iPhone
- Ravin ///M
- Maus335i
Re: Iphone 4
Hier nog een zéér tevreden N900 gebruiker en Apple hater! (die waarschijnlijk een iPhone 4 uit noodzaak gaat kopenJules schreef:En jij hebt wel een N900 gehad dus? Dat ding draait op linux en werkt echt geweldig! Heeft een fysiek toetsenbord en nog vele andere voordelen (zoals een heerlijke browser, fm transmitter die echt heel goed werkt, veel gratis apps ontworpen door nerds etc. ohja en idd multitaskingTom schreef:Neuh.. iedereen moet het zelf weten. Alleen komen dat soort geluiden altijd af van mensen die nooit een iPhone hebben gehad, die pikken de negatieve geluiden op uit de media (ohhh steve laat een app niet toe in de appstore, of hij kan niet multitasken enz.). Terwijl er genoeg iPhone-eigenaren zijn die daarvoor wel een Windows Mobile / Nokia enz. hebben gehad maar niet terug willen.Roman S. schreef:Apple fanboys in de aanval) t.o.v. een iPhone... ik heb vaak genoeg met iphones gespeeld, genoeg om er een mening over te kunnen hebben.
Maargoed ik snap opzich wel dat een iPhone liefhebber blij is met zo'n ding hoor... maar als je wat meer wilt zou ik serieus een keer naar de N900 kijken!

- Maus335i
Kan je ze zo ophalen dan? Dan rij ik die kant even opShakes schreef:Iemand binnenkort naar Fr of En?
(en wil je zo'n ding voor me meenemen)

- Robin Hartog
Is in zowel Frankrijk als Engeland uitverkocht al. 

- Maus335i
pindakaas
-
Iemand bekend met deze website:
http://www.phoneshop.n
Biedt de iPhone aan met verschillende providers.
- Robin Hartog
Lekker dan. Wachten tot de herfst met een beetje pech, wij Nederlanders. 
Linkje: http://tweakers.net/nieuws/68083/vodafo ... kopen.html

- FreudeamFahren
Mijn 3GS gekocht, met Vodafone verlenging. Prima tent.Peter van den Berg schreef:Iemand bekend met deze website:
-
Net min of meer gereserveerd bij de Apple Store. Denk dat ik hem voor die tijd wel heb maar we zien wel.
- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
Vodafone ja. T-Mobile verwacht ik gewoon in juli/augustus.Robin Hartog schreef:Lekker dan. Wachten tot de herfst met een beetje pech, wij Nederlanders.
- Jules
- Auto: F31 320d|1100 Evo SP|848Evo
Hehe dus toch mensen met verstand hierMaus335i schreef: Hier nog een zéér tevreden N900 gebruiker en Apple hater! (die waarschijnlijk een iPhone 4 uit noodzaak gaat kopen)

niet happen mensen
Hoezo uit noodzaak een iPhone? Om te synchen met je audi ofzo?

- JWD
Ik was ook een tijdje helemaal blij met mijn N900, de 3GS lag met een kapot scherm onderin de la.Maus335i schreef: Hier nog een zéér tevreden N900 gebruiker en Apple hater! (die waarschijnlijk een iPhone 4 uit noodzaak gaat kopen)
Maar man man wat werd ik er moe van dat je vaak met het uit je broek halen van je telefoon al een gesprek opnam of wegdrukte.
En het syncen met de BMW, hoe was dat bij jou?
Bij mij was het maar wanneer de N900 het wilde, vaak ge-reconnect zonder echt een oplossing, laat staan je telefoonboek op je scherm.
Met het uitkomen van IOS4 (beta) toch maar weer een nieuw scherm in de 3GS gezet en als je dan teruggaat merk je toch wel het verschil, de smoothness en het feit dat gewoon alles werkt zoals het hoort.
Meerdere Exchange accounts met push.. woehoe!
Ja de N900 heeft (nog) een beter scherm met een betere browser maar de nadelen en de vele onvolkomenheden wegen niet op tegen die voordelen.
1 ding mis ik wel heel erg... de SIP functie op de N900 is gewoon perfect.
Volgende phone... toch wel de Iphone 4

