Heb nog een bedrag van €1000 tegoed maar ze doen werkelijk alle mogelijke onderkruipersstreken om er maar onderuit te kunnen komen.
Video -> http://www.nuvideo.nl/opmerkelijk/37177 ... eugel.htmlSteeds meer honden met een beugel
Gebitsverzorging bij dieren is de laatste jaren belangrijker geworden. In Nederland lopen steeds meer honden rond met een beugel. Toch zijn er maar een paar dierenartsen in Nederland die beugels inzetten bij honden.
Dat je daar gruwelijk fout mee zit en ik d'r momenteel lekker aan het maken ben als voorbereiding op een date :banaan:Tim N schreef:Je dan dus geen chick gescoort hebt.... Maar hooguit een glimlach (die ook nog eens voor het koolmeesje bedoeld was)
Ja en wat volgt er na een theorie examenNiels v D schreef:.... Dat ik me nu afvraag wat je aan praktijklessen heb als je theorieexamen moet doen?
Waarom zo'n lang verhaal? Dan reed hij Calibra en schrok ze van de knarsende tussenbak :jenna:JP schreef:maar als je auto niet geschorst was, had je haar ook niet ontmoet in de bus....: in de veronderstelling dat je dan de auto ipv bus genomen had en je misschien wel over die vogel gereden was ipv het arme dier opmerken en dat leuke meisje uit woede een steen door het raam van je Calibra had gegooid terwijl ze riep "dierenbeul...."!
Of zoiets....
Die na de revisie NIET meer knarst en het daarvoor ook niet gedaan heeft dankufeestelijk :jenna:Tim N schreef:Waarom zo'n lang verhaal? Dan reed hij Calibra en schrok ze van de knarsende tussenbak :jenna:JP schreef:maar als je auto niet geschorst was, had je haar ook niet ontmoet in de bus....: in de veronderstelling dat je dan de auto ipv bus genomen had en je misschien wel over die vogel gereden was ipv het arme dier opmerken en dat leuke meisje uit woede een steen door het raam van je Calibra had gegooid terwijl ze riep "dierenbeul...."!
Of zoiets....
Beter dat jij het zegt als iemand... je voelt vanzelf waar ik naartoe wilHansD schreef:Dat een NIET knarsende calibra ook geen goede babemagnet is.
Inderdaad! Doorgaans als er een remix uit komt is het wel leuk maar dan voor de wachtkamer van de dokter of tandarts bij wijze van spreken. Toen de eerste noten van dit nummer uit de radio op het werk kwamen had ik echt zoiets van WTF dikke vette mix is dit dan??Laurens schreef:Grappig hoe dit zo goed in elkaar past, ik zeg een nieuwe hit
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], beske, Bokkepoot, Darudevampire, frankie, jos_br, MatthijsL, Peter-Paul, vigilante en 3 gasten