Voetbal Algemeen/actueel!
-
Re: Voetbal [algemeen/actueel]
@Tom, hebben we dezelfde wedstrijd gezien? Zwitserland heeft de overwinning binnen, maar ze hebben zeker niet beter gespeeld dan Spanje.
Ik hou ook altijd van de underdogs, maar gezien het spel had ik gehoopt dat Spanje won. Natuurlijk speelde ze slordig, maar de kwaliteit en de potentie droop er vanaf. Eigenlijk speelde ze de hele wedstrijd prachtig voetbal, alleen waren ze te slordig om het af te maken.
We gaan zien hoe het zich gaat ontvouwen, hoop niet dat we Spanje in de poulfase al verliezen.
Ik hou ook altijd van de underdogs, maar gezien het spel had ik gehoopt dat Spanje won. Natuurlijk speelde ze slordig, maar de kwaliteit en de potentie droop er vanaf. Eigenlijk speelde ze de hele wedstrijd prachtig voetbal, alleen waren ze te slordig om het af te maken.
We gaan zien hoe het zich gaat ontvouwen, hoop niet dat we Spanje in de poulfase al verliezen.
-
Spanje was zeker veel beter, dat lijkt me duidelijk.
Ik vond het wel mooi dat Zwitserland gewonnen heeft
Ik vond het wel mooi dat Zwitserland gewonnen heeft

-
bah! nare suarez... lekker voetje opzoeken en niet meer opstaan en lekker liggen! pfffffff
ja wat een naaier is dat zeg, ik had suarez rood gegeven, hij kon allang niet meer bij de bal, bahbahbah
-
De val was overdreven, maar hij werd geraakt. Lijkt mij wel een penalty.
Ik hou ook zeker niet van al het theater, maar dat is helaas onlosmakelijk verbonden met het moderne voetbal. Zijn meer acteurs van sportmannen.
Ik hou ook zeker niet van al het theater, maar dat is helaas onlosmakelijk verbonden met het moderne voetbal. Zijn meer acteurs van sportmannen.
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
inderdaad Schwalbuarez.
Maar ja.
Maar ja.
-
tuurlijk word ie geraakt... maar dit is absoluut niet sympathiek... in Nederland had ie em denk ik niet gekregen vanwege zn reputatie!
-
Het spelletje zegt volgens mij niet dat hier rekening mee gehouden moet worden.Metchu schreef:in Nederland had ie em denk ik niet gekregen vanwege zn reputatie!
Deze penalty was gewoon terecht, klaar.
Hunter schreef:Het spelletje zegt volgens mij niet dat hier rekening mee gehouden moet worden.Metchu schreef:in Nederland had ie em denk ik niet gekregen vanwege zn reputatie!
Ben ik het absoluut niet mee eens, hij kon allang niet meer bij de bal komen en hij werd maar minimaal geraakt, dat was in de superslomo goed te zien, puntje van de schoen van de keeper raakte (gecharcheerd) maar net de noppen van de schoen van suarez.
Naar mijn mening een misselijke swalbe en zeker geen rode kaart en penalty waard.
-
Waarom had hij niet meer bij de bal gekunt? Ben ik niet zo zeker van.
Verdedigers van Zuid - Afrika moesten ook nog eind afleggen, alvorens hun de bal weg konden werken.
Tuurlijk gaat Suarez snel liggen, maar in dit geval had 95% van de WK spelers het gedaan.
Je kan het misschien walgelijk vinden, maar wellicht was deze actie ook gewoon dom van de keeper?
Ik denk het laatste.
Verdedigers van Zuid - Afrika moesten ook nog eind afleggen, alvorens hun de bal weg konden werken.
Tuurlijk gaat Suarez snel liggen, maar in dit geval had 95% van de WK spelers het gedaan.
Je kan het misschien walgelijk vinden, maar wellicht was deze actie ook gewoon dom van de keeper?
Ik denk het laatste.
- Robin Hartog
Rood was een beetje teveel van het goede, maar er wordt nu zo op af gegeven omdat het Suarez betrof. Was het een willekeurige andere speler, dan was het ineens terecht.
Oftewel, terechte penalty, rood was overdreven.
Oftewel, terechte penalty, rood was overdreven.
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Toen Suarez nog bij Groningen speelde had Rico 'm moeten charteren in z'n advertenties: Ook Suarez gaat snel liggen op 'n Meditras matras.

- Michel P
LOL :banaan:
- Petrolhead Tom
Beter inderdaad niet, wel met meer tactiek, dat bedoelde ik te zeggen.k33z schreef:@Tom, hebben we dezelfde wedstrijd gezien? Zwitserland heeft de overwinning binnen, maar ze hebben zeker niet beter gespeeld dan Spanje.
- RutgerK
Belangrijkste vraag is of nummer 7 de bal nog toucheerde voordat Suarez de bal aannam. In dat geval stond hij namelijk buitenspel en had het spel afgefloten moeten worden.Luco schreef:Hunter schreef:Het spelletje zegt volgens mij niet dat hier rekening mee gehouden moet worden.Metchu schreef:in Nederland had ie em denk ik niet gekregen vanwege zn reputatie!
Ben ik het absoluut niet mee eens, hij kon allang niet meer bij de bal komen en hij werd maar minimaal geraakt, dat was in de superslomo goed te zien, puntje van de schoen van de keeper raakte (gecharcheerd) maar net de noppen van de schoen van suarez.
Naar mijn mening een misselijke swalbe en zeker geen rode kaart en penalty waard.
Suarez werd licht geraakt en de val was een mooi schouwspel. Wat mij betreft mogen dat soort vallen met geel bestraft worden. In dit geval dus penalty geven en geel geven aan de keeper en Suarez. Genaai en poging tot naaien moeten uitgebannen worden. Ik kan totaal geen sympathie opbrengen voor voetballers die zo bezig zijn met dat spel. Ronaldo, zeker dat hij een goede voetballer is, zou van mij ook nooit een prijs krijgen voor zijn prestaties als hij dat niet afleert.
*edit: wegens te snel tikken in een internetcafé
Laatst gewijzigd door RutgerK op 17 jun 2010, 14:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- Robertdj
Ronaldo, daar noem je er één.
Hij is goed, maar hij denkt dat hij nog 100x beter is.

- Robin Hartog
Kijk, dit is tenminste kampioen waardig voetbal dat Argentinië laat zien. 8)
- HansD
LOL Messi is de vleesgeworden god geloof ik als ik die commentator moet geloven. Iemand een -heel- goede voetballer vinden ok maar je kunt het ook overdrijven.
- HansD
Die NL verdediging valt best mee volgens mij 

-
Wat een WK tot nu toe zeg... pfff...
- Robin Hartog
+1HansD schreef:Die NL verdediging valt best mee volgens mij
Trouwens ook +1 @ je reactie daarvoor.
- HansD
Het was ff lastig maar nu laat Argentinië toch wel hun klasse zien. Die zie ik toch wel ver komen zo (Maradona valt me 100% mee als bondscoach tot nu toe). Staat en loopt prima dat elftal.
-
jaja .... spannend
als die nigerianen die grieken zo ook ff oprollen hebben we een laatste leuke wedstrijd tussen de nigerianen en zkoreanen!
als die nigerianen die grieken zo ook ff oprollen hebben we een laatste leuke wedstrijd tussen de nigerianen en zkoreanen!
- Petrolhead Tom
Nette overwining van Griekenland hoor!
-
jij bent helderziend?Tom Westendorp schreef:Nette overwining van Griekenland hoor!

grieken gaan TEN ONDER!!!!