Vandaag wat tijd gevonden om lekker te wassen en even wat piccies te schieten.
Voor mij mijn droomauto. Nou ja, eigenlijk de M-Coupe, maar hiermee stel ik mezelf voorlopig meer dan voldoende tevreden

Na internet goed afzoeken, wat auto's te hebben bekeken in NL, toch maar besloten dat het een Duitser ging worden. Keuze in NL is zwaar beperkt en de prijzen zijn er ook naar. Uiteindelijk bij een BMW-dealer uitgekomen in Duitsland, dicht tegen de Poolse grens aan. Lag 10km van de Lauzitsring af

Op en neer gereden in mn T4 om eerst maar eens te kijken, proefgereden en meteen de koop gedaan. Week later nogmaals op en neer gereden met de bus, maar toen met een autoambulance erachter met de Coupe erop terug!
Auto is van de eerste eigenaar, daar aangeschaft, onderhouden en weer ingeruild op een Z4 Coupe. Heb de beste man ook nog even gesproken, hij was blij dat hij bij een liefhebber terecht kwam, ookal was het een Nederlander

Inmiddels staat hij een paar weken op kenteken en bevalt hij prima. Op een paar kleine probleempjes na die nu naar boven komen, maar daarvoor gaat hij naar de dealer en kunnen die opgelost worden onder de EuroPlus garantie.
Als extra zitten er op deze auto de 17-inch style-32 velgen, zij-arbags, radio/cd, stoelverwarming, M-stuurtje, boordcomputer en het rokerspakket. ben inmiddels druk bezig om cruise control in te bouwen, heb alle delen al bijna bijelkaar, moet alleen de goede kabelboom nog bestellen en dan is ook dat gereed.
Hij staat wat hoog op de pootjes, dus er is een Eibach setje besteld bij Dick H. waardoor hij 3cm gaat zakken. Precies goed, M-onderstel is 2cm op een Coupe en daar mag best een cm-tje bij vind ik altijd

Nou, even genoeg geluld. de piccies! Ik zal nog even proberen om wat foto's in het donker te maken, dan komen de vormen er ZO gaaf uit met deze kleur vind ik. Hoop dat mn camera het vast kan leggen 8)