-
De OS4 is beschikbaar hoor ik net, zal mijn 3GS maar updaten zodra ik thuis ben. 8)
- HansD
Kijk. Ooit eens een van d e1e van dei smartphone's gehad en dat vond ik helemaal niets maar in december loopt mijn Vodafone abbo af. Wellicht toch maar eens kijken voor zo'n iphone 4 dan.Robin Hartog schreef:Lekker dan. Wachten tot de herfst met een beetje pech, wij Nederlanders.
- Maus335i
Hehe, ja same here. Ik erger me ook dood aan het feit dat als je dat ding uit je broek haalt hij gewoon opneemt. Als je uiterst voorzichtig doet neemt hij niet op, maar dan hangen ze aan de andere kant op omdat je te laat opneemt.JWD schreef:Ik was ook een tijdje helemaal blij met mijn N900, de 3GS lag met een kapot scherm onderin de la.Maus335i schreef: Hier nog een zéér tevreden N900 gebruiker en Apple hater! (die waarschijnlijk een iPhone 4 uit noodzaak gaat kopen)
Maar man man wat werd ik er moe van dat je vaak met het uit je broek halen van je telefoon al een gesprek opnam of wegdrukte.
En het syncen met de BMW, hoe was dat bij jou?
Bij mij was het maar wanneer de N900 het wilde, vaak ge-reconnect zonder echt een oplossing, laat staan je telefoonboek op je scherm.
Syncen met de BMW heeft nooit gewerkt. Ik kan wel (altijd) handsfree bellen, maar het telefoonboek gebruiken wil niet. Datzelfde probleem heb ik met de S8 ook trouwens

Maar voor de rest prima apparaat!
- maarten22
- Auto: Porsche 911 964 C2
Morgen even een retourtje Parijs :banaan:
- Robertdj
- RutgerK
Aan de filmpjes bij Gizmodo te zijn helaas geen broodje aap. Een case of handschoenen wordt verplicht om te kunnen bellen met de iPhone 4.
-
Idd even afwachten, maar meestal zoekt 'men' iets en blijkt het allemaal wel weer mee te vallen. Geen enkele reviewer had het gemeld bijvoorbeeld.
Maargoed, even afwachten hoe het zich gaat ontwikkelen. Als het echt zo erg is dan ben ik benieuwd hoe Apple het gaat oplossen.
Maargoed, even afwachten hoe het zich gaat ontwikkelen. Als het echt zo erg is dan ben ik benieuwd hoe Apple het gaat oplossen.
- Robin Hartog
Steve Jobs Twitterde al dat je een Apple case moest kopen a 29,99 $, en dat zou het verhelpen. Haha.
-
Steve Jobs zit niet op Twitter (is een nep/parodie account, maar dat had je hopelijk wel doorRobin Hartog schreef:Steve Jobs Twitterde al dat je een Apple case moest kopen a 29,99 $, en dat zou het verhelpen. Haha.

- RutgerK
Het aantal meldingen groeit wel hard. Een case biedt een oplossing maar dat is natuurlijk niet waarom je zo'n gestyled telefoontje koopt.

- Maus335i
Jobs bevestigt het nu zelf ook. Zijn oplossing is "telefoon anders vasthouden of hoesje kopen".
Typische arrogantie van Apple/Jobs toch?
Typische arrogantie van Apple/Jobs toch?
- Robin Hartog
Eg nie, da's wel ome Steve echt hoor!!Tom schreef:Steve Jobs zit niet op Twitter (is een nep/parodie account, maar dat had je hopelijk wel doorRobin Hartog schreef:Steve Jobs Twitterde al dat je een Apple case moest kopen a 29,99 $, en dat zou het verhelpen. Haha.)

-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Als het echt zo is, zal het vast niet lang duren voordat het verholpen wordt.
Wel slecht overigens, dat moet tijdens het testen toch ook opgemerkt zijn
Wel slecht overigens, dat moet tijdens het testen toch ook opgemerkt zijn