bron: rtlgp.nl
Sebastian Vettel heeft een naam gevonden voor zijn nieuwe chassis: 'Randy Mandy'. De Duitser heeft een traditie om zijn auto een vrouwenaam te geven.
Nieuwe naam
Nadat bekend werd dat Red Bull voor de Grand Prix van Turkije Sebastian Vettel een nieuw chassis zou geven, is er vooral op het internet lustig gespeculeerd over de naam die de Duitser zou geven aan zijn nieuwe auto.
Vrouwenverslinder
De afgelopen twee jaar versleet Vettel al meerdere 'vrouwen'. Eerst 'Kate's Dirty Sister' en nu is ook 'Luscious Liz' aan de kant gezet. Vettel's nieuwe liefde gaat door het leven als 'Randy Mandy'.
F1 2010
- Chris van S.
- Berichten: 2065
- Lid geworden op: 25 sep 2008, 11:50
- Locatie: Reeuwijk
Re: F1 2010
Vettel vrouwenverslinder?
- Ben_968CS
- Berichten: 942
- Lid geworden op: 22 aug 2007, 22:22
- Locatie: Ik ben weg
Re: F1 2010
Tja, de combi Duitsers en humor...
Vind het een beetje tenenkrommend. Maar ja, ik ben dan ook van de Schumi-leeftijd. Sturen kan der Vettel echter wel, zij het dat de Aussi hem nu wel op de baarby al het leggen is :banaan:
-
Marco R.
- Berichten: 1684
- Lid geworden op: 30 sep 2008, 21:43
Re: F1 2010
Zonde van Vettel. Denk dat er wel wat meer in had gezeten (pole).
Nou nog even zorgen dat hij voor Hamilton terecht komt in het begin, anders gaat hij het nog zwaar krijgen!
Nou nog even zorgen dat hij voor Hamilton terecht komt in het begin, anders gaat hij het nog zwaar krijgen!
- Dutch
- Berichten: 2837
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 22:29
Re: F1 2010
En de nieuwste F1-rel is alweer in aantocht. Dit komt er zojuist in mijn mailbox vallen:
Ik had er al een tijd niet meer van gehoord, dus ik dacht dat het in der minne was geschikt. Niet dus...Force India F1 Team media statement
The Force India F1 Team confirms it has instigated UK civil proceedings
against 1Malaysia Racing Team SDN BHD (a Malaysian company), 1Malaysia
Racing Team (UK) Limited (Lotus Racing's parent companies), Michael
Gascoyne and Aerolab SRL. Force India also confirms that a complaint for
disclosure of confidential information was filed in December 2009 with the
competent authorities in Italy and that investigations are being
conducted.
Force India believes that Lotus Racing, via its use of Aerolab and
Fondtech facilities and data, has utilised and benefited from the use of
Force India F1 Team's intellectual property, including components and
tyres exclusively licensed by Bridgestone to the Force India F1 Team, on
its wind tunnel model design for the current Lotus T127 chassis without
permission from the Force India F1 Team.
Force India states these are very serious claims and therefore it would
not be taking such action if it could not provide supportive evidence.
Additionally Force India would like to clarify that any action between
Aerolab and Force India for undue termination of contract is now being
addressed by the courts. Force India confirms it paid approximately one
million euros in autumn 2009 to secure the payment claimed by Aerolab and
it is now for the competent courts to decide whether, indeed, this
outstanding amount should be paid to Aerolab given the seriousness of
these current allegations.
For reference, the civil court action documentation is in the public
domain and can be accessed via the High Court of Justice, Chancery
Division.
- Dutch
- Berichten: 2837
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 22:29
-
Marco R.
- Berichten: 1684
- Lid geworden op: 30 sep 2008, 21:43
- Chris van S.
- Berichten: 2065
- Lid geworden op: 25 sep 2008, 11:50
- Locatie: Reeuwijk
Re: F1 2010
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4zf40Ozf ... ure=channe[/youtube]
- Dutch
- Berichten: 2837
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 22:29
Re: F1 2010
http://www.driving-fun.com/757/home/spo ... alles.aspxChris van S. schreef:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4zf40Ozf ... ure=channe[/youtube]
- Chris van S.
