Vandaag GESPOT
- Adje ///M3
Re: Vandaag GESPOT
Vandaag een mooie E93 M3 cabrio, Lotus elise, Porsche 964. (vanuit een CL63)
- Weiqun W.
- Auto: 200sx S14a, E87 118d
Xave30 zondag in de Steenstraat Arnhem
-
Xave30
:oWeiqun W. schreef:Xave30 zondag in de Steenstraat Arnhem
- Ben_968CS
Zo zie je een Tesla, zo zie je een hele Tesla showroom (in aanbouw).
Vandaag in Zurich gespot:

Vandaag in Zurich gespot:
-
Luuk
Wat een ranzig hok. Wansmaak.Gijs. schreef:SteV6 schreef:Gisteren schijnt door Snellers een Lamborgini Hamann Murcielago afgeleverd te zijn ... Helaas heb ik geen details over kleur, vermogen enz. enz.
Stephan
Komt een dezer dagen op NL kenteken (is overigens al bij de eigenaar thuis).
-
ErikS
Haha Luuk,
Heb je mijn bericht ook al gelezen of hebben wij dezelfde smaak?!
Heb je mijn bericht ook al gelezen of hebben wij dezelfde smaak?!
-
Thijs-v-d-H
Chris, ik zag je vader nog rijden vandaag. Was vanochtend net iets voor 8, hij kwam de afrit van de A29 bij Barendrecht af en ik stond te wachten bij het stoplicht. Wat is het toch een machtige ding! Ik heb je vader nog een opgestoken duimpje gegeven, hij zwaaide nog.Chris van S. schreef:Sinds een paar dagen staat deze weer bij ons op de parkeerplaats van de zaak. Hij is weer van stal gehaald.
- Niels v D
Een hele stoet groene Benzen..
C200 CGI, E400Hybrid, B200cng?
totaal auto of 7 ofzo..
C200 CGI, E400Hybrid, B200cng?
totaal auto of 7 ofzo..
- Chris van S.
@Thijs: Dat kan inderdaad niet missen. Dat was mijn vader. Ons kantoor zit in Barendrecht, vandaar.
-
Thijs-v-d-H
Ja weet ik, we hebben elkaar weleens ontmoet bij de Fonkert. Ik liep er toen stage.Chris van S. schreef:@Thijs: Dat kan inderdaad niet missen. Dat was mijn vader. Ons kantoor zit in Barendrecht, vandaar.
-
steve smith
Oh vandaar. Kon me al niet voorstellen dat je als passerende klant bij zo'n k*tdealer terecht gekomen was.Thijs-v-d-H schreef:Ja weet ik, we hebben elkaar weleens ontmoet bij de Fonkert. Ik liep er toen stage.Chris van S. schreef:@Thijs: Dat kan inderdaad niet missen. Dat was mijn vader. Ons kantoor zit daar.
- duifjes.com
Steve ik hou erg van directe meningen etc maar waarom is dit nu weer een kutdealer? onderbouw je zelf vaker eens.....en wat zijn wel goede in dit geval BMW dealers dan?steve smith schreef:Oh vandaar. Kon me al niet voorstellen dat je als passerende klant bij zo'n k*tdealer terecht gekomen was.Thijs-v-d-H schreef:Ja weet ik, we hebben elkaar weleens ontmoet bij de Fonkert. Ik liep er toen stage.Chris van S. schreef:@Thijs: Dat kan inderdaad niet missen. Dat was mijn vader. Ons kantoor zit daar.
-
jarno trulli
volgens mij werd ik vanochtend rond 10 uur ingehaald op de a4 tussen den haag en leiden door adje/m3, had er redelijk de sokken in.
-
Thijs-v-d-H
Ach k*tdealer of niet, dat is aan jouw.steve smith schreef:Oh vandaar. Kon me al niet voorstellen dat je als passerende klant bij zo'n k*tdealer terecht gekomen was.Thijs-v-d-H schreef:Ja weet ik, we hebben elkaar weleens ontmoet bij de Fonkert. Ik liep er toen stage.Chris van S. schreef:@Thijs: Dat kan inderdaad niet missen. Dat was mijn vader. Ons kantoor zit daar.
Wij kopen er al meer van dan 30 jaar auto´s en worden er altijd prima geholpen.
- duifjes.com
In de M3 Touring hoop ikjarno trulli schreef:volgens mij werd ik vanochtend rond 10 uur ingehaald op de a4 tussen den haag en leiden door adje/m3, had er redelijk de sokken in.
