Sterkte ermee, ik heb exact dezelfde Florissen en dat zijn ook de schoenen die vaker bij de schoenmaker liggen dan aan mijn voeten hangen. Ze zijn mooi maar dan houdt het mee op.FrankS schreef:Zaterdag paar Floris van Bommels gekocht, kwaliteit is afwachten maar ze voelen goed
Wel jammer van de 'bedoelde' spelfout
Ik las het ja... ben erg benieuwd, misschien heb je een maandagochtend modelletje maar ik houd het in de gaten. Wat gaat er bij jou stuk?Jurriuit schreef:Sterkte ermee, ik heb exact dezelfde Florissen en dat zijn ook de schoenen die vaker bij de schoenmaker liggen dan aan mijn voeten hangen. Ze zijn mooi maar dan houdt het mee op.FrankS schreef:Zaterdag paar Floris van Bommels gekocht, kwaliteit is afwachten maar ze voelen goed
Stiknaad aan de achterkant, waar het plastic het leer raakt. Ik hoop dat ik een maandagochtend modelletje heb, mijn schoenmaker denkt er anders overFrankS schreef:Ik las het ja... ben erg benieuwd, misschien heb je een maandagochtend modelletje maar ik houd het in de gaten. Wat gaat er bij jou stuk?Jurriuit schreef:Sterkte ermee, ik heb exact dezelfde Florissen en dat zijn ook de schoenen die vaker bij de schoenmaker liggen dan aan mijn voeten hangen. Ze zijn mooi maar dan houdt het mee op.FrankS schreef:Zaterdag paar Floris van Bommels gekocht, kwaliteit is afwachten maar ze voelen goed
Stiknaad aan de achterkant, waar het plastic het leer raakt. Ik hoop dat ik een maandagochtend modelletje heb, mijn schoenmaker denkt er anders overJurriuit schreef:Ik las het ja... ben erg benieuwd, misschien heb je een maandagochtend modelletje maar ik houd het in de gaten. Wat gaat er bij jou stuk?FrankS schreef:Sterkte ermee, ik heb exact dezelfde Florissen en dat zijn ook de schoenen die vaker bij de schoenmaker liggen dan aan mijn voeten hangen. Ze zijn mooi maar dan houdt het mee op.Jurriuit schreef:Zaterdag paar Floris van Bommels gekocht, kwaliteit is afwachten maar ze voelen goed
Heb deze in het geel sinds begin maart en draag ze zéér regelmatig, maar nog geen slijtage...emiel307sw schreef:Ik heb exact die schoenen, sinds Februari al, en nog geen klachten hoor.
Spelfout was volgens Floris omdat 'mensen ervan houden anderen te verbeteren' o.i.d.
Ik las het ja... ben erg benieuwd, misschien heb je een maandagochtend modelletje maar ik houd het in de gaten. Wat gaat er bij jou stuk?[/quote]
Sterkte ermee, ik heb exact dezelfde Florissen en dat zijn ook de schoenen die vaker bij de schoenmaker liggen dan aan mijn voeten hangen. Ze zijn mooi maar dan houdt het mee op.
Sorry voor mn Engels Mr. Shakes......dvh schreef:Dat je van dieren houd en lelijke schoenen, bedoel je dat ?
Regelmatig poetsen, direct na het dragen in de cederhouten spanners, en dan moeten ze het wel een poosje volhouden. Heb je ze ergens in de aanbieding gekocht? Ik was zojuist bij Zwartjes, maar werd niet heel blij van het aanbod...Roman S. schreef:Vandaag m'n eerste paartje Santoni's gekocht, hebben jullie tips m.b.t. het onderhoud van de schoen?
Ze zijn van suede, zal vanmiddag even de stad in lopen voor een paar goeie spreidspanners en een borsteltje. Heb ze (helaas) niet in de aanbieding gekocht, was eigenlijk meer een 'ongelukje'Erik dB schreef:Regelmatig poetsen, direct na het dragen in de cederhouten spanners, en dan moeten ze het wel een poosje volhouden. Heb je ze ergens in de aanbieding gekocht? Ik was zojuist bij Zwartjes, maar werd niet heel blij van het aanbod...Roman S. schreef:Vandaag m'n eerste paartje Santoni's gekocht, hebben jullie tips m.b.t. het onderhoud van de schoen?
Ok, kun je gelijk even checken of ze bij v Arendonk/Hans Diderich nog wat moois in de aanbieding hebben? Scheelt me morgen weer een kleine d-tourRoman S. schreef:Ze zijn van suede, zal vanmiddag even de stad in lopen voor een paar goeie spreidspanners en een borsteltje. Heb ze (helaas) niet in de aanbieding gekocht, was eigenlijk meer een 'ongelukje'Erik dB schreef:Regelmatig poetsen, direct na het dragen in de cederhouten spanners, en dan moeten ze het wel een poosje volhouden. Heb je ze ergens in de aanbieding gekocht? Ik was zojuist bij Zwartjes, maar werd niet heel blij van het aanbod...Roman S. schreef:Vandaag m'n eerste paartje Santoni's gekocht, hebben jullie tips m.b.t. het onderhoud van de schoen?
Bij Diderich veel in de uitverkoop, waaronder aardig wat Santoni. Bij van Arendonk ook nog wel aardig wat leuke restjes van als Bommel, van Lier en vast nog wel wat dingen die ik over 't hoofd heb gezienErik dB schreef: Ok, kun je gelijk even checken of ze bij v Arendonk/Hans Diderich nog wat moois in de aanbieding hebben? Scheelt me morgen weer een kleine d-tourDonderbruine half/hoog suede en/of zwarte veterschoenen...
Morgen om 09.00 in de auto, eerst nog even langs Zwartjes in A'dam en dan richting d'Olle Grieze :morecoffee:Roman S. schreef:Bij Diderich veel in de uitverkoop, waaronder aardig wat Santoni. Bij van Arendonk ook nog wel aardig wat leuke restjes van als Bommel, van Lier en vast nog wel wat dingen die ik over 't hoofd heb gezienErik dB schreef: Ok, kun je gelijk even checken of ze bij v Arendonk/Hans Diderich nog wat moois in de aanbieding hebben? Scheelt me morgen weer een kleine d-tourDonderbruine half/hoog suede en/of zwarte veterschoenen...