- Berichten: 2065
- Lid geworden op: 25 sep 2008, 11:50
- Locatie: Reeuwijk
Re: F1 2010
Leuke toevoeging op de FP Mathijs 
- Dutch
- Berichten: 2837
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 22:29
-
OnlineRichardt.
- Berichten: 6812
- Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
- Locatie: Emmen e.o.
Re: F1 2010
Sodeknetter wat een klapper!
Leek een beetje op Ralf Schumacher die zichzelf over Barrichello schoot in Melbourne in 2000
Leek een beetje op Ralf Schumacher die zichzelf over Barrichello schoot in Melbourne in 2000
- Dutch
- Berichten: 2837
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 22:29
Re: F1 2010
Red Bull geeft je sowieso vleugels, toch?Luco schreef:Webber volgende week in red bull airrace?????
http://www.driving-fun.com/794/home/spo ... ugels.aspx
-
Luco
Re: F1 2010
Die kobayashi is ook van alle markten thuis
.NEW YORK - De Amerikaan Joey Chestnut heeft zijn wereldtitel hotdogs eten zondag met succes verdedigd. In tien minuten tijd werkte hij 54 broodjes met worstjes naar binnen. Het evenement werd live uitgezonden op de Amerikaanse sportzender ESPN.
© Wenn.comChestnut was in 2007, 2008 en 2009 ook al de beste hotdog-eter ter wereld. Vorig jaar luisterde hij de titel op met een wereldrecord. Toen at hij in tien minuten maar liefst 68 hotdogs op. Dit betekent dat hij minder dan negen seconden nodig had per broodje.
De Japanner Kobayashi, wereldkampioen van 2001 tot en met 2006, werd zondag gearresteerd bij het WK.
Uit woede over het feit dat hij niet mocht meedoen, probeerde Kobayashi het podium te bestormen
- Dutch
- Berichten: 2837
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 22:29
Re: F1 2010
Verbaast me niks, Luco! Hij heeft ook al ervaring met hamburgers...
http://www.pitpass.com/fes_php/pitpass_ ... t_id=41285
http://www.pitpass.com/fes_php/pitpass_ ... t_id=41285
- PD power
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: 03 sep 2006, 19:53
- Locatie: Coevorden
Re: F1 2010
Ik weet hij is vergruist, maar toch mocht ik hem wel, om met name dit soort akties.
http://www.youtube.com/watch?v=IF27M5xK ... grec_index
http://www.youtube.com/watch?v=IF27M5xK ... grec_index
- JP
- Berichten: 35139
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: "No Risk, full poes"
Re: F1 2010
http://www.formule1.nl/articleview/13894Formule1.nl schreef: Ferrari heeft een boete van 100.000 dollar gekregen en moet zich verantwoorden voor de World Motor Sport Council (WMSC). Dit vanwege de gebeurtenissen in Duitsland.
Ruim over de helft van de Duitse Grand Prix werd Felipe Massa via de boordradio geïnformeerd over de stand van zaken tijdens de race. Hem werd te verstaan gegeven dat Fernando Alonso – nummer twee – sneller was dan hij.
Er werd zelfs om bevestiging gevraagd door zijn ingenieur. Even later haalde Alonso zijn teammaat in en hij won uiteindelijk de race. Ferrari kwam nog twee keer terug op de radio bij Massa en één keer was duidelijk het woord 'sorry' hoorbaar.
Hoewel Ferrari bleef benadrukken dat er van teamorders geen sprake was, oordeelden de stewards anders. Het team kreeg een boete van 100.000 dollar en het is aan de WMSC om te bepalen of er zwaardere straffen moeten volgen.
De FIA oordeelde Ferrari na ondervraging van Stefano Domenicali, teammanager Massimo Rivola en coureurs Alonso en Massa schuldig aan het overtreden van het reglement, en dan met name de artikelen 39.1 en 151c: overtreding van het verbod op teamorders en het in diskrediet brengen van de sport.
Het is nog niet bekend wanneer de WMSC zich over de zaak buigt.
- Peric
- Berichten: 8441
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
- Locatie: Driebruggen
Re: F1 2010
Ja, verbaasde me er al over dat er nog niets geschreven is hierover.
