
Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
- Maus335i
- Berichten: 3824
- Lid geworden op: 18 apr 2007, 14:05
- Locatie: Groningen
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Jammer van die handbak Andre 

-
OnlineKasteel
- Berichten: 5442
- Lid geworden op: 15 feb 2006, 10:17
- Locatie: Haarlem
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Vind het geen nadeel, BBS CH + Akrapovic eronder en gaanMaus335i schreef:Jammer van die handbak Andre

-
- Berichten: 4500
- Lid geworden op: 14 feb 2008, 22:40
- Locatie: Achter het stuur
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Alleen die BBSen, die blerpijp is overbodg. Movit 370 niet.Kasteel schreef:Vind het geen nadeel, BBS CH + Akrapovic eronder en gaanMaus335i schreef:Jammer van die handbak Andre
-
OnlineKasteel
- Berichten: 5442
- Lid geworden op: 15 feb 2006, 10:17
- Locatie: Haarlem
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Vond @ Scuderia het wel net het verschil maken, echt db's pompt het niet volgens mijsteve smith schreef:Alleen die BBSen, die blerpijp is overbodg. Movit 370 niet.Kasteel schreef:Vind het geen nadeel, BBS CH + Akrapovic eronder en gaanMaus335i schreef:Jammer van die handbak Andre

-
- Berichten: 4500
- Lid geworden op: 14 feb 2008, 22:40
- Locatie: Achter het stuur
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Precies. En wat tussen 300x blerriehoera op een circuit precies goed is slaat op straat nergens op.Kasteel schreef:Vond @ Scuderia het wel net het verschil maken, echt db's pompt het niet volgens mijsteve smith schreef:Alleen die BBSen, die blerpijp is overbodg. Movit 370 niet.Kasteel schreef:
Vind het geen nadeel, BBS CH + Akrapovic eronder en gaan.
- Leen
- Berichten: 1213
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 17:06
- Locatie: Katwijk aan Zee
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
even een updeetje van m'n M3 .
heb er nu de laatste 3 maanden 12000 km mee gereden.
En hij verveelt geen seconde 8)
Die DSG bak is gewoonweg fenomenaal . in autocruise mode is het een heerlijke 7traps automaat om tussen het dagelijkse drukke verkeer te laveren , en in full attack mode is het 's ochtendsvroeg binnendoor naar m'n werk een heerlijke (weliswaar zware ) ultimate driving-fun machine . ik arriveer elke morgen met een dikke smile op kantoor .
Enne Steve , zo'n full exhaust systeem van akrapovich is natuurlijk idd voor 5,5K een idiote extra , maar alleen een tuv streetlegal achterdemper van eisenmann is wel echt een must hoor 8) anders praat hij niet met je .
Oh ja , en idd begrensd op 272 tellersnelheid kwam ik vorige in D. achter . hoe hard loopt zo'n m3 eigenlijk onbegrensd ? ik had het idee dat hij makkelijk verder kon .
heb er nu de laatste 3 maanden 12000 km mee gereden.
En hij verveelt geen seconde 8)
Die DSG bak is gewoonweg fenomenaal . in autocruise mode is het een heerlijke 7traps automaat om tussen het dagelijkse drukke verkeer te laveren , en in full attack mode is het 's ochtendsvroeg binnendoor naar m'n werk een heerlijke (weliswaar zware ) ultimate driving-fun machine . ik arriveer elke morgen met een dikke smile op kantoor .
Enne Steve , zo'n full exhaust systeem van akrapovich is natuurlijk idd voor 5,5K een idiote extra , maar alleen een tuv streetlegal achterdemper van eisenmann is wel echt een must hoor 8) anders praat hij niet met je .
Oh ja , en idd begrensd op 272 tellersnelheid kwam ik vorige in D. achter . hoe hard loopt zo'n m3 eigenlijk onbegrensd ? ik had het idee dat hij makkelijk verder kon .
- romo
- Berichten: 27061
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Nou, onbegrensd loopt dat dan zowat de teller uit....................(teller dus, geen echte KM/h`s that is)
Ik had hem een 6 weken geleden ook helemaal los, 273 op de klok, en dan denk is dit het nou? Dat ding heeft nog zoveel over, zowel qua blok, als qua wegligging..................
Eigenlijk moet die begrenzer er af, zeker als ik met mijn E46 M3 vergelijk, dat ding deed 295 op de klok.............
Ik had hem een 6 weken geleden ook helemaal los, 273 op de klok, en dan denk is dit het nou? Dat ding heeft nog zoveel over, zowel qua blok, als qua wegligging..................
Eigenlijk moet die begrenzer er af, zeker als ik met mijn E46 M3 vergelijk, dat ding deed 295 op de klok.............
-
- Berichten: 4500
- Lid geworden op: 14 feb 2008, 22:40
- Locatie: Achter het stuur
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Praten doe jij toch ook niet via je achteruitgang? Een beetje muziek kun je veel beter en goedkoper bereiken met een intake-setje, dan heb je tenminste eerlijk geluid i.p.v. Audi-geluid. En het is stil op momenten dat jij je poot niet onderin hebt......Leen schreef:Enne Steve , zo'n full exhaust systeem van akrapovich is natuurlijk idd voor 5,5K een idiote extra , maar alleen een tuv streetlegal achterdemper van eisenmann is wel echt een must hoor 8) anders praat hij niet met je
-
- Berichten: 11405
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Die ex van mij is als nieuw zeer weinig mee gereden. Had ook zeker nog niet weggegaan als de andere mogelijkheid niet had gelukt.
- Erik K.
- Berichten: 7209
- Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Welke mogelijkheid Andre? 

