'Joran van der Sloot bekent moord Holloway'

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Luco

Re: 'Joran van der Sloot bekent moord Holloway'

Bericht door Luco » 08 jun 2010, 22:21

Peric schreef:Ik snap dit soort reacties niet hoor..
't Is nog lang niet bewezen dat 'ie het gedaan heeft..
En dan nog, zo'n reactie zegt ook heel veel over jou..
Die jongen is zo fout als maar zijn kan, en zulke mensen horen niet in de maatschappij.
Er is misschien niks bewezen maar dat de verhalen van hem niet kloppen lijkt me duidelijk, ook het buurland houdt hem nu in de gaten vanwege twee verdwenen meisjes terwijl deze meneer daar in de buurt was.

Shakes

Bericht door Shakes » 08 jun 2010, 22:22

Guilty until proven innocent?

GTRene

Bericht door GTRene » 08 jun 2010, 22:32

Luco schreef:
Peric schreef:Ik snap dit soort reacties niet hoor..
't Is nog lang niet bewezen dat 'ie het gedaan heeft..
En dan nog, zo'n reactie zegt ook heel veel over jou..
Die jongen is zo fout als maar zijn kan, en zulke mensen horen niet in de maatschappij.
Er is misschien niks bewezen maar dat de verhalen van hem niet kloppen lijkt me duidelijk, ook het buurland houdt hem nu in de gaten vanwege twee verdwenen meisjes terwijl deze meneer daar in de buurt was.
aj dat hoorde ik ook net, ook de combinatie cassino/speelhuis waar hij was op de momenten wdat die meiden der ook waren zoiets :hmmm: het zal toch niet een seriealkiller zijn...

straks heeft ie ergens zo'n mijnschacht waar ie lijken dumpt :wink: net als die mexicanen hebben...

http://nos.nl/artikel/162767-massagraf- ... -mijn.html
In een verlaten mijnschacht in het zuiden van Mexico zijn de afgelopen dagen 55 lijken geborgen. Eind vorige maand werden de eerste lijken ontdekt, en er bleken er steeds meer te liggen. De mortuaria in het gebied zijn overvol.
Afbeelding

55 :shocking: zullen aardig wat vermissingen mee opgelost worden 55 sowieso dus...en dan moeten ze nog 10 mijngangen doorzoeken...(zo te horen meer drugsgerelateerd)

Jules
Auto: F31 320d|1100 Evo SP|848Evo

Bericht door Jules » 09 jun 2010, 00:55

Ravin ///M schreef:Alles goed en wel, de zaak Hollesnee zou je er eigenlijk los
van moeten zien. Justitie heeft daar dr kans gehad, en anders
dan het verhaal van de laptop heeft dit er niks mee te maken.
Als je het (nederlands) strafrechtelijk bekijkt heb je 100% gelijk

Als je het uit het oogpunt van een mens bekijkt weer niet. De rechtsstaat werkt nou eenmaal met tastbare bewijzen, mensen werken net iets anders.

Dat wil niet zeggen dat mensen altijd gelijk hebben, maar in dit geval lijkt het me toch wel heel duidelijk dat die jongen gevaarlijk is en beter niet vrij rond loopt.

Dat hij dan in Peru een misstap doet (of daar in elk geval van wordt beschuldigd) waar hij misschien wat makkelijker veroordeeld wordt is misschien 'geluk bij een ongeluk' te noemen...

Misschien zou jij een goede advocaat zijn voor Joran :mrgreen: Je kunt de zaak iig wel vrij rationeel bekijken lijkt het

Luco

Bericht door Luco » 09 jun 2010, 07:44

*nieuws*

De firma carglass gaat proberen Joran uit Peru terug te halen.
Ze verwachten namelijk dat als die daar de gevangenis in moet het sterretje niet meer te repareren is.
:mrgreen: :mrgreen: :shithappens:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 09 jun 2010, 08:27

Marco R.