Ik weet niet wat ik er van moet denken.. Als die order er niet was geweest was het Massa 1 en Alonso 2 geweest. Nu andersom..
Maar ja, er ís een regel overtreden, en hoe moet je dan straffen? 1 en 2e plek afnemen en allebei 2 plaatsen terug?
Ik weet 't niet..
Ik weet niet wat ik er van moet denken.. Als die order er niet was geweest was het Massa 1 en Alonso 2 geweest. Nu andersom..
Maar ja, er ís een regel overtreden, en hoe moet je dan straffen? 1 en 2e plek afnemen en allebei 2 plaatsen terug?
Ik weet 't niet..
- JP
- Berichten: 35139
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: "No Risk, full poes"
Re: F1 2010
Doe het minder opzichtig, hou de een net 2 seconden langer in de pits. (jammed wheelgun faken oid)
Al weet ik niet meer of ze al hun stop hadden gehad
Al weet ik niet meer of ze al hun stop hadden gehad
-
Luco
Re: F1 2010
Hadden ze al gehad, maar officieel zijn er geen teamorders uitgedeeld, dus zal moeilijk worden om het te bewijzen.JP schreef:Doe het minder opzichtig, hou de een net 2 seconden langer in de pits. (jammed wheelgun faken oid)
Al weet ik niet meer of ze al hun stop hadden gehad
Maar wel dom, verrem je dan ofzo
- Dutch
- Berichten: 2837
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 22:29
Re: F1 2010
Behalve als je Massa bent en dat vertikt omdat je 't er net als je engineer niet mee eens bent.Luco schreef:Maar wel dom, verrem je dan ofzo
Ferrari heeft dit duidelijk niet vooraf doorgesproken.
Raceverslag staat hier:
http://www.driving-fun.com/919/home/spo ... rders.aspx
Column over teamorders volgt dinsdag ofzo...
- RutgerK
- Berichten: 3239
- Lid geworden op: 20 nov 2007, 01:07
Re: F1 2010
Ik had wel het idee dat Alonso inderdaad sneller was. De opdracht van Ferrari zal zijn geweest om het 'gevecht' niet te lang te laten duren aangezien Vettel achterop kwam. De teleurstelling van Massa zal zodanig groot geweest zijn dat hij direct van het gas ging uit protest. Niet conform de bedoeling van Ferrari denk ik en Massa zal dat ook nog wel horen denk ik en een deel van de rekening verrekend zal krijgen.
Het is een illusie dat teamgenoten op het scherpst van de snede tegen elkaar racen zonder afspraken. Eerlijk gezegd verwacht ik ook geen felle strijd tussen teamgenoten. Daar waar het wel gebeurt en het misgaat is de verbazing zo mogelijk nog groter.
Ik vond dat Schumacher het wel aardig verwoorde. Uiteindelijk is de keuze van Red Bull om Vettel de voorvleugel van Webber te geven van gelijke proportie om de uitslag van de race te willen bepalen. Ook McLaren heeft stilzwijgende afspraken over de posities gedurende de verschillende fases van een wedstrijd.
Er zijn zoveel mogelijkheden om 'orders' te geven. Minder toeren geven aan een motor of kritisch brandstofverbruik zijn mooie middelen om een coureur langzamer te laten rijden.
Het is een illusie dat teamgenoten op het scherpst van de snede tegen elkaar racen zonder afspraken. Eerlijk gezegd verwacht ik ook geen felle strijd tussen teamgenoten. Daar waar het wel gebeurt en het misgaat is de verbazing zo mogelijk nog groter.
Ik vond dat Schumacher het wel aardig verwoorde. Uiteindelijk is de keuze van Red Bull om Vettel de voorvleugel van Webber te geven van gelijke proportie om de uitslag van de race te willen bepalen. Ook McLaren heeft stilzwijgende afspraken over de posities gedurende de verschillende fases van een wedstrijd.
Er zijn zoveel mogelijkheden om 'orders' te geven. Minder toeren geven aan een motor of kritisch brandstofverbruik zijn mooie middelen om een coureur langzamer te laten rijden.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: daNpy en 7 gasten
