Sebastian Keijmel Race Development & Driver Training?

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Gesloten
KW

Re: Sebastian Keijmel Race Development & Driver Training?

Bericht door KW » 09 jun 2010, 18:44

Tom schreef:Macboy en Robin stelletje drama-queens :)

Topic was gewoon serieus en ik zie nergens dat mensen hem iets ergs toewensen.
Al zou het sommige (incl. me) ook niet verbazen, daarom legde ik die link tussen grijze celica en skrd.
Dramaqueen? Niks dramaqueen. Hij heeft een goed punt. Zoals je zelf ook weet zit iedereen te azen op het bericht dat SK gecrashed is zodat ze eindelijk kunnen zeggen "zie je wel eigenwijze sukkel :nana: " dus de kans op nonserieuze/respecloze reacties is dan al erg groot... Je eigen startpost kan ik al niet eens serieus noemen met je :df: smilie :please:

Michel P

Bericht door Michel P » 09 jun 2010, 18:46

Ik vind dit ook redelijk smakeloos, ik naam aan dat we niemand op DF dit toewensen.

Michel

Tom

Bericht door Tom » 09 jun 2010, 19:02

KW schreef:
Tom schreef:Macboy en Robin stelletje drama-queens :)

Topic was gewoon serieus en ik zie nergens dat mensen hem iets ergs toewensen.
Al zou het sommige (incl. me) ook niet verbazen, daarom legde ik die link tussen grijze celica en skrd.
Dramaqueen? Niks dramaqueen. Hij heeft een goed punt. Zoals je zelf ook weet zit iedereen te azen op het bericht dat SK gecrashed is zodat ze eindelijk kunnen zeggen "zie je wel eigenwijze sukkel :nana: " dus de kans op nonserieuze/respecloze reacties is dan al erg groot... Je eigen startpost kan ik al niet eens serieus noemen met je :df: smilie :please:
Inderdaad als hij z'n celica plat rijd dan zal ik erom lachen. Niet omdat het dan niet zielig voor em is, wel omdat ie zelf een grote mond heeft en mensen em daarvoor waarschuwde. Dat roep je dan over jezelf af met zo'n gedrag.

Maar tussen iemand iets toewensen met letsel tot gevolg en zeggen 'haha zie je nou wel' zit wel een heeeel groot verschil.

KW

Bericht door KW » 09 jun 2010, 23:40

Tom schreef: Inderdaad als hij z'n celica plat rijd dan zal ik erom lachen. Niet omdat het dan niet zielig voor em is, wel omdat ie zelf een grote mond heeft en mensen em daarvoor waarschuwde. Dat roep je dan over jezelf af met zo'n gedrag.

Maar tussen iemand iets toewensen met letsel tot gevolg en zeggen 'haha zie je nou wel' zit wel een heeeel groot verschil.
Je spreekt jezelf nu wel heel erg tegen Tommieboy.

En hij roept helemaal niets over zichzelf af, op geen enkele manier.

SteV6

Bericht door SteV6 » 09 jun 2010, 23:44

KW schreef:En hij roept helemaal niets over zichzelf af, op geen enkele manier.
:shocking:

Tom

Bericht door Tom » 09 jun 2010, 23:46

KW schreef:
Tom schreef: Inderdaad als hij z'n celica plat rijd dan zal ik erom lachen. Niet omdat het dan niet zielig voor em is, wel omdat ie zelf een grote mond heeft en mensen em daarvoor waarschuwde. Dat roep je dan over jezelf af met zo'n gedrag.

Je spreekt jezelf nu wel heel erg tegen Tommieboy.

En hij roept helemaal niets over zichzelf af, op geen enkele manier.
Ik spreek mijzelf helemaal niet tegen.
Als hij z'n auto in de vangrail op de ring zet dan lach ik erom met z'n grootspraak.
Wanneer er persoonlijk letsel bij is zal ik dat niet doen.
En nogmaals daar zit een heeeeel groot verschil in.

Erik dB

Bericht door Erik dB » 09 jun 2010, 23:47

Michel P schreef:Ik vind dit ook redelijk smakeloos, ik naam aan dat we niemand op DF dit toewensen.

