Om 535uur vanochtend ging de wekker....waarom omdat ik om 644uur in de trein moest zitten *(wat????...ja een trein...zo'n geel ding). Maar goed ik moest een kaartje kopen van Deventer -> Arnhem aangezien onze Xavier/Xave30 zo cool was mij verder te rijden naar Son&Breugel......wat kost een treinkaartje? nou om in de stemming te blijven € 7,70 euro jammer dat het geen € 7,40 was

Rond 830uur waren we @ Adje/m3 place en ik had de auto nog niet gezien wel gekocht dus was benieuwd ik was direct verliefd wat een geweldig mooie auto en die optie's hahahah.......te gek allemaal ge-wel-dig. Ff bakske koffie @ Ad gedaan en toen naar het Postkantoor voor de overschrijving....uiteraard met mij achter het stuur...en direct voelde ik 13jaar oud?? het voelt nog als nieuw!!! wat een heerlijke cruiser is het.
Toen vanuit Son&Breugel -> Kerkdriel -> Doetinchem -> Deventer ff aan wat mensen de nieuwe aanwinst laten zien! Mijn eerste reactie na vandaag is buitengewoon heerlijke auto super uber cruiser je gaat er relaxed van rijden en het verbruik bij 120 is ongeveer 1op10/11 dus goed te doen!
Kortom ik is blij!
Fuifjes.com
Bijgaand wat foto's van de rit en de auto.