TDI Power... Af en toe als je er achter rijd denk je het onderhand wel... Wat een zwarte wolken komen eruit

:banaan:
en nr 4 ook.indobesar schreef:Peugeot nr.3 uitgevallen.
Jurriuit schreef:Neeeee, de 009 AM eruit.
Die diesels mogen van mij allemaal stuklopen maar dit is balen.....
Welk stuk begrijp je niet?henno boenink schreef:Jurriuit schreef:Neeeee, de 009 AM eruit.
Die diesels mogen van mij allemaal stuklopen maar dit is balen.....
Als Peugeot het niet verkloot had ...........Jurjen schreef:1-2-3 Audi. Gatver.
Die diesels mogen van mij allemaal stuklopen
Ja, lijkt me vrij duidelijk. Vind er niks aan, die Endurance Diesels. Luister naar een AM die langs raast en zo'n Audi of Peugeot. Klinkt toch nergens naar.henno boenink schreef:Die diesels mogen van mij allemaal stuklopen
Het is geen DB wedstrijd, maar een snelheids wedstrijd, beetje raar om dan maar te wensen dat ze stuklopen.......Jurriuit schreef:Ja, lijkt me vrij duidelijk. Vind er niks aan, die Endurance Diesels. Luister naar een AM die langs raast en zo'n Audi of Peugeot. Klinkt toch nergens naar.henno boenink schreef:Die diesels mogen van mij allemaal stuklopen
Wie heeft het hier over decibellen? Ik vind er niks aan, dat is mijn MENING. En inderdaad, ik zie liever een Aston Martin op benzine winnen dan een stapel van die knikkerbakken.henno boenink schreef: Het is geen DB wedstrijd, maar een snelheids wedstrijd, beetje raar om dan maar te wensen dat ze stuklopen.......
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] en 12 gasten