Ik ben van plan hiermee Trackdays te rijden en af en toe af te zakken naar de Ring!
Zag 'm op internet staan voor een mooi prijsje met een aantal modificaties die mij opvielen;
- Verlaagd dmv. andere dempers (Bilstein) en andere veren (onbekend merk),
- Ferrodo remschijven én blokken voor- en achteraan,
- Vooraan een veerpootbrug en stabistang onderaan,
- Splinternieuwe koppeling.
Verder heeft ie van z'n vorige baasje een andere uitlaat gekregen (Remus) en is de middendemper compleet hol... Daar komt uiteindelijk wel wat anders voor in de plaats!
Zaterdagavond langs Leeuwenservice gereden en een quick check laten doen door Ron.
Zag er allemaal aardig goed uit, op een paar puntjes na;
- Radiator een beetje lek, maar dat was al bekend voordat ik 'm kocht,
- Warmtewisselaar stuk,
- Linksachter remleiding vervangen,
- Stuurbekrachtiging lekt een beetje,
- Rechtsvoor remleiding vervangen.
Over een paar weekjes gaat hij ook bij Leeuwenservice binnen voor bovengenoemde punten en direct APK-keuring.
Verder ben ik zondag al bezig geweest met wat onderdelen te demonteren, zoals;
- Hoedenplank met speakers,
- Achterbank,
- Radio + speakers voorin,
- 'Oude' kabel die vroeger een versterker van de nodige energie moest voorzien, deze zat gewoon losgekoppeld van de accu tot onderin de achterbank...

Toekomstplannen voor dit jaar zijn een ander (deepdish) stuurtje, kuipstoelen, 4punts gordels, velgen herspuiten + andere banden en uitlaatlijn compleet aanpakken.
Dat was 't wel zo'n beetje... Ik ben benieuwd hoe de auto zich houdt op de eerste trackday, wellicht dat er die dag nog dingen aan bod komen die aangepast moeten worden, maar dat zien we dan wel weer!

For now; picturetime!