Dikke marketing stunt natuurlijk, maar ben benieuwd wat ze gedaan hebben, want die track ziet er niet echt "mini optimised" uit:
Mini daagt Porsche uit >> Hyundai daagt Mini uit
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Mini daagt Porsche uit >> Hyundai daagt Mini uit
Dikke marketing stunt natuurlijk, maar ben benieuwd wat ze gedaan hebben, want die track ziet er niet echt "mini optimised" uit:
Laatst gewijzigd door smiley op 08 jun 2010, 12:29, 1 keer totaal gewijzigd.
- Petrolhead Tom
Re: Mini daagt porsche uit
Super vet!
- duifjes.com
Geweldig dit soort acties me like!
- Snipe
Meer info op de frontpage: http://www.driving-fun.com/694/the-know ... en-op.aspx

Ik ben benieuwd of Porsche de handschoen oppakt.
Ik ben benieuwd of Porsche de handschoen oppakt.
- Robin Hartog
Super gaaf! Ben benieuwd! 

- Hielke
What's next? Justin Henin die Maria Sharapova voor een beauty contest uitnodigt?
Dommer kan het niet.
Dommer kan het niet.
-
me denkt dat als ze geen kans zouden maken deze video niet zouden maken... dus me is benieuwd...
- duifjes.com
Ik lees je post altijd graag met mooi hoe dingen soms kunt zeggen....maar kun jij de humor en fun van sommige dingen ook inzien...buitengewoon mooie set....simpel....geen negatief gelul dus meer...echt een heb je hem weer post dit...Hielke schreef:What's next? Justin Henin die Maria Sharapova voor een beauty contest uitnodigt?
Dommer kan het niet.
-
oh ja... mini komt sowieso als winnaar uit de bus... namelijk: Als sympathiekste! slim 

- Robertdj
Inderdaad, het is alsof Porsche als man wordt uitgedaagd door een vrouw. Hij kan het alleen maar verliezen...
- Petrolhead Tom
Erg leuk! Echt! Klein turbo motortje tegen die fijne flat six! Geweldig!
- Mari Oh Oh!
Ben het eigenlijk wel met Hielke eens. Vrij kansloos dit. Tot bocht 5 kan de Mini misschien nog bijblijven en daarna is de Porsche foetsie(al kan het zijn dat ze de korte baan nemen en meteen naar bocht 9 doorsteken), tenzij de Mini niet standaard is(en de Porsche wel), maar dan gaat het weer nergens over. Ik ben absoluut geen Porsche man(dan vind ik Mini een stuk sympathieker), maar dit raakt kant nog wal.
Maar, het is wel een leuk baan, met best wat 'spannende' bochten.
Maar, het is wel een leuk baan, met best wat 'spannende' bochten.

- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Natuurlijk gaat Mini dit winnen! Een Mini Works is vele maler sneller dan een 911 dat weet iedereen toch!
Mooie stunt!

Mooie stunt!

- Hielke
Het is nog erger dan ik dacht.
Meende eerst dat die knurft een home made nerd was die met wat photoshop handigheid iets in elkaar geknutseld had. Nu blijkt het de topman van Mini USA te zijn.
Uiteindelijk vallen alle steentjes op elkaar. Gast denkt, ook gezien z'n uitspraken over z'n verleden bij Porsche, alleen in termen van marketing. Typisch Amerikaans. Grote fout van Porsche geweest om hem ooit een baan aan te bieden. Gelukkig zit ie nu daar waar ie thuis hoort.
Meende eerst dat die knurft een home made nerd was die met wat photoshop handigheid iets in elkaar geknutseld had. Nu blijkt het de topman van Mini USA te zijn.
Uiteindelijk vallen alle steentjes op elkaar. Gast denkt, ook gezien z'n uitspraken over z'n verleden bij Porsche, alleen in termen van marketing. Typisch Amerikaans. Grote fout van Porsche geweest om hem ooit een baan aan te bieden. Gelukkig zit ie nu daar waar ie thuis hoort.
- ErikMartijn
Als ik porsche was zou ik gewoon een GT3 RS de baan op sturen.. even laten zien wie de baas is 8)
- Snipe
Het lijkt me de taak van een importeur om in termen van marketing te denken. Bij fabrikanten is het leuk als ze ook ergens anders aan denken, maar bij een verkooporganisatie lijkt het me een niet onbelangrijk punt.Hielke schreef:marketing. Typisch Amerikaans. Grote fout van Porsche geweest om hem ooit een baan aan te bieden.
- Hielke
En daarom is Mini in Europa een vrouwenauto.Snipe schreef:Het lijkt me de taak van een importeur om in termen van marketing te denken. Bij fabrikanten is het leuk als ze ook ergens anders aan denken, maar bij een verkooporganisatie lijkt het me een niet onbelangrijk punt.Hielke schreef:marketing. Typisch Amerikaans. Grote fout van Porsche geweest om hem ooit een baan aan te bieden.
- Mark 320iS
Zal wel een of andere laffe beperking in deze 'challenge' zitten. Bijvoorbeeld: wie rijdt het snelste 5 rondjes over dit circuit met 10l brandstof ofzo...
-
Nah, dat zal wel een hele domme beperking zijn. Dan zou het eerder een beperking qua 'soort' Porsche zijn oid.
- Sjoerd MP BMW
Dit is gewoon hilarisch en humor! Weet zeker dat Porsche dit ook met een enorme glimlach oppakt.
Overigens hebben MINI en Porsche ook wat met elkaar gemeen: bij ieder nieuw model wordt er hier en daar wat bijgeschaafd maar toch is het duidelijk een MINI of Porsche!
Overigens hebben MINI en Porsche ook wat met elkaar gemeen: bij ieder nieuw model wordt er hier en daar wat bijgeschaafd maar toch is het duidelijk een MINI of Porsche!
- Macboy
+1Sjoerd MP BMW schreef:Dit is gewoon hilarisch en humor! Weet zeker dat Porsche dit ook met een enorme glimlach oppakt.
Daarnaast dacht ik in eerste instantie dat het de bedoeling was dat de topmannen zelf zouden racen en dat die man van Mini een soort Andre is en de topman van Porsche een soort David R 8)
- Jurjen
- Auto: 987S / 955
Dit is natuurlijk gewoon een potje geniale marketing van Mini.
Neemt Porsche de uitdaging aan, dan is het winst want Mini wordt serieus genomen door Porsche. Neemt Porsche de uitdaging niet aan, dan wint Mini omdat Porsche het niet aandurft in angst voor een afgang.
Erg goed gedaan dus door de jongens van Mini.
Neemt Porsche de uitdaging aan, dan is het winst want Mini wordt serieus genomen door Porsche. Neemt Porsche de uitdaging niet aan, dan wint Mini omdat Porsche het niet aandurft in angst voor een afgang.
Erg goed gedaan dus door de jongens van Mini.
- Michel P
Lol@Macboy
- Snipe
Nou, het gaat niet door: http://www.driving-fun.com/705/the-know ... -race.aspx
Tenzij Mini NL en Pon morgen aan de lijn hangen natuurlijk

Tenzij Mini NL en Pon morgen aan de lijn hangen natuurlijk

- Peric
Ze hebben allang bereikt wat ze wilden..
Er wordt over geluld....
Er wordt over geluld....