Carrera GT op zandvoort

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Macboy

Bericht door Macboy » 18 dec 2006, 12:45

lol@Rico -> Het is inderdaad een (sch)aap. Hij heeft ontslag op staande poot gekregen en is nu schaapsherder geworden.

Is er nergens op internet iets te horen over de andere kant van het verhaal? Ben daar toch wel benieuwd naar.

Topfuel

Bericht door Topfuel » 18 dec 2006, 17:51

Macboy schreef:lol@Rico -> Het is inderdaad een (sch)aap. Hij heeft ontslag op staande poot gekregen en is nu schaapsherder geworden.

Is er nergens op internet iets te horen over de andere kant van het verhaal? Ben daar toch wel benieuwd naar.

Op het porsche forum is er een draadje dat immidels ook al is gesloten i.v.m. de nogal ongenuanceerde reacties van de forummers! :lol:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=11524

leonard

Bericht door leonard » 18 dec 2006, 19:33

Uit de laatste reactie op het forum blijkt wel dat hij GEVRAAGD is de auto te verzetten!!

Volgens mij gewoon zelfoverschatting maar het verhaal van ongevraagd meegenomen is voor hem(gelukkig) te verklaren.

Rebel

Bericht door Rebel » 18 dec 2006, 19:33

Shit happens,

Vind het wel een toffe actie van die schaap...
Hij had in ieder geval het lef ..

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 18 dec 2006, 19:48

leonard schreef:Uit de laatste reactie op het forum blijkt wel dat hij GEVRAAGD is de auto te verzetten!!

Volgens mij gewoon zelfoverschatting maar het verhaal van ongevraagd meegenomen is voor hem(gelukkig) te verklaren.
Maar dan nog is er een verschil tussen even met 80 km/u die auto omrijden of even met 200 km/u :mrgreen:

leonard

Bericht door leonard » 18 dec 2006, 19:52

Bert ///M3 schreef:
leonard schreef:Uit de laatste reactie op het forum blijkt wel dat hij GEVRAAGD is de auto te verzetten!!

Maar dan nog is er een verschil tussen even met 80 km/u die auto omrijden of even met 200 km/u :mrgreen:

haha dat klopt ja,maar wat zou jij doen als je zo'n ding onder je kont had??

Maar serieus,wel een ERNSTIG gevalletje van zelfoverschatting.Het is voor hem te hopen dat Perridon niet te moeilijk doet anders heeft hij wel een serieus probleem. :?

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 18 dec 2006, 19:56

Nou ja als ik Perridon was dan ging het zeker niet zelf betalen :lol:

Shakes

Bericht door Shakes » 18 dec 2006, 19:59

Vind het een hoog "Prive" gehalte krijgen.

Had hij toestemming van de eigenaar is hij onverstandig geweest.
Had hij geen toestemming van de eigenaar is het een ................
Moest hij de auto van een derde verzetten is hij niet zo slim geweest.

Verder blijft het carbon/magnesium whatever. Vervangbaar!

Vorig jaar stond ik samen met Fabian naast een kerel die zijn GT3RS goed in de vangrail had geparkeerd. Magnesium velgen enzo van Manthey. De eigenaar stond er een beetje ongeinteresseerd bij. Voor de mensen die zo'n ding kunnen betalen zijn er belangrijkere dingen.

N.

Rebel

Bericht door Rebel » 18 dec 2006, 20:10

Juist Nandor,

Die Perridon ligt hier echt niet wakker van. Voor vele van ons lijkt heel wat, maar voor hem is het maar een auto.
Hij heeft trouwens een Bugatti Veyron besteld.