- romo
- Berichten: 27061
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Erik K. schreef:Welke mogelijkheid Andre?
Egh
CSL
GTS
- Maus335i
- Berichten: 3824
- Lid geworden op: 18 apr 2007, 14:05
- Locatie: Groningen
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
@Leen, kan ik volledig beamen. Ik heb 2 weken geleden die zwarte M3 competition demo hier in NL een dagje mee gehad. Wat een fe-no-me-nale auto in combinatie met die DCT!! Terugschakelen van de 3 naar de 2 is echt een enorm feest. Geen gekloot met de koppeling intrappen en flink tussengas geven, dat doetie gewoon voor je. En dat niet alleen, er komt zo'n heerlijk geluid uit dat de hele buurt omkijkt bij het terugschakelen. Kreeg er steeds kippenvel van...
Waarom koop ik een Audi
Ohja.. ik wilde zonodig comfortabel hardrijden
Waarom koop ik een Audi

Ohja.. ik wilde zonodig comfortabel hardrijden

- romo
- Berichten: 27061
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Wou je zeggen dat een M3 oncomfortabel hard rijdt?
Dan zou ik nog maar een proefritje aanvragen, liefst een permanente.............................dus rap die Audi cancelelen........................
Dan zou ik nog maar een proefritje aanvragen, liefst een permanente.............................dus rap die Audi cancelelen........................

-
- Berichten: 4500
- Lid geworden op: 14 feb 2008, 22:40
- Locatie: Achter het stuur
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Kafer.romo schreef:Erik K. schreef:Welke mogelijkheid Andre?
Egh
CSL
GTS
- Knot
- Berichten: 40165
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Lekker kilometers gemaakt Leen!
- Leen
- Berichten: 1213
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 17:06
- Locatie: Katwijk aan Zee
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
De vis wordt duur betaald Rody 8)
ach, de actieradius valt me nog alleszins mee , 450 km is makkelijk te halen op 1 tank
gemiddeld verbruik tot nu toe 1 op 7,7
ach, de actieradius valt me nog alleszins mee , 450 km is makkelijk te halen op 1 tank
gemiddeld verbruik tot nu toe 1 op 7,7
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
De vis wordt duur betaald Rody

- romo
- Berichten: 27061
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- Jules
- Berichten: 1905
- Lid geworden op: 30 sep 2009, 11:05
- Auto: F31 320d|1100 Evo SP|848Evo
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
ekris?
Wie kan me trouwens vertellen wat dat pakketje inhoudt? FF te lui om te googlen

- Joop
- Berichten: 9060
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Dit is een demo van BMW Nederland...
...paar weken terug bij de Netto Deal Dagen van Ekris hadden ze deze (naast de F02 760Li) ook staan om mee proef te rijden...
...geweldig apparaat om in het echt te zien en te rijden. Die CSL velgen doen het IRL erg goed onder de auto.
Verder een normale auto met de CSL wielen vanuit het Competition Pakket.
...paar weken terug bij de Netto Deal Dagen van Ekris hadden ze deze (naast de F02 760Li) ook staan om mee proef te rijden...
...geweldig apparaat om in het echt te zien en te rijden. Die CSL velgen doen het IRL erg goed onder de auto.
Verder een normale auto met de CSL wielen vanuit het Competition Pakket.
- Maus335i
- Berichten: 3824
- Lid geworden op: 18 apr 2007, 14:05
- Locatie: Groningen
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Zoals Joop al zegt demo BMW Nederland. Die auto heb ik een dagje meegehad en wat een heerlijk kanon. De S8 cancellen zit er niet meer in Romo, maar als ik opnieuw had moeten kiezen tussen 335i of M3 wist ik het wel

Jammer hoe kansloos ze met die demo auto's om zijn gegaan tijdens die Ekris dagen. Maar daar zal vast het laatste woord nog niet over gezegd zijn intern.
- romo
- Berichten: 27061
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Ik vind het een super ding...............................ik zou hem wel willen.................vooral de DCT dan.......
-
- Berichten: 1934
- Lid geworden op: 18 mar 2006, 17:27
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Heb ik iets gemist? 8) Meer detailsMaus335i schreef:Zoals Joop al zegt demo BMW Nederland. Die auto heb ik een dagje meegehad en wat een heerlijk kanon. De S8 cancellen zit er niet meer in Romo, maar als ik opnieuw had moeten kiezen tussen 335i of M3 wist ik het wel
Jammer hoe kansloos ze met die demo auto's om zijn gegaan tijdens die Ekris dagen. Maar daar zal vast het laatste woord nog niet over gezegd zijn intern.

-
- Berichten: 9423
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
- Locatie: Curaçao
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
+1Rein schreef:Heb ik iets gemist? 8) Meer detailsMaus335i schreef:Zoals Joop al zegt demo BMW Nederland. Die auto heb ik een dagje meegehad en wat een heerlijk kanon. De S8 cancellen zit er niet meer in Romo, maar als ik opnieuw had moeten kiezen tussen 335i of M3 wist ik het wel
Jammer hoe kansloos ze met die demo auto's om zijn gegaan tijdens die Ekris dagen. Maar daar zal vast het laatste woord nog niet over gezegd zijn intern.
Meer info gewenscht

- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], bleu_dust, Semrush [Bot] en 3 gasten