TV Series

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Marco R.

Re: TV Series

Bericht door Marco R. » 12 mei 2010, 17:41

Dat kan ik ook beamen! Ik heb ze netjes allemaal gedownload (HD), en voor de mensen die de laatste paar afleveringen hebben gemist. Absoluut de moeite waard. Zie de eerste 5 als een opwarmer voor de laatste sectie. Vind het jammer dat er volgende week nog maar één aflevering is.

Tom

Bericht door Tom » 19 mei 2010, 00:32

Inmiddels ook de hele serie van The Pacific gezien.

Ik vond het een mooie serie. Wel anders dan Band of Brothers, die ik onder de streep beter vond (voornamelijk de karakters en meer gevoel van spanning door de gehele serie). Maar de manier waarop beide series in elkaar zijn gezet vind ik erg mooi. Vooraf de beelden waarin ze vertellen hoe het was. De serie zelf lijkt mij ook erg realistisch, bij normale films heb ik altijd meer het idee dat het uit de duim gezogen is. Sowieso vind ik dergelijke gebeurtenissen erg interessant/leerzaam.

Robertdj

Bericht door Robertdj » 03 jun 2010, 12:36

Gisteravond het de laatste aflevering van Dexter gekeken met m'n zus. We waren er nogal stil van :shock:

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 03 jun 2010, 12:50

Ik ga waarschijnlijk vanavond de laatste aflevering van seizoen 3 kijken met m'n vriendin.

Klasgenoot heeft seizoen 4 liggen, dus daar beginnen we volgende week mee :D

Wat een rete goeie serie! 8)

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 03 jun 2010, 17:07

Pff, iedereen over Dexter... Ik ga het ook maar eens downloaden dan. :forum:

Linc (Bas)

Bericht door Linc (Bas) » 13 jun 2010, 01:32

Ik weet niet of hij al langs is geweest, maar community is ook een fantastische serie. Het eerste seizoen is inmiddels afgelopen.

dvh

Bericht door dvh » 13 jun 2010, 06:12

Dankzij onze *kuchmoviebox* kijken wij vaak zo'n beetje alle recente serie's.
Dexter, Fringe, lost , en flashforward.

Persoonlijk vind ik fringe erg leuk. En lost natuurlijk.

Metchu

Bericht door Metchu » 13 jun 2010, 13:07

Linc (Bas) schreef:Ik weet niet of hij al langs is geweest, maar community is ook een fantastische serie. Het eerste seizoen is inmiddels afgelopen.
na een tip van Joost heb ik het eerste seizoen ook gekeken! ERG leuke serie! en natuurlijk is Ken Yeong een held!!! :mrgreen: :mrgreen:

aanradertje dus, doet me erg denken aan series als Scrubs, psych e.d.

BrianV

Bericht door BrianV » 14 jun 2010, 20:55

Wie heeft een soort gelijke site als superfundo maar dan voor recente serie's ?

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 14 jun 2010, 20:59

Sjongejonge wat is Dexter moeilijk te downloaden zeg. Geen enkele NZB werkt tot op heden. :? Iemand tips?

Dan maar Psych of Community (?) eens gaan downloaden.

Heeft iemand trouwens Blue Mountain State gezien? Ook wel leuke serie om te kijken. S01 is net afgelopen. :)

BrianV

Bericht door BrianV » 14 jun 2010, 21:01

Robin Hartog schreef:Sjongejonge wat is Dexter moeilijk te downloaden zeg. Geen enkele NZB werkt tot op heden. :? Iemand tips?

Heeft iemand trouwens Blue Mountain State gezien? Ook wel leuke serie om te kijken. S01 is net afgelopen. :)
ik heb toevallig dexter gedownload via Torrent. binnen een avond had ik alle 4 de seizoenen binnen.

Harrie

Bericht door Harrie » 15 jun 2010, 08:17

Robin Hartog schreef:Sjongejonge wat is Dexter moeilijk te downloaden zeg. Geen enkele NZB werkt tot op heden. :? Iemand tips?

Welke moet je hebben van Dexter? Ik heb er ff een paar geprobeerd maar geen problemen.

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 15 jun 2010, 10:20

Harrie schreef:

Welke moet je hebben van Dexter? Ik heb er ff een paar geprobeerd maar geen problemen.
Seizoen 1 gewoon en dan gewoon in het Engels (ondertiteling boeit me niet). Had er al 3 te pakken die gewoon Duits nagesynchroniseerd waren. :roll:

Robertdj

Bericht door Robertdj » 15 jun 2010, 10:40

Mijn pa heeft 'm ook onlangs nog binnengehaald. Ben nu zelf begonnen met de Dexter boeken, 4 stuks. Leuk leeswaar voordat je naar bed gaat, ga je lekker van dromen :banaan:

RutgerK

Bericht door RutgerK » 15 jun 2010, 13:22

BrianV schreef:

ik heb toevallig dexter gedownload via Torrent. binnen een avond had ik alle 4 de seizoenen binnen.
Ik heb DExter ook onlinags gedownlaod via eztv. Binnen een avond inderdaad de vier seizoenen gedownload

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 15 jun 2010, 13:35

Doe eens een linkje PM'en alsjeblieft? :angel:

Harrie

Bericht door Harrie » 15 jun 2010, 14:25

Robin Hartog schreef:Doe eens een linkje PM'en alsjeblieft? :angel:
Doe even je emailadres pm-en. Krijg je van mij een nzb van de 1ste dvd retail.

