center) wilde ik wel graag van de partitie af, want 40GB is al veel te krap, laat staan 30GB. Gewoon de savegames kopiëren werkte echter in een aantal gevallen niet(mijn eigen savegames verdorie...) vanwege beveiliging. Backup was een beter idee geweest, maar dan nam hij zoveel rommel mee dat het niet op een 2GB stick paste(ik had even niet meer voor handen). Bij de format ben ik dus wel wat savegames kwijtgeraakt. Ik haat gesloten rommel(ben dus ook geen iPxxx fan). Het is dat er exclusives zijn anders had ik het lekker bij de PC met X360 controller gehouden(zie hier de reden van exclusivesMacboy schreef: Dan ben ik toch blij dat er die save game mogelijkheid bestaat kan ik je vertellen
Natuurlijk gebruik je een stuur mandvh schreef:Gebruikt iemand ook zo'n stuur of is de controller net zo goed ?
Hm, ik heb thuis niet de mogelijkheid om een stuur ergens aan vast te zetten. Omdat mijn PS3 in de huiskamer staat. Ik lees dat dit stuur met schootstuk uitbreidbaar is. Is dat standaard? Is dat wat? Of is dat heel irritant te spelen icm de pedalen?dvh schreef:Gebruikt iemand ook zo'n stuur:
http://www.bol.com/nl/p/games/driving-f ... uct_images
of is de controller net zo goed ?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten