Wat gaat DF stemmen komende Tweede Kamer verkiezingen?
- Fernando
- Ravin ///M
Re: Wat gaat DF stemmen komende Tweede Kamer verkiezingen?
In Saudi Arabie kun je 10 jaar de cel in als je een tweede nationaliteit aanneemt
.
Maar ontopic, ben benieuwd hoe snel de formatie gaat...
Maar ontopic, ben benieuwd hoe snel de formatie gaat...
- Fernando
- Snipe
't Is maar wat je Hollandse Nieuwe noemt natuurlijk.
- RutgerK
Ik vertrouw die persoon in de rolstoel dus voor geen meter! 
- Niels
- Auto: Prius+
Scherp weer Rutger 
- RutgerK
Luco schreef: Die conclusie kan je trekken.
Maar is het in ander landen dan wel normaal om twee nationaliteiten te hebben?
Volgens mij niet.
Of ik het ermee eens ben is weer iets anders, maar je kan het nu eenmaal niet overal mee eens zijn.
Dat is nu eenmaal democratie, ik betaal ook voor mensen met kinderen terwijl wij ze niet willen, ben het er ook niet mee eens, maar dat zijn nu eenmaal de afspraken hier, wil je die veranderen moet je zelf de politiek ingaan of een partij kiezen die jouw mening deelt.
Een paar maar
De discussie zal ik verder wel laten rusten. Een gedegen argument waar het in de praktijk wel goed voor is verwacht is niet.
-
Luco
Rutger, je zegt elke keer dat je argumenten wilt hebben waarom het zo is.
Geef nou eens een argument waarom het beter is dat het wel toegestaan wordt?
Nogmaals, ik zeg niet dat ik het ermee eens ben hoor, als het had gekund had ik ook beide nationaliteiten gehouden, maar blijkbaar mogen alleen marrokanen en turken dat omdat dat de uitzonderingen zijn die de nederlandse staat toelaat, daarom zeg ik ook, of iedereen mag het of niemand.
Verder zegt het plaatje niet zoveel zonder uitleg
Geef nou eens een argument waarom het beter is dat het wel toegestaan wordt?
Nogmaals, ik zeg niet dat ik het ermee eens ben hoor, als het had gekund had ik ook beide nationaliteiten gehouden, maar blijkbaar mogen alleen marrokanen en turken dat omdat dat de uitzonderingen zijn die de nederlandse staat toelaat, daarom zeg ik ook, of iedereen mag het of niemand.
Verder zegt het plaatje niet zoveel zonder uitleg
- Fernando
Dan is dit stukje wel interessant luco.... http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/im ... opmans.pdfLuco schreef:
- Maus335i
Of dat plaatje klopt niet, of het gaat over iets anders dan ik denk. Betekent rood nou dat je geen dubbele nationaliteit mag hebben en groen wel? Tenslotte heeft jouw vriendin een Australisch paspoort én een Nederlandse, terwijl Nederland rood is en Australië groen.RutgerK schreef:
Een paar maar
De discussie zal ik verder wel laten rusten. Een gedegen argument waar het in de praktijk wel goed voor is verwacht is niet.
Of het slaat op het feit dat je bij een rood land je paspoort niet MAG inleveren. Wat ook weer niet zou kloppen, want je Nederlandse nationaliteit kan je opgeven en zoals Luco zegt je Italiaanse ook.
Misschien gaat het over landen die de meeste kans op het winnen van het WK heeft? Hoewel.. Nederland zou toch kans moeten hebben zou je denken :p
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... l#comments
Hahaha, zo wanhopig worden ze.
Altijd mooi, Wilders beschuldigen dat 'ie mensen uitsluit en wat doen ze zelf?
Ook mooi dat er een hoop ambtenaren niet onder Wilders willen werken. Werd toch al tijd voor een grote opruiming daar.
Hahaha, zo wanhopig worden ze.
Ook mooi dat er een hoop ambtenaren niet onder Wilders willen werken. Werd toch al tijd voor een grote opruiming daar.
- Niels
Iemand KB nog gezien op Ned 1 gisteren? Daar zat Hero Brinkman en die was legendarisch bezig
Frits Westers en Mart Smeets zaten er ongeveer zo bij:

Ik kan niet wachten op een coalitie met PVV erin, dat wordt echt lachen in deze soap
Ik kan niet wachten op een coalitie met PVV erin, dat wordt echt lachen in deze soap
- Snipe
Hero Brinkman?Niels schreef:Iemand KB nog gezien op Ned 1 gisteren? Daar zat Hero Brinkman en die was legendarisch bezig![]()
- GTRene
Die Brinkman kan een speelpop zijn van de staat...
als die coalitie komt en er komt geen kleine partij om wat meer speelruimte te creeren, kunnen ze met hem (Hero) spelen om het te laten vallen (als ze denken dit vinden we niet leuk wie die mensen in de achterkamertjes ook zijn) en nwe verkiezingen...
Ik zeg niet dat het zo is maar soms ruikt het er wel naar
magoed als alles goed voor NL loopt zullen ze dat vast niet doen.
als die coalitie komt en er komt geen kleine partij om wat meer speelruimte te creeren, kunnen ze met hem (Hero) spelen om het te laten vallen (als ze denken dit vinden we niet leuk wie die mensen in de achterkamertjes ook zijn) en nwe verkiezingen...
Ik zeg niet dat het zo is maar soms ruikt het er wel naar
magoed als alles goed voor NL loopt zullen ze dat vast niet doen.
- Niels
Hero Brinkman idd
met mod editje
met mod editje
- GTRene
die Engelsen en Amerikanen zullen denken dat het een held is die BrinkmanNiels schreef:Hero Brinkman idd![]()
met mod editje
- Niels
Tja soms kijken mensen niet verder dan hun neus lang is natuurlijk 
- HansD
Dat is afgelopen woensdag wel gebleken ja (noem er bewust geen partij bij, dat mag iedereen voor zichzelf uitmaken).Niels schreef:Tja soms kijken mensen niet verder dan hun neus lang is natuurlijk
- GTRene
deze kijkt dan aardig ver, maar of we daar dan zo blij mee moeten zijnNiels schreef:Tja soms kijken mensen niet verder dan hun neus lang is natuurlijk
- wjn
Dat wist iedereen van tevoren natuurlijk, hoewel sommige mensen nog verbaast reageren dat er nu ineens "breekpunten" omvallen.GTRene schreef:deze kijkt dan aardig ver, maar of we daar dan zo blij mee moeten zijnNiels schreef:Tja soms kijken mensen niet verder dan hun neus lang is natuurlijk![]()
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Vanmorgen in de Telebaron, mooi stuk van Smalhout over populisme...........................zeer lezenswaardig IMHO
- JP
- Ravin ///M
Is die uitzending met Brinkman ergens te zien? Welk programma is 'KB'?
edit; heb het al; Keutel en vd Brink
edit; heb het al; Keutel en vd Brink
- Maus335i
Het zal wel aan mij liggen hoor maar..
http://www.pvv.nl/index.php/component/c ... kabinet-in
Dit is toch gewoon een heel plausibel verhaal van een politicus? Probleem is dat iedereen zo'n bericht gekleurd leest, vaak beinvloed door media en/of zogenaamde BN'ers met de ballen verstand van politiek.
Moet me trouwens even van het hart dat veel mensen op dit moment de pot verwijten datie zwart ziet. Want "PVV stemmers" in het algemeen zijn mensen zonder hersenen, nazi's en weet ik veel wat er allemaal over geroepen wordt. Terwijl ze juist dit soort dingen de PVV verwijten. Dan heb je een enorme plaat voor je hoofd als je het mij vraagt.
Dit soort berichten dan ook weer:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/390017/1 ... lders.html
Negatief imago Limburg door Wilders.... echt zum kotsen! Mooi zo'n schijndemocratie......
http://www.pvv.nl/index.php/component/c ... kabinet-in
Dit is toch gewoon een heel plausibel verhaal van een politicus? Probleem is dat iedereen zo'n bericht gekleurd leest, vaak beinvloed door media en/of zogenaamde BN'ers met de ballen verstand van politiek.
Moet me trouwens even van het hart dat veel mensen op dit moment de pot verwijten datie zwart ziet. Want "PVV stemmers" in het algemeen zijn mensen zonder hersenen, nazi's en weet ik veel wat er allemaal over geroepen wordt. Terwijl ze juist dit soort dingen de PVV verwijten. Dan heb je een enorme plaat voor je hoofd als je het mij vraagt.
Dit soort berichten dan ook weer:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/390017/1 ... lders.html
Negatief imago Limburg door Wilders.... echt zum kotsen! Mooi zo'n schijndemocratie......