http://www.driving-fun.com/699/the-know ... ukste.aspx
PS Kijk je liever naar de videotest? Die volgt morgen.
Welke auto's zijn dat dan? De Mini Cooper S en bijv. de Clio RS, maar die is weer van een andere orde/prijsklasse. Een Yaris, Polo, Fabia is allemaal bagger....oor een auto in zijn klasse heeft de Mito een goede wegligging, al kun je betere auto’s vinden.
+1.partyondude schreef:Vind het jammer dat er gesproken wordt dat achterwielaandrijving meer fun zou brengen.
+1 vind het echt een geslaagde auto en volgens mij qua rijden ook heel oke (cf Punto GT, welke ik ook prachtig vind en als ik de meningen moet geloven ook goed rijdt). Vind hem zelf tig keer aantrekkelijker dan vele van de concurrenten.Macboy schreef: De Alfa Mito is een pareltje, zowel qua design als qua prijs. Er is geen enkel ander merk dat zoveel ziel in een auto heeft gesloten. Ook qua mogelijkheden, qua kleurstellingen is het een grote stap vooruit. Er is geen enkele andere auto binnen het segment dat er zo prachtig Italiaans uitziet.
Ik vind oprecht dat de Alfa Mito ten onrechte een verkoopflop is geworden. Ik snap mensen ook echt niet dat ze niet in de Mito gezien willen worden maar wel in een of andere zwakke Koreaanse of Franse flutbroeder.
Daar wil ik wel even op reageren, want wat er in die zin bedoeld wordt is uiteraard niet dat de Mito achterwielaandrijving zou moeten hebben, dat is waanzin in deze klasse. Wat wel bedoeld wordt, is dat Alfa-liefhebbers vaak nog auto's als de originele Spider en de 75 in hun achterhoofd hebben: klassieke, sportieve auto's met achterwielaandrijving. Bedoeld wordt dan ook juist dat de Mito een enthousiasme opwekt waardoor je zin krijgt in "echte Alfa's". Geef de Alfa-liefhebbers hun zin!Hielke schreef:+1.partyondude schreef:Vind het jammer dat er gesproken wordt dat achterwielaandrijving meer fun zou brengen.
Zulke uitspraken kunnen niet in autotests. Ook als de kans bestaat dat het waar is.
+1jarno trulli schreef:is er eigenlijk weleens onderzoek gedaan wie nou over het algemeen dit soort auto's koopt? zijn dat dan voornamelijk liefhebbers of gewoon mensen die een mooie auto zoeken? Ik heb namelijk weleens het idee dat wij autoliefhebbers er van alles van vinden maar niet de mensen zijn die de auto's nieuw kopen waar hier veel over gepraat word.![]()
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 8 gasten