Bericht door Marco R. » 09 jun 2010, 09:56

Nu er zo over het filmpje wordt gesproken. Waarom heeft de politie niet de hele videoband online gezet of in ieder geval een vermelding erover dat er van moment binnenkomst tot moment vertrek Joran niemand anders de kamer heeft bezocht.
Joran en Peru-dame gaan hotelkamer in. Beeld blijft non-stop zichtbaar waarbij Joran op een gegeven moment kamer verlaat. Als er geen andere ingangen zijn bij de kamer lijkt het mij redelijk kant en klaar namelijk. Zeker gezien er geweld is gebruikt, er bloed is gevonden (?) op het shirt van Joran.
Dan heb je in mijn ogen geen bekentenis nodig, hoewel dat natuurlijk wel gewenst is. Al helemaal wanneer het om de media daar gaat, die zien maar al te graag deze zaak als een publiciteits-trip.

RutgerK

Bericht door RutgerK » 09 jun 2010, 10:13

Marco R. schreef:Nu er zo over het filmpje wordt gesproken. Waarom heeft de politie niet de hele videoband online gezet of in ieder geval een vermelding erover dat er van moment binnenkomst tot moment vertrek Joran niemand anders de kamer heeft bezocht.
Joran en Peru-dame gaan hotelkamer in. Beeld blijft non-stop zichtbaar waarbij Joran op een gegeven moment kamer verlaat. Als er geen andere ingangen zijn bij de kamer lijkt het mij redelijk kant en klaar namelijk. Zeker gezien er geweld is gebruikt, er bloed is gevonden (?) op het shirt van Joran.
Dan heb je in mijn ogen geen bekentenis nodig, hoewel dat natuurlijk wel gewenst is. Al helemaal wanneer het om de media daar gaat, die zien maar al te graag deze zaak als een publiciteits-trip.
Ik ben ook van mening dat deze beelden alleen relevant zijn in het totaalbeeld. In een stad waar het aantal roofovervallen jaarlijks in de 5 cijfers lopen moet je alles uitsluiten. Ik las dat JvdS sinds 14 mei in dat hotel verbleef. Een moord met voorbedachte raden is moeilijk te bevatten in dat licht.

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 09 jun 2010, 10:17

Nu ook in Columbia een onderzoek naar Joran.

http://www.nu.nl/buitenland/2265466/in- ... joran.html

Macboy

Bericht door Macboy » 09 jun 2010, 14:52

Jules schreef:Nu deze zaak lijkt ook wel vrij duidelijk.. camerabeelden etc. Geloof niet echt in een set-up ofzo (al is het natuurlijk niet volledig ondenkbaar)
Jij zegt hier eigenlijk dat je het niet erg vindt dat iemand levenslang veroordeeld wordt terwijl niet ondenkbaar is dat het een set up is. Daar zit hem zeg maar het verschil tussen jouw gedachtegang en die van Ravin. Natuurlijk heeft Joran de schijn tegen en zullen velen het vermoeden hebben dat hij vrouwen heeft vermoord. Dat mag je ook wel zeggen. Maar als er nog geen onomstotelijk bewijs is moet je gewoon voorzichtig zijn in je bewoordingen en iemand niet stigmatiseren.

Uiteindelijk heeft iedereen liever een mogelijke dader vrij rondlopen dan een onschuldige die vast zit toch ?

En degenen die nu roepen dat ze liever een onschuldige vast hebben zitten kun je sowieso niet serieus nemen. Dat zijn dezelfde mensen die als later blijkt dat hij het ook echt heeft gedaan roepen: zie je nou wel ! Ik zei het toch al op het forum !

:bag:

Maus335i

Bericht door Maus335i » 09 jun 2010, 15:05

Laten we eerlijk zijn, of ik hem mag of niet. Hij zou tegen de politie hebben bevestigd dat hij belastend materiaal op zn laptop heeft staan over de zaak Holloway? Come on :p

Luco

Bericht door Luco » 09 jun 2010, 15:12

Macboy schreef:
Jules schreef:Nu deze zaak lijkt ook wel vrij duidelijk.. camerabeelden etc. Geloof niet echt in een set-up ofzo (al is het natuurlijk niet volledig ondenkbaar)
Jij zegt hier eigenlijk dat je het niet erg vindt dat iemand levenslang veroordeeld wordt terwijl niet ondenkbaar is dat het een set up is. Daar zit hem zeg maar het verschil tussen jouw gedachtegang en die van Ravin. Natuurlijk heeft Joran de schijn tegen en zullen velen het vermoeden hebben dat hij vrouwen heeft vermoord. Dat mag je ook wel zeggen. Maar als er nog geen onomstotelijk bewijs is moet je gewoon voorzichtig zijn in je bewoordingen en iemand niet stigmatiseren.