Michel
**is het eens met stupid hierboven, en van een heel andere gradatie dan het piepen over foto's van al dan niet gecrashte wagens op de Ring** :bag:

KW

Bericht door KW » 09 jun 2010, 23:55

SteV6 schreef:
Je kan wel geschokt reageren, maar hij laat alleen zien watie kan en waarom hij het zus en zo wil, niet meer niet minder.

Tom schreef: Ik spreek mijzelf helemaal niet tegen.
Als hij z'n auto in de vangrail op de ring zet dan lach ik erom met z'n grootspraak.
Wanneer er persoonlijk letsel bij is zal ik dat niet doen.
En nogmaals daar zit een heeeeel groot verschil in.
Je spreekt jezelf tegen ja. Eerst lach je er om, en als later blijkt dat hem wat mankeert trek je je woorden terug... dan is het al te laat.

Daarbij, waar zie jij enige 'grootspraak' ?? Heb hem dat nog nooit zien posten, op geen enkel forum.
Dat je het als grootspraak aanziet is je eigen interpretatie. Daarmee ligt het 'probleem' (dat schijnt het te zijn :hmmm: ) nog steeds bij anderen en niet bij hem.
Laatst gewijzigd door KW op 09 jun 2010, 23:59, 2 keer totaal gewijzigd.

Sebastian Keijmel

Bericht door Sebastian Keijmel » 09 jun 2010, 23:56

SteV6 schreef:
Bedankt voor de intresse rondom SKRD voor mee info kijk op http://www.skeijmel.nl :)

Verder gaat alles goed met mij en mijn auto!

SteV6

Bericht door SteV6 » 10 jun 2010, 00:23

KW schreef:
SteV6 schreef:
Je kan wel geschokt reageren, maar hij laat alleen zien watie kan en waarom hij het zus en zo wil, niet meer niet minder.
Áls ik de recente filmpjes bekijk, dan zie ik iemand die NIET weet waar zijn kunde ophoudt en waar dom geluk een rol gaat spelen. En als je niet weet waar je grenzen liggen roep je onheil over jezelf en anderen af m.i.

Ik gun niemand een ongeluk omdat ikzelf nog dagelijks geconfronteerd wordt met de gevolgen van een ongeluk door een te voorkomen fout van iemand anders.

Stephan

Tom

Bericht door Tom » 10 jun 2010, 01:02

KW schreef: Je spreekt jezelf tegen ja. Eerst lach je er om, en als later blijkt dat hem wat mankeert trek je je woorden terug... dan is het al te laat.
Ik wens iemand met een, naar mijn mening, te hoge eigendunk een deuk in z'n imago toe (dus een auto kort rijden). Geeft aan dat iedereen die hem waarschuwde gelijk hadden.
Maar persoonlijk letsel zal ik niemand toewensen.

Dat jij dat als hetzelfde ziet, prima. maar ik trek geen woorden terug hoor.

KW

Bericht door KW » 10 jun 2010, 01:07

SteV6 schreef: Áls ik de recente filmpjes bekijk, dan zie ik iemand die NIET weet waar zijn kunde ophoudt en waar dom geluk een rol gaat spelen. En als je niet weet waar je grenzen liggen roep je onheil over jezelf en anderen af m.i.
Dergelijke belastende bezwaren baseer ik liever op wat beter/realistischer materiaal dan een filmpje op internet, zoals naast hem in de auto zitten en alleen daar op beoordelen.

Tom schreef: Ik wens iemand met een, naar mijn mening, te hoge eigendunk een deuk in z'n imago toe (dus een auto kort rijden). Geeft aan dat iedereen die hem waarschuwde gelijk hadden.
Jammer voor je dat het geen eigendunk is.

Arthur
Auto: Nr.52

Bericht door Arthur » 10 jun 2010, 09:59

Sebastian Keijmel schreef:
SteV6 schreef:
Bedankt voor de intresse rondom SKRD voor mee info kijk op http://www.skeijmel.nl :)

Verder gaat alles goed met mij en mijn auto!
Nu dit duidelijk is gaat deze maar ff op slot want ik zie het alweer gebeuren...

Gesloten