Nou het is natuurlijk geen Golfje dus als er iets kapot gaat moet je wel betalen. Maar dan heb je wel een koppel van over de 400Nm en van binnen voel je je als een sjeik

Het is apart maar de 2.0 heeft meer pk, maar de 2.8 weer veel meer koppel. Dus als je een racer wilt zou ik de 2.0 pakken met handbak en als je wilt cruisen en comfort de 2.8 met automaat.
Maar het is wel matig gesteld met de liefhebbers voor deze auto's. Ik heb die van mij al meer als een half jaar te koop en ik vraag echt gewoon heel weinig. Maar mensen zijn bang voor de kosten.
Ik vind sowieso dat men in Nederland wat 'laf' is qua auto's. Hier moet een auto origineel NL zijn (net alsof hij dan beter is als dit niet zo is), alle boekjes en stempels moeten erbij zitten (terwijl een serieuze beunhaas gewoon letterlijk veel beter werk levert als een dealer in veel gevallen (dat zou een leuke discussie zijn trouwens; de beunhaas vs. dealer), de auto's moeten 100% origineel zijn, dus alles is hetzelfde op de weg.
Ik ben namelijk nogal aan het rondkijken voor Porsches en als je dan de US kijkt en wat je daar op fora tegenkomt dat is pas gaaf. 996'en met over de 700pk, getunede AMG's/M5's.
Die Delta EVO is idd super. Als je zoiets in het echt ziet dan merk je ook pas hoe breed die dingen zijn.