Uiteindelijk heeft iedereen liever een mogelijke dader vrij rondlopen dan een onschuldige die vast zit toch ?

En degenen die nu roepen dat ze liever een onschuldige vast hebben zitten kun je sowieso niet serieus nemen. Dat zijn dezelfde mensen die als later blijkt dat hij het ook echt heeft gedaan roepen: zie je nou wel ! Ik zei het toch al op het forum !

:bag:
Natuurlijk heb je een punt, maar gevoelsmatig zeg ik, ook al zou hij onschuldig zijn dan nog kan de maatschappij hem liever kwijt dan rijk zijn.

Macboy

Bericht door Macboy » 09 jun 2010, 15:19

Ja snap ik Luco. Dat is ook gewoon zo natuurlijk in zijn geval.

Jules
Auto: F31 320d|1100 Evo SP|848Evo

Bericht door Jules » 09 jun 2010, 22:00

Macboy schreef:[

Ik zou dit niet zeggen als dit de eerste zaak zou zijn waarin hij verdacht is. Alleen al voor die eerste keer verdient hij het al wel om een tijdje weggezet te worden. Alleen al het feit dat hij de ouders van Natalee loopt af te persen: (voor 250.000(???) dollar zou die vertellen waar het lijk lag) geeft voor mij al voldoende aan dat hij gewoon echt niet vrij hoort rond te lopen

Dus voor het geval dat dit een setup zou zijn, een straf verdient hij en dat is de reden dat ik het niet erg zou vinden als hij "onschuldig" vast zit.

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 09 jun 2010, 22:06

Mwah, alle info komt vanuit de populistische media dus dat zou ik niet zo maar voor waarheid aannemen. Tenminste, dat doe ik niet... :wink:

JP

Bericht door JP » 09 jun 2010, 22:36

Vanaf nu geloof ik niets meer..... het wordt met de dag gekker in de media..... :roll:

http://www.spitsnieuws.nl/archives/raar ... ed_li.html

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 10 jun 2010, 01:51

:bignews:
'Joran werd opgewacht door gewapende mannen'
Uitgegeven: 10 juni 2010 00:51
Laatst gewijzigd: 10 juni 2010 00:51

AMSTERDAM - Joran van der Sloot werd samen met de vermoorde Peruaanse Stephany Flores in zijn hotelkamer opgewacht door twee gewapende mannen, die geld van het duo wilden. Dat zou hij althans hebben verklaard tegenover de Chileense politie.

© Novum2Dat meldt de Peruaanse krant El Comercio. Volgens de krant zou Van der Sloot in de laatste uren van zijn detentie in Chili een soort 'filmscript' hebben beschreven.

Volgens Van der Sloot zouden de twee op Jorans hotelbed een man hebben aangetroffen met een mes en een vuurwapen. Een andere man met een mes kwam op dat moment uit de badkamer. Een van de twee zou Stephany hebben aangevallen.

Politieuniformen

Het zou gaan om twee mannen die het duo volgens Joran eerder die avond - gekleed in politieuniformen - achterin een auto om geld zouden hebben gevraagd.

Enkele dagen na de verklaring, zou Joran tegenover de Peruaanse politie de moord op Stephany hebben bekend.

© NU.nl
:nana:
FBI betaalde Joran flink bedrag
Uitgegeven: 9 juni 2010 21:06
Laatst gewijzigd: 10 juni 2010 00:55

AMSTERDAM – De FBI heeft Joran van der Sloot 25.000 dollar betaald in een undercover operatie die zou moeten leiden naar het lichaam van Natalee Holloway.

© AFPDit meldt CNN. De FBI zou Van der Sloot 10.000 dollar (bijna 8400 euro) in cash hebben gegeven en 15.000 dollar hebben overgemaakt naar een Nederlandse bankrekening.