-
jarno trulli
nee de 7, of is dat al niet meer mogelijk? wel dezelfde kleur en velgen en hij kwam met 20km/u verschil voorbij dus interieur zag ik zo net niet. zie er wel gaaf uit in je spiegel trouwens. 8)
- Adje ///M3
Dan was waarschijnlijk iemand anders met mijn 7 er vandoor. Ik was het niet in ieder gevaljarno trulli schreef:nee de 7, of is dat al niet meer mogelijk? wel dezelfde kleur en velgen en hij kwam met 20km/u verschil voorbij dus interieur zag ik zo net niet. zie er wel gaaf uit in je spiegel trouwens. 8)
Mijn enige ritje van vandaag (met een klantenauto) was zojuist op en neer naar Breda alwaar ik een grijze R8 tegenkwam t.h.v. Oirschot
- duifjes.com
Is het nu al de DF - slet gewordenAdje ///M3 schreef:Dan was waarschijnlijk iemand anders met mijn 7 er vandoor. Ik was het niet in ieder gevaljarno trulli schreef:nee de 7, of is dat al niet meer mogelijk? wel dezelfde kleur en velgen en hij kwam met 20km/u verschil voorbij dus interieur zag ik zo net niet. zie er wel gaaf uit in je spiegel trouwens. 8)
Mijn enige ritje van vandaag (met een klantenauto) was zojuist op en neer naar Breda alwaar ik een grijze R8 tegenkwam t.h.v. Oirschot
-
steve smith
Ooit als 19/20 jarige voor 1500 piek onderdelen (tandriem, spanrol, waterpomp, reguliere zooi dus, plus wat cosmetische troep) daar besteld, voor een destijds net aangekochte 524td. Vervolgens drie zaterdagen achter elkaar langs geweest om die op te halen op tijden dat het magazijn volgens de paal buiten gewoon open was. Doordeweeks moest ik namelijk gewoon werken voor een toenmalige baas.... Staat daar zo'n 16-jarige stagair van Hfl.1,80p.u. die vertelt dat je spullen er nog niet zijn/hij ze niet kan vinden/whatever. I.i.g. geen onderdelen. Op de terugweg van het derde (tevergeefse) bezoek klapt de distributieriem van je 524td (motor schroot, dat was dus waar die onderdelen voor waren), en maandagochtend daarop als je weer op je werk zit (waar je na 21km op de fiets bent want je auto is voorlopig dood) belt de magazijnmeester van de dealer in kwestie met een geagiteerd toontje "wanneer je die spullen nou eens komt halen die al twee weken klaar liggen".duifjes.com schreef:Steve ik hou erg van directe meningen etc maar waarom is dit nu weer een kutdealer? onderbouw je zelf vaker eens.....en wat zijn wel goede in dit geval BMW dealers dan?
Ik kan u verzekeren dat er heel wat water door de zee moet vloeien voordat ik daar ooit weer een poot binnenzet. Zeker gezien bovenstaand gevalletje opliep tot post van een incassobureau voor dezelfde (nooit meer geleverde/afgehaalde) spullen, terwijl ik weet dat een groot gedeelte van de cosmetische onderdelen die in die bestelling zaten (raampezen/mistlampen e.d.) later op Chris's M535i en een 323i van een vriendje van me gebruikt zijn.
Ze zullen jullie vast op je wenken bedienen, ik weet inmiddels ook uit ervaring dat een dealer je anders benadert als je client #1 bent/vertegenwoordigt. Maar hoe er met the little people omgegaan wordt is altijd het meest kenmerkend, en op basis daarvan schrijf ik ze dus af.
Onderbouwing genoeg?
PS naam van dealer is bewust niet in deze post vermeld gezien dit voorval al heel lang geleden is. Het zegt niets over hoe ze nu zijn, is slechts een van de redenen waarom ik er een sterk niet-fijn gevoel bij heb.
Laatst gewijzigd door steve smith op 09 jun 2010, 22:25, 2 keer totaal gewijzigd.
- Erik K.
Vrijwel zekerArtosevo schreef:Gisterenmiddag in Delft een mooie blauwe 135i, een kaal iemand er in (uuhhhh....sorry, iemand met weinig haar)
Ferdi misschien?
Arjan.
