Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
GTRene

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door GTRene » 31 mei 2010, 14:14

Metchu schreef:dit is een heel mooi stukje uit de video van Dr. Norman Finkelstein...

goede video :thumbup: duidelijk.
het is niet normaal waar Israel overal mee weg komt en hoe ze de handen boven het hoofd wordt gehouden omdat ze "belangrijk" zijn tussen de arabieren gelegen?
wat de palastijnen doen is ook niet altijd goed, maar kan me er wel wat bij voorstellen, echter Israel onderdrukt ze gewoon, ze worden regelmatig als vuil/ziekte behandeld.

GTRene

Bericht door GTRene » 31 mei 2010, 17:29

het is weer zo ver...wanneer dringt het nou eens tot NL justitie door dat TBS op de manier zoals het gevoert wordt niet juist is, bovendien als ontsnappen e.d. niet strafbaar is WTF dan vraag je er toch om :hammer:

http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/ar ... erlof.html
De man verliet vrijdagochtend de Pompekliniek in Nijmegen. Toen hij 's middags niet terugkeerde startte de politie een onderzoek. De tbs'er zat vast voor een geweldsdelict.

Robertdj

Bericht door Robertdj » 02 jun 2010, 12:18

http://www.nu.nl/binnenland/2260641/man ... edrag.html
LELYSTAD - Een 19-jarige man uit Lelystad is dinsdagmiddag neergestoken nadat hij een opmerking had gemaakt over het rijgedrag van twee passerende scooters op een fietspad in zijn woonplaats. Dat meldde de politie woensdag.

De scooterrijders sloegen de man na de opmerking en staken hem met een scherp voorwerp.

Het slachtoffer werd overgebracht naar het ziekenhuis. Hij verkeert buiten levensgevaar.

De daders zijn nog niet gepakt. De politie is op zoek naar getuigen.

Xave30

Bericht door Xave30 » 02 jun 2010, 12:18

:)
Wildplasser slaat en schopt agent

NIJMEGEN - Agenten hebben in de nacht van dinsdag op woensdag in Nijmegen een 51-jarige man uit Groesbeek aangehouden. Nadat hem een bon voor wildplassen was aangezegd, begon hij een agent te schoppen en te slaan.

De man had zich hinderlijk gedragen in een horecazaak in de Molenstraat. Daarna stond hij in de straat te urineren tegen een rolluik.

Een agent sprak hem aan, waarna de man probeerde zij urinestraal op de agent te richten. Vervolgens begon hij te slaan en te schoppen. Er moest pepperspray aan te pas komen om hem aan te kunnen houden. Zelfs toen moesten voorbijgangers nog helpen om de man te boeien.
Bron: http://www.omroepgelderland.nl/web/Nieu ... -agent.htm

GTRene

Bericht door GTRene » 02 jun 2010, 12:35

Robertdj schreef:http://www.nu.nl/binnenland/2260641/man ... edrag.html
LELYSTAD - Een 19-jarige man uit Lelystad is dinsdagmiddag neergestoken nadat hij een opmerking had gemaakt over het rijgedrag van twee passerende scooters op een fietspad in zijn woonplaats. Dat meldde de politie woensdag.

De scooterrijders sloegen de man na de opmerking en staken hem met een scherp voorwerp.

Het slachtoffer werd overgebracht naar het ziekenhuis. Hij verkeert buiten levensgevaar.

De daders zijn nog niet gepakt. De politie is op zoek naar getuigen.
hm, scootervolk...(natuurlijk niet alle) je ziet ze wel eens voorbij komen op een manier dat het er vanaf straalt wat voor volk het is qua gedrag...kleine crimineeltjes af en toe, van dat hang volk ook vaak in steden, natuurlijk kun je ze niet allemaal over 1 kan scheren maar doel dus op die typetjes :wink:

Robertdj

Bericht door Robertdj » 02 jun 2010, 12:47

Inderdaad, laatst weer 5-6 scooters die over de volledige breedte van de straat reden. Ik wilde net de straat inrijden, het is dat ik altijd rustig door de wijk rij (spelende kinderen, geparkeerde auto's aan beide kanten), anders had ik er zeker een paar frontaal gepakt.