De informatie die Joran in ruil gaf aan de undercoveragent bleek echter niet waar, zo zou blijken uit de documenten van Interpol die in handen van CNN zijn.

Van der Sloot leidde de man die namens de moeder van Natalee Holloway Beth Holloway optrad naar een huis waar het stoffelijk overschot van Holloway zou moeten liggen.

Uit onderzoek bleek het desbetreffende huis nog niet eens gebouwd te zijn op het moment dat Holloway verdween.

Peru

De FBI was bezig met een mogelijke arrestatie maar stelde dit uit om meer bewijzen tegen Joran te verzamelen. Op dat moment ging hij er met het geld vandoor naar Peru, aldus Amerikaanse media.

De FBI bevestigt dat Joran geld heeft gekregen, maar laat weten dat het niet afkomstig was van de recherchedienst. ''Het gaat om privégeld'', verklaart de organisatie.

Autoriteiten in de Amerikaanse staat Alabama, waar Natalee Holloway vandaan kwam, stelden Joran vorige week in staat van beschuldiging wegens afpersing.

Hij zou hebben aangeboden om voor 250.000 dollar (ongeveer 210.000 euro) de locatie van het lichaam van Natalee bekend te maken aan haar moeder Beth. Natalee verdween op 30 mei 2005 op Aruba. Joran is hoofdverdachte in de zaak.

© NU.nl/ANP

Xave30

Bericht door Xave30 » 10 jun 2010, 01:55

Yep.

and we're off!....

Again.

GTRene

Bericht door GTRene » 10 jun 2010, 08:44

waaaaaaaaat haha ik had al zo'n vermoeden dat hij nog veel meer achter de hand heeft...ongelofelijk hoe hij met zaken weg komt, je kan zeggen wat je wil, op de 1 of andere manier speelt ie nu al meer dan 5 jaar en das best knap.

wordt vervolgd, dat is niet mis dat FBI verhaal en der zit nog meer wat ie weet en kan gebruiken.

RutgerK

Bericht door RutgerK » 10 jun 2010, 09:40

Even voor mijn duidelijkheid. Loopt de zaak tegen Joran van der Sloot nog in Amerika, of is die zaak formeel afgesloten/geseponeerd wegens gebrek aan bewijs?

Er duiken steeds meer verhalen op en ik moet zeggen dat het er niet duidelijker op wordt. Een pokeraar wist gisteren ook weer een verhaal te vertellen dat Joran en Stephany die maand al 4 keer samen aan een pokertafel hadden gezeten. Het afpersing verhaal is even dubieus. Waarom zou JvdS voor $ 250.000,- aanwijzingen geven die min of meer een bekentenis zijn?
Joran zou al sinds 14 mei in dat hotel verblijven en het geld zou op de vrijdag voor de dood van Flores hebben gestort.

Mari Oh Oh!

Bericht door Mari Oh Oh! » 10 jun 2010, 10:04

Joran Bourne. 8)

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 10 jun 2010, 10:04

RutgerK schreef:Het afpersing verhaal is even dubieus. Waarom zou JvdS voor $ 250.000,- aanwijzingen geven die min of meer een bekentenis zijn?

Dat verhaal geeft steeds meer het idee dat er een Amerikaanse invloed is in een soort setup.
Het klopt toch van geen kanten dat hij eerst door de moeder betaald zou zijn, daarna kennelijk
door de FBI? En idd, als hij die info zou geven tekent hij zijn eigen vonnis.

Plus, waaaaar blijft dat filmpje? Ik vond de lesbische Steph trouwnes niet erg touchy-feely doen
met Joran. Dus dat ze voor iets anders mee ging lijkt me niet heel onaannemelijk.

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 10 jun 2010, 10:27

Mari Oh Oh! schreef:Joran Bourne. 8)
:mrgreen: :thumbup:

Wat een soap dit zeg. :popcorn:

GTRene

Bericht door GTRene » 10 jun 2010, 10:41

Als hier geen film over/van verschijnt weet ik het niet meer...
niet te filmen in elk geval :forum:

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 10 jun 2010, 10:42

OMG roep dat nou niet te hard, straks leest Arnie hier mee.

Afbeelding

Plaats reactie