DG

Bericht door DG » 23 jun 2010, 00:56

Aanrader voor degene die van oorlog en aktie houd: Chris Ryan's Strike Back

http://sky1.sky.com/strike-back - High-octane drama explodes onto Sky1 HD this May with an action-packed series based on the multi-million best-selling book by former SAS man Chris Ryan.

Starring Richard Armitage and Andrew Lincoln, Strike Back is a compelling story of betrayal, glory, redemption and revenge played out through the interlinking lives of two former soldiers: military hero Hugh Collinson (Lincoln) and discharged veteran John Porter (Armitage).

On the eve of the invasion of Iraq in 2003, Porter leads a Special Forces unit on a daring hostage rescue mission into the heart of Basra, culminating in a disastrous turn of events for him and Collinson. Porter bears the burden of guilt, with the repercussions haunting him for years, until an opportunity presents itself to return to Iraq and redeem himself. After several years apart, Porter and Collinson's lives are about to collide once again…

In three stand-alone narratives based in Iraq, Zimbabwe, Afghanistan and Pakistan, dramatised over six episodes, the stories interweave the dramatic politics of war, with the personal demons of two very driven men: Collinson and Porter.

Filmed on location in the epic landscapes of South Africa on 35mm film for a stunning HD image, Strike Back is set to wow audiences with its cinematic proportions. From scenes of intense combat to the confines of a brutal Harare jail and the desert landscapes of Iraq to the lush greenery of the Zimbabwean outback, HD promotes every dramatic detail with crystal clear accuracy.

With an impressive international cast including Toby Stephens, Ewen Bremner, Jodhi May, Dhafer L'Abidine, Orla Brady, Shelley Conn and Colin Salmon, Strike Back is a series not to be missed this spring.

Sander

Bericht door Sander » 23 jun 2010, 10:14

Tom schreef:Inmiddels ook de hele serie van The Pacific gezien.

Ik vond het een mooie serie. Wel anders dan Band of Brothers, die ik onder de streep beter vond (voornamelijk de karakters en meer gevoel van spanning door de gehele serie). Maar de manier waarop beide series in elkaar zijn gezet vind ik erg mooi. Vooraf de beelden waarin ze vertellen hoe het was. De serie zelf lijkt mij ook erg realistisch, bij normale films heb ik altijd meer het idee dat het uit de duim gezogen is. Sowieso vind ik dergelijke gebeurtenissen erg interessant/leerzaam.
Helemaal mee eens, heb hem vorige week ook helemaal gezien.
Maar ik vond het wel jammer dat de serie maar 10 afleveringen had en vanaf aflevering 9 werd het wel een beetje afgeraffeld. Verder spannend en zeer goed in beeld gebracht!

Jules
Auto: F31 320d|1100 Evo SP|848Evo

Bericht door Jules » 23 jun 2010, 17:42

Robin Hartog schreef:
Harrie schreef:

Seizoen 1 gewoon en dan gewoon in het Engels (ondertiteling boeit me niet). Had er al 3 te pakken die gewoon Duits nagesynchroniseerd waren. :roll:
Ik heb ze allemaal gewoon via binsearch gevonden... en op FTD zijn de DVD's ook wel te vinden.

Nou de series waarvan ik 'bij' ben:
- Entourage
- How i met your mother
- Dexter
- Dirty Sexy Money
- Fringe
- South Park (blijft briljant :mrgreen: )

En misschien ben ik wel wat vergeten nog :mrgreen:

Laatste aflevering Dexter was inderdaad schokkend... ben benieuwd hoe dit verder gaat!!!

2000USA

Bericht door 2000USA » 09 aug 2010, 09:48

Kent iemand de serie Romanzo Criminale?
Zag een trailer voorbijkomen, zag er wel ok uit.
KLIK

RutgerK

Bericht door RutgerK » 11 aug 2010, 22:34

Ik heb de 4 seizoenen van Dexter in rap tempo gekeken. Mooi te lezen dat seizoen 5 niet lang meer op zich laat wachten.

Metchu

Bericht door Metchu » 14 aug 2010, 17:14

ja kan niet wachten op het vervolg van dexter...

maar ik heb begrepen dat er een aantal van mijn vaste series zijn "ended"

zo is flashforward gecanceld :? bizar... ik begon net lekker in die serie te komen
en heroes schijnt ook al klaar te zijn ... vind ik een beetje vreemd eigenlijk...

zo was de serie Life ook gecanceld, baalde daar ook van :(

beetje jammer... maar goed, in september begint de hele rollercoaster met series weer! heb der zin an!

Tom V

Bericht door Tom V » 14 aug 2010, 22:07

Heroes zag je natuurlijk van mijlen ver aankomen. Verhaal werd steeds dunner, CGI was bizar slecht, het budget was duidelijk op.

Life vond ik apart inderdaad, was een leuke serie.

stefan740

Bericht door stefan740 » 14 aug 2010, 23:37

Op aanraden van jullie aan Dexter begonnen. Seizoen 1 t/m 4 binnen een dag of 10 gekeken :lol: Nu maar wachten tot 26 september.

Life vond ik ook erg leuk.

Plaats reactie