Macboy

Bericht door Macboy » 18 dec 2006, 20:17

"Zoals al eerder opgemerkt,er zijn alleen verliezers in deze.Michel is een goede vriend van mij dus als er ten onrechte wat geschreven wordt neem ik het op voor hem. Vooropgesteld is het feit dat hij er doodziek van is,maar hij doet het natuurlijk ook niet expres. Er waren filmopnames op het circuit en hij was daar ook bij om e.e.a te begeleiden.toen het volgens de filmploeg allemaal te lang duurde vroegen zij of de auto(die in de pitstraat stond) mischien even op de startgrid gezet kon worden. toen dat aan de chauffeur gevraagd werd die de auto naar het circuit getransporteerd had ,vroeg die aan michel,wil jij dat even doen want ik ken de weg hier niet.Michel wilde vervolgens niet in tegenovergestelde richting naar de grid rijden,alhoewel hij dat wel eventjes overwogen heeft.Hij dacht dus danrijd ik gewoon maar eventjes het rondje af om vervolgens op de grid te stoppen. Nou en de afloop weten we.! Hij is er niet de man naar om zomaar ongevraagd een auto van dat caliber te pakken en mee te gaan rijden. Natuurlijk heeft hij een fout gemaakt om dat ding in de rail te zetten, voor dat feit zeg ik ook , wat stom. Maar het kan ons ook overkomen. Het is wel iets om over na te denken voor de toekomst,want wie rijdt er niet graag een rondje op het circuit in een mooie auto.Ik rijdt zelf ook regelmatig met div.auto,s rond daar, voor andere mensen, maar ik ga nu toch wel eventjes nadenken,wel of geen toestemming.Ik praat uit eigen ervaring en ik weet dat als er rijke jongens op het circuit zijn met dikke auto,s dat die heel snel zeggen,rijd maar hoor ik ga naar de micky,s.Dus hierbij mijn uitleg."

Tja. Grotere onzin heb ik niet gelezen. Je kunt wel zijn moeder/vriend/zus tante zijn, maar dit is wel érg ver gezocht. Hoe kun je het nu voor hem opnemen én ook nog een excuus verzinnen ? hahahahahah

Tja...sorry.....mij werd gevraagd de auto te verplaatsen ... maar ik kon niet in tegengestelde richting .... dus dacht ik .... ik rijd wel even het circuit af .... met 600 pk .... hahahahahhahaahah

Wat een lachwekkende verklaring.

Die vent krijgt gewoon de kans van zijn leven, doet iets waarvan hij wist dat het niet kon en het liep helemaal uit de hand.

Briljant :)

Jordy van Kouwen

Bericht door Jordy van Kouwen » 18 dec 2006, 21:05

Michel Schaap heeft dit jaar nog een paar DSC races in de 500 pk M3 GTR gereden (en heel gehouden :D), dus de 'kans van zijn leven' zal het zeker niet geweest zijn.
Gebrek aan ervaring kan het ook niet zijn, Zandvoort kan hij inmiddels blind rijden...

[img:720:480]http://www.supercarchallenge.nl/galleri ... G_3036.jpg[/img]

Denk dat de Carrera GT toch haar zwakke punt laat zien.
Het is gebeurd op een recht stuk. Wat doe je op een recht stuk? Juist, gaspedaal tegen de vloer aan, even die power voelen. Maar dat was blijkbaar iets teveel voor de wagen en de rijder....Wellicht dat de TC uitstond?

Blijft natuurlijk wel ouderwets prutswerk :D

Rnd

Bericht door Rnd » 18 dec 2006, 21:33

Als je ongevraagd met iemand anders zijn auto rijdt, ben je gewoon supervoorzichtig. Dat is deze jongen gewoon niet geweest. Je gaat niet planken met zo'n zeldzame auto die niet van jou is.

http://www.michelschaap.nl/

mod edit: Foto om privacy reden verwijderd.

gerard lubbe

Bericht door gerard lubbe » 18 dec 2006, 22:59

Als je ongevraagd met iemand anders zijn auto rijdt, ben je gewoon supervoorzichtig.
Volgens mij hebben ze daar een naam voor als je ongevraagd met iemand anders zijn auto gaat rijden.
En ben je super voorzichtig omdat je niet gepakt wilt worden.