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 02 jun 2010, 12:59

Ik heb in mijn woonplaats nog geen enkele normaal rijdende scooter-bestuurder gezien. Daarom ging ik laatst een klein beetje bumperkleven toen hij aso aan het rijden was. Toen ik er voorbij was heb ik even afgeremd en hem getrakteerd op wat ruiten-vloeistof. Nou doe ik dat niet bij iedereen (eigenlijk nooit), maar ik had al eens een aanvaring met hem gehad.

Dus kan me goed voorstellen dat je er een opmerking over maakt. Dat hij wordt neergestoken: Te bizar voor woorden, ophangen die gasten.

Ook bizar trouwens, die 51-jarige (!) man. Je mag op zo'n leeftijd toch wel enig fatsoen verwachten!

Metchu

Bericht door Metchu » 02 jun 2010, 15:06

die gasten moet je scheppen, heb ik ook gedaan... en dan 100% gelijk krijgen... daarna kijken ze wel uit :mrgreen:

Robertdj

Bericht door Robertdj » 02 jun 2010, 15:25

Metchu schreef:die gasten moet je scheppen, heb ik ook gedaan... en dan 100% gelijk krijgen... daarna kijken ze wel uit :mrgreen:
Yeah right, en vervolgens 6 man die claimen dat ik degene was die tegen het verkeer in reed.

Metchu

Bericht door Metchu » 02 jun 2010, 15:26

gezien het groene poppetje die zijn tanden laat zien was het natuurlijk een grapje...

Robertdj

Bericht door Robertdj » 02 jun 2010, 15:30

Metchu schreef:gezien het groene poppetje die zijn tanden laat zien was het natuurlijk een grapje...
Zonder groen poppetje met ontblootte tanden had ik je ook niet serieus genomen.

Metchu

Bericht door Metchu » 02 jun 2010, 15:32

feit is wel dat het een keer fout moet gaan bij die gasten voordat ze door hebben wat voor gevaar ze lopen ...

Robertdj

Bericht door Robertdj » 02 jun 2010, 15:41

Het gaat vaak zat fout. Ken een paar gasten die echt rete veel geluk gehad hebben. M'n broer kwam vroeger ook regelmatig met kapotte knieën/handen thuis.

GTRene

Bericht door GTRene » 09 jun 2010, 12:12

Zitting shariarechtbank in Amsterdam verstoord
woensdag 9 juni 2010 10:50
Afbeelding
Actievoerders hebben dinsdagavond een zitting van een shariarechtbank in Amsterdam verstoord. De bijeenkomst was een experiment van debatcentrum De Balie, om te kijken of shariarechtspraak 'echt zo onwenselijk' is.
zo'n rechtbank mag er ook nooit komen wat mij betrefd, zo te lezen is die er wel in GB?

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Neder ... stoord.htm

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 09 jun 2010, 12:37

Dit gaat me ff te ver.

Ben benieuwd of De Balie overheidssubsidie krijgt. Zal wel.

Michel P

Bericht door Michel P » 09 jun 2010, 14:17

Toch wel als test wat handjes afgehakt............ te gek voor woorden dit......... maar in de UK al heel normaal :'(

Michel

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 09 jun 2010, 14:20

Nou moet ik zeggen dat ik niet weet waar deze rechtspraak over gaat
en wat typische uitspraken zouden kunnen zijn. Soms moet je dingen
niet te groot maken, als het zoiets is als een islamitische bank ofzo,
waarbij ze de bestaande structuur respecteren en dat érbij hebben, en
de uitspraken niet verder gaan dan adviezen, dan kan het best wat
toevoegen. Maar als het ter vervanging wordt gezien is het absurd.

Maar ik zie niet waarom een nederlands, waarschijnlijk gesubsidieerd
platform daar ruimte voor moet maken. Dat mogen ze dan ook zelf regelen.

Brava

Bericht door Brava » 09 jun 2010, 17:19

Ik geloof dat je het meer moet zien als een soort Rijdende Rechter maar dan Islam-style. Het zal zeker nooit de plaats innemen van ons eigen rechtssysteem maar je kunt er geloof ik onderlinge meningsverschillen op islamitische wijze laten oplossen.

Ik zie het nut ook niet zo maar je moet het idd niet groter maken dan het is.

GTRene

Bericht door GTRene » 09 jun 2010, 17:22

Brava schreef:
Ik zie het nut ook niet zo maar je moet het idd niet groter zien dan het is.
tot het te groot is...
in NL sowieso niet toepassen, we zijn hier in het NL rechtssysteem met waarden en normen, tis hier geen islamabad.

