BMW M3 Santorin Blau

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
Jeroen

Re: BMW M3 Santorin Blau

Bericht door Jeroen » 16 mei 2010, 00:07

Ik vindt een E36 geen uitgesproken mooie auto (ondanks dat ik zelf een M3 sedan bezit) , maar als ik dan zo'n exemplaar zie in deze kleur....wauw. Wees d'r maar zuinig op.

Youp
Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi

Bericht door Youp » 30 mei 2010, 17:34

Hmm, dit topic helemaal gemist.... :bag:

Ook hier nog maar een keer, super auto Robin, me jealous..... Ben je er al uit of je hem meeneemt naar Frankrijk? :P
Dan moet ik toch echt de 6 bietsen... Of even een Z4MC "lenen" op m'n werk.... :mrgreen:

Ik had trouwens ook al zo'n vermoeden dat de spiegels niet origineel waren, maarja, gezien de netheid van dit exemplaar heb ik mijn mening daar verder niet over geventileerd. Zoals ik toen al zei, ik heb in m'n "loopbaan" bij BMW nog nooit zo'n mooie E36 gezien, en al helemaal geen E36 M3 in die staat!

-edit-

Wat betreft de uitlaat, hier op het forum rijdt (of reed?) nog een E36 M3 rond, een 3.2 met een compleet handgemaakte uitlaat. Ziet er ook redelijk origineel uit, misschien ook een optie? Ik weet zo even niet meer van wie die is (help?), maar misschien kan je met hem even contact opnemen.

Eisenmann maakt sowieso net spul! Wel prijzig...

Joy

Bericht door Joy » 30 mei 2010, 17:56

RP schreef:
Eerste wat ik nu wil veranderen is weer een frisse einddemper, iemand nog suggesties? Dacht zelf aan een Eisenmann. Liefst namelijk wel in de zelfde stijl als het origineel.

Eisenmann sport 2 x 70 mm. Ik heb er zelf ook 1 in bestelling bij Dick. Pijpdiameter is slechts 7 mm groter dan origineel (2 x 63 mm). Enige wat niet overeenkomt is de trapsgewijze plaatsing van de einddempertips.

Afbeelding

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 30 mei 2010, 18:29

Youp schreef:!

-edit-

Wat betreft de uitlaat, hier op het forum rijdt (of reed?) nog een E36 M3 rond, een 3.2 met een compleet handgemaakte uitlaat. Ziet er ook redelijk origineel uit, misschien ook een optie? Ik weet zo even niet meer van wie die is (help?), maar misschien kan je met hem even contact opnemen.

Je doelt op Erik Kramer zn M3 3,2 ;)

Erik K.

Bericht door Erik K. » 30 mei 2010, 18:45

frank de jonge schreef:
Youp schreef:!

-edit-

Je doelt op Erik Kramer zn M3 3,2 ;)

Klopt, betreft bij mijn auto alleen de einddemper, overige deel van de uitlaat+kat's is orgineel.

Mijn M3 3.2 met RVS einddemper:

Youp
Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi

Bericht door Youp » 30 mei 2010, 18:46

:thumbup:

RP

Bericht door RP » 04 jun 2010, 16:15

Youp schreef:Hmm, dit topic helemaal gemist.... :bag:

Ook hier nog maar een keer, super auto Robin, me jealous..... Ben je er al uit of je hem meeneemt naar Frankrijk? :P
Dan moet ik toch echt de 6 bietsen... Of even een Z4MC "lenen" op m'n werk.... :mrgreen:
Weet nog niet of ik de M mee neem, vrees toch dat het de Punto wordt.
Joy schreef:
Eisenmann sport 2 x 70 mm. Ik heb er zelf ook 1 in bestelling bij Dick. Pijpdiameter is slechts 7 mm groter dan origineel (2 x 63 mm). Enige wat niet overeenkomt is de trapsgewijze plaatsing van de einddempertips.

Afbeelding
Dat lijkt me een zeer mooie demper, zou je mij mischien kunnen PMen waar je deze in bestelling hebt?

Wouter O.

Bericht door Wouter O. » 17 jun 2010, 13:53

Hee vriend, gewoon met die Grote Punt gaan, of dacht je dat je daar iets anders zou gaan doen dan bier drinken? :wink: :lol:

Binnenkort effe een rondje doen hè?

Lee M3

Bericht door Lee M3 » 17 jun 2010, 14:40

Wat een mooie kleur zeg. :)

Een Eisenmann einddemper heb ik er ook onder, de luidste versie (weet even niet hoe die tegenwoordig wordt genoemd). Erg leuk spul. 8)

steve smith

Bericht door steve smith » 17 jun 2010, 16:21

RP schreef:
Joy schreef:

Afbeelding
Dat lijkt me een zeer mooie demper, zou je mij mischien kunnen PMen waar je deze in bestelling hebt?
Dick = http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 29&t=19102

Youp

Bericht door Youp » 17 jun 2010, 19:24

Wouter Orbons schreef:Hee vriend, gewoon met die Grote Punt gaan, of dacht je dat je daar iets anders zou gaan doen dan bier drinken? :wink: :lol:

Houd je grote bakkes, ik heb 'm net zo ver dat de M meegaat! :mrgreen:

RP

Bericht door RP » 20 jun 2010, 20:57

Wouter Orbons schreef:Hee vriend, gewoon met die Grote Punt gaan, of dacht je dat je daar iets anders zou gaan doen dan bier drinken? :wink: :lol:

He Woutertje! Ook hier :D

We gaan zeker een keer een rondje doen! We hebben nog wel ff contact!
steve smith schreef:
RP schreef:
Joy schreef:

Afbeelding
Dick = http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 29&t=19102
Bedankt

Plaats reactie