Jordy van Kouwen

Bericht door Jordy van Kouwen » 18 dec 2006, 23:08

Waarom wordt zijn foto op elk forum gepost? Moet dit een heksenjacht worden? Is hij voortvluchtig? Dit begint een beetje zielige vertoning te worden.

Erik-Jan

Bericht door Erik-Jan » 18 dec 2006, 23:28

Eens met Jordy. Wacht eerst maar een verklaring van de kant van Schaap af voordat je oordeelt.

En laten we ons niet verlagen tot het niveau in het porsche forum draadje :wink:

RVV

Bericht door RVV » 18 dec 2006, 23:30

Eens met Jordy, geen persoonlijke foto's hier plaatsen. woensdag in hart van aktie om 20.30 op SBS6 de reden waarom de auto op zandvoort was. (droomwens in vervulling ofzo)

Andre

Bericht door Andre » 18 dec 2006, 23:59

Was schaap niet degene die op een driftdays evenement lekker afspraken voor zich zelf en zijn driftclubje aan het maken was.

Was niet zo netjes toen.

Volgend jaar zal ik een paar races samen rijden met dijkstra in die GTR trouwens. Auto wordt nu van top tot teen nagekeken.

Macboy

Bericht door Macboy » 19 dec 2006, 01:08

Hij heeft een eigen website met die foto, dus valt allemaal wel mee. Bovendien had hij ALLANG een reactie moeten plaatsen.

Niets zo erg als de eerste 24 uur in een mediakwestie. Herstelmededelingen na enkele dagen of zwijgen heeft alleen maar een averechts effect.

Topfuel

Bericht door Topfuel » 19 dec 2006, 17:13

Punt is dat iedereen hier wat over te melden heeft behalve Schaap zelf.

Je kan er dan denk ik wel vanuit gaan dat de meeste het wél bij het rechte eind hebben!

Als je zelfs op je eigen website geen reactie plaatst dan geeft dat wel aan hoe de situatie er voor staat!

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 19 dec 2006, 17:17

Waarom zou hij dat doen. Laatste wat ik in die situatie ging doen was van alles op mijn site zetten. Zijn naam is al genoeg naar de &%&* ik zou media aandacht vermijden en het zo veel mogelijk prive oplossen.

RVV

Bericht door RVV » 19 dec 2006, 17:30

Binnen een week waait dit weer over.

Shakes

Bericht door Shakes » 19 dec 2006, 20:29

Waait wat weer over?

:wink:

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 19 dec 2006, 21:04

Schaap is een aardige kerel (maar blijft iemand uit 't Zandvoortse wereldje natuurlijk...) en in die verklaring die macboy copy-paste haal ik toch een bepaalde waarheid hoor. Ik ken veel instructeurs en bijna geen één haalt het in zijn hoofd om ongevraagd in zo'n auto te stappen. Als iemand je vervolgens een opdracht geeft om een beetje tempo te maken voor die opnames, dan denk je: waarom niet..?

Ik denk dat ik op commando ook die auto had weggezet. Schaap is wel wat gewend (Zoals Jordy zegt) en hoe en waarom die auto van de weg is geraakt is nog niet duidelijk (glad, nat, MR-V10 is iets anders dan FR-V8?? ik weet 't niet...). Een kutsituatie blijft het wel, voor alle betrokkenen.

@André: Je zit er nog steeds heel erg mee he, dat andere mensen ook zijn gaan driften op banen waar 'wij' toen waren? :lol: Ik zou zeggen: lekker belangrijk, gun iedereen zijn plezier. Als mensen niet zelf het initiatief nemen om dat soort circuits te benaderen, dan is dat alleen maar een extra compliment voor de organisator + aanhang van destijds. Niets meer, niets minder. :)

Lars Bouten

Bericht door Lars Bouten » 13 jan 2007, 19:02

http://www.sportbilen.se/index.php?page ... php?id=611

Wat klinkt dit super zeg! Van binnen ook veeeel beter.

Erik K.

Bericht door Erik K. » 13 jan 2007, 20:51

Beter dan origineel?
Mijn voorkeur gaat naar orgineel hoor ;)

Plaats reactie