Nehenendertieg niet dusromo schreef:Een ///M moet je ook niet op koppel rijden, maar op toeren....................maar das weer de bekende open deur intrappen![]()

Nehenendertieg niet dusromo schreef:Een ///M moet je ook niet op koppel rijden, maar op toeren....................maar das weer de bekende open deur intrappen![]()
Is ook geen M...Knot schreef:Nehenendertieg niet dusromo schreef:Een ///M moet je ook niet op koppel rijden, maar op toeren....................maar das weer de bekende open deur intrappen![]()
De snelheidsbegrenser is er uit, een K&N vervangingsfilter zit er in en er zit een RVS einddemper onder en dàt hoor jeTom Westendorp schreef:Erik wat heb je allemaal aan je M3 gedaan dan?
Erg leuk filmpje! En wat klinkt zo'n E36 M3 toch heerlijk! Nog wel lekkerder dan een E39 M5.
We kunnen, om de boel te sparen, ook stationair rollend in 1 starten en gewoon plankgas geven. Deed ik ook met Opa destijds tegen zijn Impreza. Weet alleen niet of de M5 dan begint te spinnen.Knot schreef:0-200 kunnen we ooit nog wel eens doen hoor, maar denk dat ik dan wel wagenlengtes ga pakken in 1 en 2.
Kun je ook nog hosten?Knot schreef:Dat week ik wel zeker,
En jou M3 is een 3.2 als ik het goed begrijp? Erg vet hoor! Ook de juiste kleur!Erik K. schreef:De snelheidsbegrenser is er uit, een K&N vervangingsfilter zit er in en er zit een RVS einddemper onder en dàt hoor jeTom Westendorp schreef:Erik wat heb je allemaal aan je M3 gedaan dan?
Erg leuk filmpje! En wat klinkt zo'n E36 M3 toch heerlijk! Nog wel lekkerder dan een E39 M5.![]()
Verder kompleet stock.
gewoon ongeveer 30 of 50 rijden en dan op teken van het gas inplompenKnot schreef:Dat week ik wel zeker,
zit best wat in, net als schotten demper of open doorvoer gedempt demper.M@rcel schreef:Misschien dat de uitlaatdempers van Rody roet in het eten gooien? Klinken geweldig, maar heb testen gelezen waarbij zelfs uitlaatdempers van gerenommeerde fabrikanten tot pk-verlies lijden.
[off topic]Robin schreef:...M'n 535i met 'n pktje of 380/400 er op den duur in en het is de groeten aan M(dat kan Ferdi beamen) , ... Robin
Zitten originele kats op en resonators zijn er ook nog. Denk dat je eerder met een x-pipe wat zou kunnen verliezen maar die heb ik er niet op.M@rcel schreef:Misschien dat de uitlaatdempers van Rody roet in het eten gooien? Klinken geweldig, maar heb testen gelezen waarbij zelfs uitlaatdempers van gerenommeerde fabrikanten tot pk-verlies lijden.
Knot schreef:[.
Even wachten wat Rica zegt op de mail. Dan denk testen met oude en nieuwe MAFs
Zoiets las ik laatst ook...Niels schreef:Ik ben wel benieuwd wat de onderlinge verschillen zijn met de 3.2's aangezien die van mij ook vrij rap naar 285 op de teller schijnt te gaan
Gebruikers op dit forum: krentenbol, mauritsklein, MParallel, Zed240 en 5 gasten