Zojuist met enige tegenzin de sleutels weer af gegeven na vanaf 9 uur aan het stuur te hebben gezeten. WAT EEN FEEST!!!
Dakjekritiek is echt gelul weet ik nu uit ondervinding. ±130-140 op de snelweg, zeer goed te doen. Monteren, prima te doen! Waterdicht, zeer zeker, sterker nog, onderweg een bui waarbij ik echt gewoon i.v.m. zicht gewoon maar 70 kon, dakje gaf geen krimp.
Sturen van dit ding is echt super! Uitlaatgeluid top met de sport-auspuf en het onderstel is hard, maar zeker niet te. Gewoon zoals je eigenlijk verwacht. Ik wil niet alleen maar hosanna spreken over Porsche's, omdat jullie mij toch al niet als objectief zien

(ookal kan ik dat prima zijn). Maar ik moet echt zoeken naar minpunten. Het dakje kan je niet noemen, vind je dat een minpunt (ligt dan niet aan het dakje) dan moet je gewoon een Boxster S nemen. 2 kleine dingen zijn, in het dashboard is lampje (niet aan) voor cruisecontrol maar dat zit er toch echt niet op. En op het dashboard zit een knopje voor de spoiler die omhoog kan, maar dat kan bij een Spyder toch echt niet. En er is geen vakje in de auto te bekennen om bijvoorbeeld even je portemonnee in te leggen. Niet in de deur, niet tussen de stoelen in het midden of tussen de stoelen er achter. Maar ook niet het bekende klepje in de handgreep op de deur. Dan ben je dus aangewezen op het dashboardkastje.
En voor de rest......IK WIL HEM!!!!!!!