Precies!Martijn Koevoets schreef:Rotterdam/Roosendaal...
Vandaag GESPOT
- Chris van S.
Re: Vandaag GESPOT
- ///Martin
Gisteren de 68-KTN-9 op de A4. Een S600 met een heeeel hoog gewicht volgens de RDW... de auto van Balkenende? 2 dingen vielen mij er in ieder geval aan op:
- zeldzaam asociale rijstijl
- optisch ligt hij als een dweil op de weg
Laatst gewijzigd door ///Martin op 02 jun 2010, 09:21, 1 keer totaal gewijzigd.
-
OnlineMartijn_bmw
3.735 kg
- maarten22
- Auto: Porsche 911 964 C2
Gewicht van de oude S600 Guard was bijna 3500 kilo dus het kan best dat de nieuwe richting de 3700 kilo gaat. Als het totaalgewicht van de auto inclusief bagage en passagiers over de 3500 kilo gaat heb je een vrachtwagenrijbewijs nodig.
- Robin Hartog
Gisteren nog op de Amsterdamse grachten een Rolls Royce Phantom. Wat een ding. 8)
- Arthur
- Auto: Nr.51
Tja, gespot? Niet echt exotisch zoals een Rolls Royce hierboven natuurlijk. Maar Autoweek maakt blijkbaar binnenkort een test met een 7-serie, S-klasse en 1 of andere Lexus. Want die staan hier op een parkeerplaats. 1 of andere "gast" hier in de buurt werkt bij AW geloof ik. Geen id welke uitvoeringen. Zal eens een kenteken checken mochten ze er de komende dagen weer staan.
- Stefan van Elst
Vandaag gespot in Breda:

- maarten22
- Auto: Porsche 911 964 C2
Mooie 306 cabrio

-
Herr Erik
Volgens Autojunk is hij inderdaad van Balkenende. Mooi ding hoor, maar met dat gewicht zal hij wel als een boot rijden..///Martin schreef:Gisteren de 68-KTN-9 op de A4. Een S600 met een heeeel hoog gewicht volgens de RDW... de auto van Balkenende? 2 dingen vielen mij er in ieder geval aan op:
- Stefan van Elst
Het ging om die groene Space Star achter dat witte gevaarte!maarten22 schreef:Mooie 306 cabrio![]()
-
steve smith
Massa leeg voertuig 3.735 kg///Martin schreef:Gisteren de 68-KTN-9 op de A4. Een S600 met een heeeel hoog gewicht volgens de RDW... de auto van Balkenende? 2 dingen vielen mij er in ieder geval aan op:
Laadvermogen N.v.t.
Toegestane maximum massa voertuig 4.300 kg
Massa rijklaar 3.835 kg
VInd het wel klinkklare onzin om hem in zo'n ding te zetten van belastingcenten. Onmisbaar is hij niet, dus laat 'm maar lekker bijtelling betalen over dat hok of in een S80 gaan zitten zoals een potvreter betaamt.
BPM-bedrag is trouwens lager dan een non-pantzer 760Li dus Mercedes heeft dat ding met een ton of 2 verlies geleverd.
-
Metchu
`Herr Erik schreef:Volgens Autojunk is hij inderdaad van Balkenende. Mooi ding hoor, maar met dat gewicht zal hij wel als een boot rijden..///Martin schreef:Gisteren de 68-KTN-9 op de A4. Een S600 met een heeeel hoog gewicht volgens de RDW... de auto van Balkenende? 2 dingen vielen mij er in ieder geval aan op:
hij was voor NOVA college tour hier op de VU (ben er nu ook
prutsert....
-
steve smith
Kwartje valt net, ding is boven de 3500kg dus vrij van bijtelling, vrij van slurptax, etc.
Je zou toch denken dat die "Here" waar hij altijd de bek van vol heeft wel over hem zal waken, en dat hij zo'n gepantserd hok op kosten van de gemeenschap helemaal niet nodig heeft. Wellicht zou hij gewoon in een normale auto moeten gaan zitten en de eens aan de bron van die onveiligheid moeten gaan werken in plaats van symptoombestrijding. Passend vervoer voor falende ambtenaren heeft justitie ook, dus een VR7-limo met dikke V12 lijkt me een beetje overdreven. Deze hebben ze tegenwoordig ook in zwart met een een raar dakrekje, lijkt met uitstekend vevoer voor JP:

Je zou toch denken dat die "Here" waar hij altijd de bek van vol heeft wel over hem zal waken, en dat hij zo'n gepantserd hok op kosten van de gemeenschap helemaal niet nodig heeft. Wellicht zou hij gewoon in een normale auto moeten gaan zitten en de eens aan de bron van die onveiligheid moeten gaan werken in plaats van symptoombestrijding. Passend vervoer voor falende ambtenaren heeft justitie ook, dus een VR7-limo met dikke V12 lijkt me een beetje overdreven. Deze hebben ze tegenwoordig ook in zwart met een een raar dakrekje, lijkt met uitstekend vevoer voor JP:
- Youp
- Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi
Stefan van Elst schreef:Vandaag gespot in Breda:
Hoe vet is dat!
- Robin Hartog
Zo, vanmiddag nog een Aston Martin Vanquish, Jaguar XKR (oude), Audi R8 en een Audi RS6 (nieuwe) gezien in Amsterdam. 
- Haipeng
@Stefan: Die zag ik een tijdje terug ook op de A28 rijden thv Utrecht, heel dik ding!
Vandaag in A'dam een Audi RS6 C6 Avant, een matzwarte Conti GT en een Conti GT Speed.
En nog even Shirley van der Lof in de M3
Vandaag in A'dam een Audi RS6 C6 Avant, een matzwarte Conti GT en een Conti GT Speed.
En nog even Shirley van der Lof in de M3
- Robin Hartog
@Haipeng: Die RS6 was op de Nieuwezijds? Alarmlichten aan, zilver van kleur (volgens mij)?
- Haipeng
Nope het was een zwarte met optik Schwarz. 
- Robin Hartog
Ah, druk met de RS6'en @ Amsterdam dan.Haipeng schreef:Nope het was een zwarte met optik Schwarz.
Waar zag je hem?
- Adje ///M3
Telefoonnummer van die chick in de M3 iemand?
Zojuist ben ik mezelf tegengekomen op autogespot

http://www.autogespot.com/nl/viewimages ... 2010190044
Zojuist ben ik mezelf tegengekomen op autogespot
http://www.autogespot.com/nl/viewimages ... 2010190044
- Haipeng
@Robin: Ik weet niet hoe die straat heet, maar het was bij het concert gebouw/museumplein daarzo... Op Nederlands kenteken en hij had niet die 5-spaaks RS6-velgen maar die andere, maatje kleiner.
@Adje: En wordt dat hem?
-
Metchu
vandaag een Caterham in Beverwijk... ik had fotootjes proberen te schieten... zal ze later van me tel halen
- Adje ///M3
Nah... hij is mij te lompHaipeng schreef:
- dale vito
He grappig, ik zit even te bladeren in dit topic en wat kom ik tegen?Ben_968CS schreef:Mooi! Typisch geval van Amersfoort. Als klein ventje stond ik op die hoek met mijn neus tegen de ruit van de modelbouwwinkel geplakt.Kees Bunk schreef:Eigenlijk klinkt dit best lekker in een smal straatje!
Kan er elke ochtend van genieten
Zelfde auto, ander perspectief..
jammer dat het treintje niet meer rijdt he?
- Adje ///M3
F430 met handbak...
F1-bak is eigenlijk wel een MUST bij zo'n ding.