- Adje ///M3
'T zal nie veel beter worden denk ik zoduifjes.com schreef:Is het nu al de DF - slet gewordenAdje ///M3 schreef:Dan was waarschijnlijk iemand anders met mijn 7 er vandoor. Ik was het niet in ieder gevaljarno trulli schreef:nee de 7, of is dat al niet meer mogelijk? wel dezelfde kleur en velgen en hij kwam met 20km/u verschil voorbij dus interieur zag ik zo net niet. zie er wel gaaf uit in je spiegel trouwens. 8)
-
markm
Is idd een lompe fout.steve smith schreef:Ooit als 19/20 jarige voor 1500 piek onderdelen (tandriem, spanrol, waterpomp, reguliere zooi dus, plus wat cosmetische troep) daar besteld, voor een destijds net aangekochte 524td. Vervolgens drie zaterdagen achter elkaar langs geweest om die op te halen op tijden dat het magazijn volgens de paal buiten gewoon open was. Doordeweeks moest ik namelijk gewoon werken voor een toenmalige baas.... Staat daar zo'n 16-jarige stagair van Hfl.1,80p.u. die vertelt dat je spullen er nog niet zijn/hij ze niet kan vinden/whatever. I.i.g. geen onderdelen. Op de terugweg van het derde (tevergeefse) bezoek klapt de distributieriem van je 524td (motor schroot, dat was dus waar die onderdelen voor waren), en maandagochtend daarop als je weer op je werk zit (waar je na 21km op de fiets bent want je auto is voorlopig dood) belt de magazijnmeester van de dealer in kwestie met een geagiteerd toontje "wanneer je die spullen nou eens komt halen die al twee weken klaar liggen".duifjes.com schreef:Steve ik hou erg van directe meningen etc maar waarom is dit nu weer een kutdealer? onderbouw je zelf vaker eens.....en wat zijn wel goede in dit geval BMW dealers dan?
Ik kan u verzekeren dat er heel wat water door de zee moet vloeien voordat ik daar ooit weer een poot binnenzet. Zeker gezien bovenstaand gevalletje opliep tot post van een incassobureau voor dezelfde (nooit meer geleverde/afgehaalde) spullen, terwijl ik weet dat een groot gedeelte van de cosmetische onderdelen die in die bestelling zaten (raampezen/mistlampen e.d.) later op Chris's M535i en een 323i van een vriendje van me gebruikt zijn.
Ze zullen jullie vast op je wenken bedienen, ik weet inmiddels ook uit ervaring dat een dealer je anders benadert als je client #1 bent/vertegenwoordigt. Maar hoe er met the little people omgegaan wordt is altijd het meest kenmerkend, en op basis daarvan schrijf ik ze dus af.
Onderbouwing genoeg?
PS naam van dealer is bewust niet in deze post vermeld gezien dit voorval al heel lang geleden is. Het zegt niets over hoe ze nu zijn, is slechts een van de redenen waarom ik er een sterk niet-fijn gevoel bij heb.
Maar denk dat iedereen weleens ergens iets meemaakt waarvan je denkt hier zet ik geen stap meer binnen de deur.
Ik kom er al jaren en ben er best tevreden over. Tuurlijk zijn er wel eens puntjes waarvan je denk kan dat nou niet anders, maar ik heb er nooit negatieve dingen meegemaakt.
Ik zelf zet nooit meer een stap binnen bij maaral in alkmaar.
- Tim N
@ Steve, Ligt het dan aan de dealer dat je riem knapt of omdat je zo dom bent om ermee door te rijden en het er dus op te wagen?
-
OnlineKasteel
Ik denk dat de houding na het voorval vooral het punt is...Tim N schreef:@ Steve, Ligt het dan aan de dealer dat je riem knapt of omdat je zo dom bent om ermee door te rijden en het er dus op te wagen?
-
steve smith
Dat die riem knapt is niet de issue geloof ik. Dat die riem onnodig knapt omdat iemand lekker goedkoop & onkundig personeel inzet als weekendbezetting is wat jammer..... Mijn keuze toen was bewust voor een dealer, en niet voor de lokale automaterialen zaak waar ik ook toen al 30-40% korting had. Da's een dure keuze geworden en dreigbrieven en telefoontjes achteraf helpen dan niet om weer een fijn gevoel bij zo'n kerkratten tempel te krijgen.Tim N schreef:@ Steve, Ligt het dan aan de dealer dat je riem knapt of omdat je zo dom bent om ermee door te rijden en het er dus op te wagen?