Metchu

Bericht door Metchu » 09 jun 2010, 17:39

hahahaha

maar ondertussen als een pedofiel vrijkomt na een jaartje of een wijk in komt zeiken dat de straffen te laag zijn :mrgreen:
Gepubliceerd: maandag 7 december 2009 13:23
Update: maandag 7 december 2009 13:25

In Saudi-Arabië is maandag een pedoseksueel onthoofd en gekruisigd. De 21-jarige man was schuldig bevonden aan seksueel misbruik van vijf jongetjes tussen drie en zeven jaar oud. Een van zijn slachtoffers - een kleuter van drie - had hij na de daad alleen in de woestijn achtergelaten, waar het jongetje omkwam van de dorst.

Volgens het Saudische ministerie van Binnenlandse Zaken werd de man op het centrale plein van de stad Hail onthoofd en gekruisigd. De beulen lieten het lijk een aantal uren hangen. In Saudi-Arabië wordt de strenge sharia-wetgeving toegepast.
Dan is de Sharia opeens wel heel interessant hè? :mrgreen: :banaan:

GTRene

Bericht door GTRene » 09 jun 2010, 18:18

lol :mrgreen:
je snapt dat het om het totale plaatje gaat :wink:

Marco R.

Bericht door Marco R. » 09 jun 2010, 18:19

Hopelijk eerst gekruisigd en daarna onthoofd?
Anders merkt hij weinig meer van die spijkers door z'n klauwen...

En idd, dat is wel een voordeel van de sharia rechtbank :banaan: .

Michel P

Bericht door Michel P » 09 jun 2010, 18:44

Fout!! Dan moet je op een partij stemmen die dit soort zieke figuren zwaarder wil straffen!!

Je verlagen toch middeleeuwse berechting hoort niet in het vrije westen!

Michel
Metchu schreef:hahahaha

maar ondertussen als een pedofiel vrijkomt na een jaartje of een wijk in komt zeiken dat de straffen te laag zijn :mrgreen:
Gepubliceerd: maandag 7 december 2009 13:23
Update: maandag 7 december 2009 13:25

In Saudi-Arabië is maandag een pedoseksueel onthoofd en gekruisigd. De 21-jarige man was schuldig bevonden aan seksueel misbruik van vijf jongetjes tussen drie en zeven jaar oud. Een van zijn slachtoffers - een kleuter van drie - had hij na de daad alleen in de woestijn achtergelaten, waar het jongetje omkwam van de dorst.

Volgens het Saudische ministerie van Binnenlandse Zaken werd de man op het centrale plein van de stad Hail onthoofd en gekruisigd. De beulen lieten het lijk een aantal uren hangen. In Saudi-Arabië wordt de strenge sharia-wetgeving toegepast.
Dan is de Sharia opeens wel heel interessant hè? :mrgreen: :banaan:

Metchu

Bericht door Metchu » 09 jun 2010, 19:26

jezus Michel, moet je nou overal serieus op in gaan ? :mrgreen:

Metchu

Bericht door Metchu » 12 jun 2010, 02:47

Filiaalmanagers AH to go voor de rechter
Uitgegeven: 11 juni 2010 23:40
Laatst gewijzigd: 11 juni 2010 23:48
DEN HAAG - Het Openbaar Ministerie (OM) in Den Haag zal drie filiaalmanagers van AH to go en een medewerkster van het Servex hoofdkantoor vervolgen voor discriminatie.
© ANP

Dat heeft het OM vrijdag bevestigd naar aanleiding van berichtgeving in het AD.

Servex exploiteert AH to go op treinstations. Een filiaalmanager van een Haagse vestiging van AH to go en twee managers van vestigingen in Amsterdam zouden bij het hoofdkantoor van Servex hebben aangegeven geen Marokkaanse Nederlanders in dienst te willen hebben.

De medewerkster van de afdeling personeelszaken zou op dat verzoek zijn ingegaan.

De vier worden vervolgd voor discriminatie in de uitoefening van het beroep, aldus een woordvoerder van het OM. Wanneer de rechtszaak dient, is nog niet bekend.
© ANP
dat ze maar mooi veroordeeld mogen worden als dit echt zo (zwartwit) is!

Plaats reactie